Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Γιορτινές μικρο-αγορές!!!!!


Κορίτσια μου γλυκά τι κάνετε? Πως τα περάσατε την πρωτοχρονιά? Εμένα πάντως ήδη με έπιασε μελαγχολία γιατί νιώθω ότι περνάνε οι γιορτές πολύ γρήγορα...το χάρηκα πολύ, ξέρετε τις μαζώξεις με τους φίλους και τους συγγενείς, τις μικρές ετοιμασίες και όλα τα σχετικά....
Ααααααα! Φέτος μου έπεσε και το φλουρί! Και μάλιστα 2 φορές από 2 κοπές πίτας...για να δούμε πως θα κυλήσει η χρονιά....

Λοιπόν κορίτσια μου....
Αυτές τις μέρες έκανα κάποιες μικρές αγορές για να συμπληρωθούν οι κενές θέσεις του νεσεσέρ μου μετά από μια εκκαθάριση που έκανα. Τα συγκεκριμένα προϊόντα τα χρησιμοποίησα πολύ αυτές τις γιορτές και το καταχάρηκα!!!!

Ξεκινώ με δύο προϊόντα για το πρόσωπο, συγκεκριμένα 2 highlighter..
To ένα είναι το Pink της private label των SEPHORA και κόστισε 12 ευρώ. Έχει μεγάλη ποσότητα και καταπληκτική διακριτική κουφετί ημιδιάφανη απόχρωση. Το μόνο αρνητικό για τα δικά μου δεδομένα είναι το πολύ έντονο άρωμά του, λες και είναι ποτισμένο με κολόνια  Ίσως με τον καιρό να μην το αντιλαμβάνομαι στην όσφρηση......


Το δεύτερο είναι το SHIMMER WAVES Blush No2 των Body Shop,φανταστικό ιριδίζον προϊόν που  μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ως ρουζ, είτε ως highlighter, είτε μεμονωμένα τα "κύματά" του ως σκιές. Το λάτρεψα! Η τιμή του ήταν λίγο τσιμπημένη, αν θυμάμαι καλά 20 ευρώ αλλά το αξίζει λόγω της ικανοποιητικής ποσότητάς του αλλά και της πολυχρηστικής  σύστασής του!!!




Συνεχίζω με 2 προϊόντα για τα μάτια...
Τη μονή  σαμπανιζέ σκιά Νο 181 της MD Professionel, μια σκιά-μπαλαντέρ που την εφάρμοσα ως βασική σκιά στο κέντρο του βλεφάρου και τη δούλεψα με άλλα χρώματα. Η τιμή της 4,85 ευρώ.



Το μηχανικό μολυβάκι ματιών Νο 09 COOL DOWN από τη σειρά  Long Lasting της Εssence. Πάρα πολύ ωραία μπλε-ραφ απόχρωση που νομίζω ότι θα τη φορέσω και πολύ και την Άνοιξη (αν δεν το έχω τελειώσει)....Έχει καταπληκτική διάρκεια και η τιμή του στα 2 ευρώ!



Προϊόντα για τα χείλη...
Το υπέροχο ουδέτερο lipgloss  της σειράς ΧΧΧL shine στο Νο 19 Nude Candy της Essence. Προσφέρει καταπληκτικό υγρό look μ' αυτή τη γλυκιά-ζουμερή και nude απόχρωση. Εκτός των άλλων δεν κολλάει, έχει καλή διάρκεια και φανταστική φρουτένια γεύση. Με τόσο ανοιχτή απόχρωση χρειάζεται λίγο δούλεμα με το απλικατέρ του για να απλωθεί ομοιόμορφα, αλλά το θεωρώ εξαιρετικό για την τιμή του που είναι στα 2,95 ευρώ!




Επίσης το μολύβι χειλιών No11 Ιn The Nude της Essence, σε μια ουδέτερη πολύ κοντινή απόχρωση με αυτή των χειλιών μου που το συνδύασα πολύ με τα nude-ροζέ κραγιόν μου αλλά και με ημιδιάφανα ροζ- σάπιο μήλο lipgloss μου. Η τιμή του αν δεν κάνω λάθος ήταν στα 1, 95 ευρώ.



Προϊόντα για τα νύχια...
Σε μια βόλτα μου στα H&M πήρα το Pink Bling Bling, ένα πολύ λαμπερό διαφανές βερνίκι γεμάτο glitter. Το χρησιμοποίησα τώρα την πρωτοχρονιά σε 2 νύχια πάνω από γκρενά βερνίκι και έκανε τη διαφορά!!!


Σε ένα stand πάλι στα H&M πέτυχα κάποια σετάκια με 2 βερνίκια νυχιών. Εγώ διάλεξα ένα σετάκι σε ασημί απόχρωση το SPARKLING SILVER. Το ένα βερνίκι έχει πολύ μικρά shimmer κι έχω σκοπό να το χρησιμοποιήσω για σχέδια πάνω στα νύχια, παρέα με άλλο ένα που το χάρισα στην αδελφή μου γι΄αυτό και δεν έχω φωτό να σας το δείξω. Φανταστείτε όμως το ίδιο με πιο μεγάλα glitter. Η τιμή του σετ νομίζω ήταν 2, 95 ευρώ.


Προϊόντα για το σώμα...
Σε μια βολτούλα στα Hondos πέτυχα αυτό το φανταστικό σαπουνάκι-πλάκα της νέας πολυτελούς σειράς  Palmolive το DAMASK ROSE & MUSK. Κορίτσια μοσχομυρίζει αυτό το σαπουνάκι! Το χρησιμοποιώ της τελευταίες μέρες όταν θέλω να φρεσκαριστώ και νιώθω άλλος άνθρωπος! Η τιμή του 0,90 ευρώ!




Τέλος αν και δεν ήταν δική μου αγορά, μου χάρισε μια γνωστή μου που ήρθε από την Ιταλία ένα ανεπανάληπτο-μυρωδάτο-φρέσκο αφρόλουτρο σε μορφή κρέμας το Tesori  d' Oriente ORCHIDEA della Cina Doccia Crema Aromatica! Δεν ξέρω αν κυκλοφορεί αυτή η μάρκα στην Ελλάδα όμως αν το πετύχετε στην αγορά ή online "χτυπήστε" 
2-3 σωληνάρια!!! Κορίτσια τέτοιο αφρόλουτρο δεν έχω ξαναμυρίσει!!!!!!!!!! Κινέζικη Ορχιδέα! Απλά δεν περιγράφω άλλο...!!!! Ούτε άρωμα δεν χρειάζεται να βάλλω!!!! Απίστευτο! Ήθελα να σας το αναφέρω οπωσδήποτε και δεν κρατιόμουν! Έχω την εντύπωση ότι θα ψάξω στο διαδίκτυο πληροφορίες και θα κάνω ένα ειδικό review. Tόσο που με ενθουσίασε το συγκεκριμένο προϊόν!!!!





Αυτά κορίτσια!
Που σας φαίνονται η αγορές μου?

Σας φιλώ γλυκά
                     

4 σχόλια:

  1. Είναι ΤΕΛΕΙΕΣ όλες,και τα χρώματα που διάλεξες συμβαδίζουν με τα γούστα μου!Αχ και εγώ μελαγχόλησα που τελείωσαν οι γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ρουζ και η σκια τέλεια χρώματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι εγώ νομίζω ότι θα με βολέψουν σε πολλά στυλ μακιγιάζ...! Φιλιά!!!

      Διαγραφή