Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Αγαπημένα Ιανουαρίου/13!!!

Γεια σας κορίτσια!

Ο μήνας τελειώνει και αποφάσισα να σας πω κι εγώ ποια προϊόντα χρησιμοποίησα περισσότερο από την αρχή του έτους..





1)Max Factor Second Skin Foundation Νο45 warm almond
Επειδή το προηγούμενο foundation (το αντίστοιχο στην απόχρωση Νο040 ivory)μου τελείωσε το αγόρασα ξανά αυτή τη φορά σε λίγο πιο μπεζ απόχρωση. Έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη! Αν και δεν συνήθιζα μέχρι τώρα την καθημερινή χρήση make up, το συγκεκριμένο είναι τόσο ελαφρύ που πλέον συγκαταλέγεται σχεδόν καθημερινά στο μακιγιάζ μου! Το αγαπώ καί αυτόν τον μήνα!

2)Essence No2Long Beach, Sun Club 8απλή παλέτα σκιών
Χρησιμοποιήσα πολύ την πιο σκούρα καφετί απόχρωση από την παλέτα μαζί με την πιο χρυσαφί.Η απόδοσή της ως παλέτα είναι μέτρια γι' αυτό χρησιμοποιούσα λίγη βάση από κάτω.

3) The Body Shop Shimmer Waves No 2
Καθημερινά χρησιμοποιούσα στα μάγουλα και στα μάτια μου αυτή τη φανταστική πούδρα λάμψης με τις 5 αποχρώσεις της είτε σε μείξη είτε απομονωμένες.

4)Garnier Essentials 2 σε 1 ντεμακιγιάζ ματιών
Εξαιρετικό, δεν αφήνει τίποτα στο πέρασμά του, ούτε καν την αδιάβροχή μου μάσκαρα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Καθημερινό μου "εργαλείο" για όλο τον μήνα.

5)Vichy Dormaderm Solucion Micelar
Αν και δεν με ικανοποιήσε όσον αφορά το ντεμακιγιάζ των ματιών μου, το χρησιμοποιώ  καθημερινά όλο αυτό το διάστημα για να αφαιρέσω το υπόλοιπο μακιγιάζ προσώπου μου. Σ' αυτόν τον τομέα δεν τα πάει κι άσχημα....

6)Le Petite Marseillais Fleur d' Oranger Douche
Μοσχομυρωδάτο και γλυκό αφρόλουτρο, το οποίο μου πρόσφερε απίστευτη χαλάρωση στο βραδινό μου μπάνιο!!!

7)Head&Shoulders Ocean Energy
Αυτό το δροσερό και αναζωογονητικό σαμπουάν κατά της ξηροδερμίας το λάτρεψα όλο τον Ιανουάριο, γιατί με ανακούφισε πολύ από τα ενοχλητικά της συμπτώματα....

8)Dowe Egberts καφές φίλτρου Καραμέλα
Ω ναι, αυτόν τον καφέ τον λατρεύω καί φέτος τον χειμώνα!!! Τρομερά γευστικός και αρωματικός με καραμέλα και νότες βανίλιας!!!!!!!!


9)Kinder σοκολάτα
Δεν τολμάω να μετρήσω πόσα κουτιά αγόρασα αυτόν τον μήνα.. Άμα βάλουμε τη μία πλακίτσα δίπλα στην άλλη...φοβάμαι ότι θα βγουν χιλιόμετρα...!!!!

Αυτά κορίτσια!!
Εσάς ποια είναι τα αγαπημένα σας γι' αυτόν τον μήνα???


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου