Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Οι πιο ξεχωριστές αρωματικές κρέμες/γαλακτώματα σώματος!!!

...ο τίτλος τα λέει όλα...


Το αφιέρωμα βασίζεται σε εντελώς υποκειμενικές απόψεις και γούστα....



Πρόκειται για κρέμες σώματος που άνετα μπορούν να αντικαταστήσουν το άρωμα, για πιο ελαφρύ και διακριτικό αποτέλεσμα ενώ ενυδατώνουν βαθιά το δέρμα.

Όλα τις παρακάτω κρέμες τις έχω αγοράσει στο παρελθόν και τις έχω λατρέψει. Ναι ναι, αυτές είναι μόνο μερικές και είναι πιο αγαπημένες μου. Σας τις συνιστώ!!!


Ξεκινώ με  οικονομικές κρέμες σώματος ευρείας κατανάλωσης....






Johnson's dreamy skin....Πλούσια ενυδατική λοσιόν σώματος με ονερεμεμένο και χαλαρωτικό άρωμα νυχτολούλουδου....Η μυρωδιά του κρατάει ώωωωωωρες....









Le Petit Marseillais Peaux Seches...Μυρωδάτο γαλάκτωμα σώματος με ενυδατικά έλαια, αλόη και περγαμόντο. Έχω αναφερθεί ξανά σ' αυτό το προϊόν και μπορώ να πω ότι είναι το αγαπημένο μου.











Vaseline Aloe Fresh body lotion...Δροσερό,  μή λιπαρό ενυδατικό γαλάκτωμα με ανάλαφρη αίσθηση.




 




Dove Visible Effects....Καταπληκτική υπέρ-ενυδατική λοσιόν, με βελούδινη υφή (πραγματικά σου'ρχεται να τη φας) με άρωμα δεν περιγράφεται...μόνο μυρίζεται!!!!







Garnier Intensive 7 days Nutritive Mango Oil....Φρουτένιο γαλάκτωμα μη-λιπαρής υφής με μυρωδάτο-ενυδατικό έλαιο μάνγκο....












Συνεχίζω με το κλασικό πλέον Vanilla Body Lotion των Body Shop...











....αλλά και το Strawberry Purre...








Από προϊόντα φαρμακείου....





Ξεχωρίζω τη lotion Πράσινο Τσάι από τον Kορρέ με αντιοξειδωτική δράση και βελούδινη-πουδρέ αίσθηση.... (υπέρ υπέρ υπέρ αγαπώ)








Vichy NutriEXTRA....άλλη μία υπέροχη κρέμα σώματος μοσχομυρωδάτη, ενυδατικότατη και αρκετά οικονομική για φαρμακευτική σειρά...Μυρίζει φρουτένια (εμένα μου' ρχεται κάτι σαν ροδάκινο) κι έχει μεταξένια υφή....







Προϊόντα μεγάλων Οίκων....



Nina by Nina Ricci....Άλλο ένα φανταστικό γαλάκτωμα σώματος με υπέροχη μυρωδιά που πάει "ασορτί" με το άρωμα της ίδιας σειράς...Η λοσιόν αυτή είναι μη λιπαρή, βελουδένια και τόσο μα τόσο μοσχοβολιστή.....










Τέλος, η κρέμα σώματος Versace Bright Crystall από την ομώνυμη σειρά έχει κι αυτή μια πραγματικά ξεχωριστή, ανάλαφρη μυρωδιά που αποπνέει αισθησιασμό...........






Αυτά κορίτσια μου...
Ελπίζω να σας άρεσε κι αυτό το αφιέρωμα..
Σας φιλώ γλυκά γλυκά
Μαριφάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου