Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

EFFACLAR MAT LA ROCHE-POSAY Review!!!!

Kαλησπέρα σας κορίτσια μου!!!

Πριν μια εβδομάδα  αγόρασα από το φαρμακείο την  EFFACLAR MAT της La Roche-Posay, αλλά καθυστέρησα να σας ενημερώσω γιατί ήθελα να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη  από τη δοκιμή της...


Λοιπόν, πρόκειται για μια βελούδινη oil-free ενυδατική κρέμα για το πρόσωπο η οποία υπόσχεται ότι απαλλάσσει το δέρμα από τη γυαλάδα και τη λιπαρότητα προσφέροντας ματ αποτέλεσμα. Όπως αναφέρεται πάνω στη συσκευασία περιέχει ένα συστατικό το Sebulyse το οποίο έχει σμηγματορυθμιστική δράση για έλεγχο της λιπαρότητας και τη σύσφιγξη των πόρων, και είναι αποτελεσματικότερο σε σχέση με τον ψευδάργυρο τον οποίο συχνά συναντάμε σε προϊόντα με παρόμοια δράση.
Δεν φράσσει τους πόρους, δεν δημιουργεί μαύρα στίγματα και ελέγχει τη λιπαρότητα. Είναι κατάλληλη για ευαίσθητα δέρματα. Με συστηματική χρήση πρωί-βράδυ γίνεται σταδιακή ομαλοποίηση και εξυγίανση της προβληματικής επιδερμίδας. Στα συν της ότι είναι υπέροχη για βάση μακιγιάζ.

Η δική γνώμη: Έψαχνα για μια ενυδατική κρέμα η οποία να απορροφάται άμεσα, να μην επιβαρύνει το μεικτό δέρμα μου αλλά και να μπορεί να αποτελέσει βάση για το μακιγιάζ μου. Πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί όλες αυτές τις μέρες που τη χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ. Κρατά το δέρμα μου καθαρό χωρίς γυαλάδα και το αφήνει πραγματικά απαλό και άνετο. Έχει πολύ βελούδινη υφή, ελάχιστο άρωμα και ταιριάζει άψογα με την καθαριστική κρέμα/αντισάπουνο που έχω από την ίδια σειρά. Η ποσότητά της είναι 40 ml και η τιμή της από το φαρμακείο είναι 14,70 (ενδέχεται να υπάρχει μικρή απόκλιση της τιμής καθώς την πήρα από την επαρχεία). 



Νομίζω ότι θα με βολέψει αυτή η κρεμούλα. Προσωπικά σας τη συνιστώ!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου