Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Αγαπημένα προϊόντα Μαρτίου!!!!

Καλό μήνα κορίτσια μου!



Απ' ό,τι καταλάβατε σας έχω τα προιόντα που χρησιμοποιήσα και βολεύτικα περισσότερο τον μήνα που μας πέρασε! Κι έχω πολλά αυτή τη φορά!

LA ROCHE-POSAY  SOLUTION MICELLAIRE PHYSIOLOGIQUE--->Εκπληκτικό νερό καθαρισμού και ντεμακιγιάζ, το ευχαριστήθηκα μέχρι την τελευταία του σταγονίτσα!

GARNIER  Essentials Ντεμακιγιάζ  2+1---> Έχω μια αγάπη μεγάλη στα 2φασικά ντεμακιγιάζ ματιών διότι είναι τα μόνα που αφαιρούν τέλεια και την αδιάβροχη μάσκαρα. Το συγκεκριμένο το τίμησα και αυτόν τον μήνα. Ασύγκριτη ποιότητα σε σχέση μάλιστα και τιμής-ποσότητας.

Johnson's baby soft cream (ροζ σωληνάριο)---> Αποτέλεσε την ενυδατική σώματός μου όλο το μήνα!

LE PETIT MARSEILLIAIS  μάσκα μαλλιών με Λευκή Άργιλο και γάλα Γιασεμιού---> Πολύ ωραίο άρωμα και αρκετά "ξεδιψαστική" για τα μαλλιά. Δεν είμαι βέβαια σίγουρη αν όντως βοηθάει στη ρύθμιση λιπαρότητας ρίζας. 

Tesori d' Oriente ORCHIDEA della Cina Doccia Crema Aromatica--->Σας έχω μιλήσει αναλυτικά σε άλλο ποστ γι' αυτό το αφρόλουτρο. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΟΟΟ! Το χρησιμοποιούσα σε σημεία όπως π.χ. τα χέρια και ο λαιμός ενώ στο υπόλοιπο σώμα χρησιμοποιούσα ένα απλό αφρόλουτρο. Προσπάθησα όλον αυτόν τον καιρό να το προσέχω για να μη μου τελειώσει γρήγορα!!! Τέλειο άρωμα, φοβερή αίσθηση καθαριότητας και φρεσκάδας!

ΚΟΡΡΕΣ ΡΟΔΙ Scrub Kαθαρισμού προσώπου--->Λατρεμένο κι εύχρηστο! Αφήνει πολύ απαλό το δέρμα!

Sunsilk CO-CREATIONS Spray Pro-Heat--->Κάθε φορά το ψέκαζα στα μαλλιά μου είτε πριν το στέγνωμα με πιστολάκι είτε πριν το φορμάρισμα/ίσωμα με θερμαντικά εργαλεία! Πολύ απαλή αίσθηση στα μαλλιά και περισσότερη διάρκεια στο styiling.

JEAN IVER Hair Spray NORMAL HOLD--->Ανάλαφρη λακ για φυσικό αποτέλεσμα και κράτημα στο χτένισμα! Τη βολεύτικα καθώς δεν έχει δυνατή μυρωδιά! Ικανοποιητική η διάρκεια στο κράτημα...

ΚΟΡΡΕΣ Lip Butter Κυδώνι--->Συχνά το έβαζα στα χείλη μου για να δώσω λίγο χρώμα αντικαθιστώντας κάποιο άλλο "βαρύ" gloss ή κραγιόν.

ΚΟΡΡΕΣ Ρόδι Concealer--->Κάθε μέρα το χρησιμοποιούσα σε πολύ μικρή ποσότητα για να καλύψω τα λίγο "ταλαιπωρημένα" αυτόν τον καιρό από ιώσεις (κλπ !) μάτια μου δίνοντας παράλληλα και φωτεινότητα!

ESSENCE Stay All day longlasting eyeshadow΄Νο01 , Νο 02 και Νο09--->Με καταβόλεψαν αυτές οι 3 κρεμώδεις  σκιές τόσο γιατί απλώνονται με τα δάχτυλα πανεύκολα όσο γιατί με βοήθησαν και ως...ψευτοβάσεις. Τέλειες για πρωινό μακιγιάζ!

ESSENCE eyeshadow No 58 cappuccino, please!--->Φοβερή σκιά σε εκρού-περλέ απόχρωση η οποία μου χρησίμευσε και ως highlighter κάτω από τα φρύδια και στην εσωτερική γωνία των ματιών!

ΕSSENCE silky touch blush No30--->Ήταν το μόνο ρουζ που χρησιμοποιούσα όλο το μήνα καθώς "έδενε" με ό,τι μακιγιάζ έκανα στο υπόλοιπο πρόσωπο χωρίς να δείχνει βαρύ αλλά πολύ φρέσκο!

ΕSSENCE κραγιόν Νο53 All About Cupcake--->Ό,τι πρέπει για "καγιονάκι τσάντας" στο πρωινό μακιγιάζ! Μπορεί να μην έχει μεγάλη διάρκεια αλλά ενυδατώνει σαν lip butter! Όσο για αυτήν την κοραλλοροζ απόχρωσή του τι να πω....!

SEVENTEEN Super Smooth eyepencil No37 Magical Purple--->Με κατενθουσίασε τις τελευταίες μέρες του Μαρτίου και σίγουρα θα το αγαπώ όλη την Άνοιξη!

AVON  Extra Lasting mascara--->Εύχρηστο βουρτσάκι που διαχωρίζει τις βλεφαρίδες δίνοντας μήκος! Αρκετά καλή διάρκεια αν και μη-αδιάβροχη...

FARMASI Nail Enamel No20--->Σούπερ ανοιξιάτικη κουφετί-ροζ και ελάαααχιστα neon απόχρωση. Η διάρκεια αυτού του βερνικιού δεν μπορώ να πω ότι είναι καλή πάντως...

ESSIE  No799 ALL TIED UP--->Το απέκτησα μαζί με περιοδικό, πολύ όμορφο όσον αφορά την ουδέτερη απόχρωση που διάλεξα. Το χρησιμοποίησα αρκετά θα έλεγα...Απογοητεύτηκα όμως με την κατά τα άλλα πολυφημισμένη του διάρκεια....

H&M Pink Bling Bling--->Το είχα παραμερισμένο και το ομολογώ. Όμως αυτό το βερνικάκι με τις μικρές λαμπερές λάμψεις του μου έφτιαχνε τη διάθεση. Το εφάρμοζα πάνω από τα βερνίκια που σας προανέφερα στους παράμεσους και στους αντίχειρες.

ESSENCE πινέλο για ρουζ--->Απαλό, πάμφθηνο λοξό πινέλο για ρουζ. Με βόλεψε καθώς δεν "έγδερνε" το δέρμα μου!

Αυτά κορίτσια μου!
Εσείς χρησιμοποιήσατε κάτι από τα παραπάνω?

Σας φιλώ
Μαριφάνη







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου