Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Αγαπημένα κραγιόν!!!!

Γεια σας κορίτσια!!!!


Στο σημερινό post θα σας παρουσιάσω τα πιο αγαπημένα μου κραγιόν...
Για να λέμε την αλήθεια, τα κραγιόν τα βολεύομαι λίγο λιγότερο από τα lipgloss γιατί απλά χρειάζονται  περισσότερη προσοχή στην εφαρμογή και τις περισσότερες φορές με τη βοήθεια καθρέφτη και μολυβιού.
Απ' την άλλη, όταν φοράω κραγιόν νιώθω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και γενικά μου ανεβάζει το "ηθικόν"!!!
Έχω κι άλλα κραγιόν, όμως δεν τα έχω βολευτεί πολύ και δεν τα χρησιμοποιώ. Γι' αυτό και δεν θα αναφερθώ καθόλου. Σε ένα μελλοντικό post θα αναφερθώ εξ' ολοκλήρου στα προϊόντα  που δεν θα ξανααγόραζα ποτέ οπότε θα συγκαταλέγονται εκεί.

Δεν φλυαρώ άλλο...Ας ξεκινήσω!


1)Στη Νο1 και κορυφαία θέση των αγαπημένων μου κραγιόν βαθμολογώ πρώτο και καλύτερο το Νο58 WINE RED Guava Lipstick του Κορρέ. Η απόχρωσή του είναι ακριβώς σαν του κόκκινου κρασιού (όχι το ξηρό, ούτε το ημίγλυκο, το λιαστό λέω εγώ χαχαχαχαχα), δηλαδή ένα βαθύ ρουμπινί-μπορντώ χρώμα. Θεωρώ ότι η συγκεκριμένη κόκκινη απόχρωσή του είναι η πιο ταιριαστή στο δέρμα μου και στα χρώματά μου και φέτος είναι ο τρίτος χειμώνας που το αγοράζω. Δεν μπορώ να πω ότι είναι απ' τα πιο ενυδατικά του Κορρέ! ΄Έχει σχεδόν ματ υφή και  ατέλειωτη διάρκεια!!! Φανταστικό και πολύ σικάτο!!!!


2)Στη δεύτερη θέση βάζω το L'ABSOLU NU No32 (αν δεν κάνω λάθος)  της Laνcome το οποίο πολλές από εσάς όπως κι εγώ το αποκτήσαμε μαζί με μηνιαίο γυναικείο περιοδικό. Πραγματικά αυτή η 
ροζ-κουφετί διακριτική απόχρωσή του είναι μοναδική. Πάρα πολύ ενυδατικό glossy -θα έλεγα κραγιονάκι, ευκολοφόρετο και ίσως το μόνο που μπορώ άνετα να το φορέσω και χωρίς καθρέφτη. Μακάρι να καταφέρω να το αποκτήσω και σε normal size αλλά  απ' ό,τι έψαξα "τσιμπάει" ...Το βάζω με "μέτρο" για να μη μου τελειώσει γρήγορα 
(klaps klaps)!


3) Στην τρίτη θέση των αγαπημένων μου βάζω PERFECT ROUGE Νο514 RD της SHIISHEIDO.
Αυτό όπως και το προηγούμενο ήταν μαζί με μηνιαίο γυναικείο περιοδικό.
Αυτό λοιπόν το κραγιόν έχει ένα καθαρό κόκκινο-με μια υποψία μπλε υποτόνων-κραγιόν το οποίο καταχάρηκα το καλοκαίρι. Δεν είναι πάρα πολύ χτυπητό αλλά διακριτικά φωτεινό, ενυδατικότατο και σχεδόν glossy. Τώρα το φθινόπωρο το ταίριαξα πολύ με με ασπρόμαυρα outfit και κόκκινο έντονο βερνίκι νυχιών.


4)Στην κατηγορία με τα πιο αγαπημένα μου κραγιόν είπα να βάλλω ξανά το SHINE ATTRACT Guavva Lipstic της AVON μιας και δεν είναι ούτε κραγιόν ούτε και gloss. Είναι βέβαια σε μορφή στικ με αυτή την πολύ παράξενη σύσταση gel απέξω- χρώμα στο κέντρο, όπως και να' χει όμως μαρέσει πολύ και ταιριάζει άψογα με πρωινό ελαφρύ μακιγιάζ.


5)Επόμενο αγαπημένο είναι το VINO DISCO της σειράς COLORTREND της AVON (εδώ στην παλιά του συσκευασία). Πολύ ενυδατικό κραγιόν σε αυτή την όμορφη κερασί διακρητική απόχρωση με καλή διάρκεια και ωραίο άρωμα cocoa-butter. Το ταιριάζω με ροζ-λιλά σκιές και φρέσκα απαλά ροζ μάγουλα!!!


6)Προ τελευταίο αγαπημένο κραγιονάκι είναι το ROUGE PUR COUTURE No 09 OFAB της Yves Saint Laurent το οποίο  έδωσαν στη θεία μου τον περασμένο χειμώνα δωρεάν σε ειδικό μέγεθος με αγορές της από Duty Free (και μετά μου το χάρισε :p) Πολύ όμορφο σαπιομηλό-ροζέ κραγιόν, το οποίο είναι ελαφρώς ξηρό αλλά έχει καταπληκτική διάρκεια και κλασικό άρωμα κραγιόν!!!


7)Τέλος αγάπησα πολύ το Butter Shine Lipstick στο χρώμα Delovely το οποίο ήταν κι αυτό δωρεάν μαζί με γυναικείο περιοδικό και μάλιστα σε normal shine. Αυτό που μου αρέσει ιδιαίτερα ήταν το ότι συνδυάζει πλούσια ενυδάτωση και glossy υφή. Από άποψη χρώματος να σας πω την αλήθεια δεν ικανοποιήθηκα καθότι πιστεύω ότι τα nude κραγιόν που ουσιαστικά έρχονται προς το καφετί δεν μου ταιριάζουν πολύ. Όπως και να' χει είναι ευκολοφότερο και δεν το παραμερίζω.


Αυτά λοιπόν φιλενάδες μου για τα πιο αγαπημένα μου κραγιονάκια.
Στο επόμενο ποστ θα σας παρουσιάσω τις πιο αγαπημένες μου σκιές.
Επειδή είναι ακόμη στα αρχικά στάδια το blog μου επέλεξα να ξεκινήσω παρουσιάζοντας προϊόντα από τη συλλογή μου που αγαπώ πολύ ώστε να σας δείξω γενικά  και τις προτιμήσεις μου.
Να ξέρετε όμως ότι έχω στο νου μου πολλά και χρήσιμα θέματα που θέλω να συζητήσουμε.
Μη διστάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας με κάποιο σχόλιο.
Τέλος σας ενημερώνω ότι δημιούργησα μια "fun page" στο Facebook που μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αφήσετε κάποιο σχόλιο ή να ανοίξετε κάποιο θέμα συζήτησης. Η πλατφόρμα που παραπέμπει σ'αυτή μου τη σελίδα βρίσκετε κάτω από τον τίτλο του blog μου.

Σας ευχαριστώ πολύ και σας φιλώ
Μαριφάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου