Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Madame Figaro Δεκεμβρίου+δωρο Erre Due lipstick!

Καλημέρα σας περλένια μου κορίτσια!!!

Χθες, αγόρασα το περιοδικό Madame Figaro Δεκεμβρίου που είχε τέλειο δωράκι ένα κραγιόν σε κανονικό μέγεθος, της Erre Due με συνολικό κόστος 5,20E.
Μάλιστα το δωράκι υπάρχει σε δύο εκδοχές, η μία είναι σε έντονο κόκκινο χρώμα και μάλιστα σε όμορφη μεταλλική κόκκινη συσκευασία και το άλλο είναι σε nude απόχρωση σε μωβ μεταλλική συσκευασία.
Αφού γύρισα τον κόσμο ψάχνοντας, επιτέλους -και με δυσκολία- βρήκα  και ''τσίμπησα" την έκδοση με τη nude απόχρωση.
Και θα μου πείτε γιατί τέτοιος καημός  και τόση επιμονή για ένα κραγιόν....
Μα γιατί έψαχνα τον τελευταίο καιρό ένα κραγιόν ακριβώς -ακριβώς όμως- σ' αυτήν την απόχρωση έτσι όπως την ήθελα. Πόσο μάλλον όταν την έβρισκα προσφορά σε περιοδικό.

Λοιπόν για να μην σας ζαλίζω, το κραγιονάκι έχει φανταστική ουδέτερη ροζέ απόχρωση που μοιάζει και με σομόν ανοιχτό. 
Είναι ενυδατικό, έχει ικανοποιητική διάρκεια απ' ο,τι διαπίστωσα και σατινέ υφή.
Χάρηκα πολύ που το βρήκα τόσο οικονομικά και μάλιστα από αγαπημένη εταιρεία!




Παρακάτω σας έχω swatch στο χέρι μου.  


Στα χείλη μου δείχνει πιο ανοιχτόχρωμο και πιο ουδέτερο, όχι τόσο ροζ.


Επίσης όμορφο πρέπει να είναι και το αντίστοιχο κόκκινο...

Αυτά κορίτσια μου!

Θεωρώ ότι είναι ευκαιρία  να πάρετε το τεύχος αυτό....

Σας φιλώ :*
Mαριφάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου