Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Empties!!! (Part 2)

Γεια σας κορίτσια!!!

Σ' αυτό το post θα σας δείξω τα... τελειωμένα προϊόντα που έχω στο μπάνιο μου, δηλαδή κρέμες σώματος, λοσιόν, σαμπουάν κλπ. Τα μάζευα το τελευταίο διάστημα με σκοπό να σας πω εντυπώσεις σχετικά με αυτά.



1)Syoss Volume Lift  Extra Strong αφρός χτενίσματος---> Δεινοπάθησα να τον τελειώσω. Άλλο ένα προϊόν της συγκεκριμένης εταιρείας που με απογοήτευσε, ή τουλάχιστον δε μου ταίριαξε. Ούτε όγκος, ούτε διάρκεια, ούτε τίποτα. Εκτός των άλλων ένιωθα να κολλάει πολύ άσχημα τα μαλλιά μου. Για χρήση σε συνδυασμό με πιστολάκι ούτε συζήτηση....Δε θα τον ξαναπάρω.

2)Garnier Essentials διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών---> Εξαιρετικό! Αφαιρεί τα πάντα, έχει μεγάλη ποσότητα σχετικά με την τιμή του, λειτουργεί τέλεια. Το έχω πάρει ήδη 2 φορές και θα το ξανά προτιμήσω σίγουρα κάποια στιγμή.

3)Solution Micellaire Physiologique---> Δεν άφησα σταγονίτσα να πάει χαμένη! Με βόλεψε πολύ στο ντεμακιγιάζ μου ενώ ωφέλησε πολύ και στο ευαίσθητο δέρμα μου. Ναι, μπορεί και να το ξαναπάρω κάποια στιγμή!!!

4)Vichy Capital Soleil spf 30 αντ/κή κρέμα προσώπου---> Με άφησε πολύ ικανοποιημένη σαν αντηλιακό. Το πήρα πέρυσι το καλοκαίρι και το καταχάρηκα! Όσο απέμεινε  το χρησιμοποίησα ως απλή βάση για να την τελειώσω! Μου άρεσε πολύ το άρωμά της, η λεπτόρρευστη και ανάλαφρη υφή της και το γεγονός ότι δεν άφηνε καθόλου αυτήν άσχημη ασπρίλα που συνήθως αφήνουν πολλά αντηλιακά! Ίσως να την προτιμήσω ξανά κι αυτή κάποια στιγμή!

5)Avon Solutions complete balance mattifying toner---> Δυσκολεύτηκα να την τελειώσω. Δεν ήταν απ' τις πιο πετυχημένες μου αγορές καθώς δεν ταίριαξε καθόλου στο δέρμα μου. Τη δουλειά την την παραέκανε σωστά πάνω μου!!! Κουφό? Ναι, έκανε τόσο ματ το δέρμα που στο τέλος ξήραινε, αφυδάτωνε και μου προκαλούσε ορισμένες φορές τσιμπήματα. Ακατάλληλη  λοσιόν για ευαίσθητα δέρματα. Εκτός των άλλων κάτι στα συστατικά της μου προκαλούσε ζαλάδα και δυσφορία. Μη με πείτε υποχόνδρια (όχι ότι δεν είμαι :)...Δεν υπάρχει περίπτωση να την ξαναπάρω, ΝΕVER.

6)Camay Creme Delice berry bliss  creme shower gel---> Ένα μυρωδάτο, κοριτσίστικο και ενυδατικό κρεμόλουτρο που....έφτασε στο τέλος του. Δεν θα το ξαναπάρω εξαιτίας της πολύ άβολης συσκευασίας του που δε βγάζει σωστά την επαρκή ποσότητα...

7)La Roche-Posay Effaclar Mat---> Πάρα πολύ καλή ενυδατική κρεμούλα προσώπου για ματ αποτέλεσμα. Την ευχαριστήθηκα πολύ και ως βάση ενώ μου άρεσε ιδιαίτερο η υφή της και το διακριτικότατο άρωμά της. Δεν ξέρω αν θα χρειαστεί να την πάρω ξανά για το λόγο ότι έκανα ...στροφή και πλέον επιλέγω κρέμες ειδικά για ευαίσθητα και δυσανεκτικά δέρματα παρά για δέρματα με ατέλειες και περιττή γυαλάδα. Σας προϊόν όμως την εγκρίνω ανεπιφύλακτα!!! 

8)Αpivita Propoline εντομοαπωθητική λοσιόν με βασιλικό και γεράνι---> Έχω από παιδί τρομερή ευαισθησία στα τσίμπημα κουνουπιού και μάλιστα μολυσμένου σε σημείο να κάνω ειδικές θεραπείες για χρόνια ώστε να τα αντιμετωπίσω. Οπότε από μικρή έχω δοκιμάσει ό,τι δεν φαντάζεστε για να αποφύγω τα τσιμπήματα κουνουπιού. Μέσα στις δοκιμές μου είναι και το συγκεκριμένο σπρέυ. Όντως έκανε καλή δουλειά, στα συν του τα συστατικά φυτικής προελεύσεως. Όμως μπορώ να πω ότι τόσο καλά που έκανε την δουλειά του...που απωθούσε και τους γύρω μου καμιά φορά με τον πονοκέφαλο που τους προκαλούσε...Αυτό σημαίνει ότι έχει εξαιρετικά έντονο άρωμα που κι εμένα ακόμη με ενοχλούσε πολλές φορές και δε με άφηνε να κοιμηθώ ήρεμα. Δεν θα το ξανά αγοράσω...όσο κι αν με προστάτευε..(άντε να βρω άλλο τώρα...)...

9)Penaten baby Pflegecreme---> Πολυεργαλείο!!! Μωρουδίστικη κρέμα για ενυδάτωση με υπέροχο μπεμπε πουδρένιο άρωμα που τη χρησιμοποιούσα όλο το χειμώνα μετά το ξύρισμα των ποδιών μου αλλά και σε κάθε ξηρό σημείο του σώματός μου. Είχε χρειαστεί μάλιστα να αντικαταστήσει για ένα μικρό διάστημα ακόμη και την κρέμα προσώπου μου!!! Θα την ξανά πάρω σίγουρα για τις έκτακτες ανάγκες!!!

10)Clinique take the day off make up remover---> Το πέτυχα ως δείγμα σε περιοδικό!!! Εξαιρετικό! Αφαιρεί τα πάντα χωρίς μεγάλη προσπάθεια ενώ δεν πρόκειται για διφασικό λάδι! Ίσως κάποια στιγμή να το προτιμήσω και σε full size όσο μεγαλώνω. Για την ώρα βολεύομαι με αντίστοιχα ντεμακιγιάζ που κάνουν την ίδια δουλειά με λιγότερα χρήματα (βλ.Νο2).

11)Αvon naturals cleansing and balancing 2 in 1 shampoo & conditioner---> Το είχα πετύχει σε προσφορά 1+1 την περίοδο που έψαχνα μανιωδώς 2 σε 1 σαμπουάν και κρέμα μαλλιών. Εκτός από το άρωμά του που είναι φανταστικό και πολύ φρουτένιο χάρις στο μάνγκο και το τζίντζερ δεν λειτούργησε καθόλου στη δική μου. Καμία εξισορρόπηση δεν είδα και καμία ενυδάτωση. Εκτός των άλλων οι κόμποι μου δεν ξεμπλέκανε με τίποτα. Δε θα το ξανά αγοράσω...

12)Wella pro series volume hairspray---> Δεν ξετρελάθηκα και πολύ με αυτή τη λακ...ούτε με τον όγκο που υποτίθεται χαρίζει μα ούτε και με τον όγκο...Αφήστε που επιβάρυνε την ξηροδερμία μου και με έπιανε καμιά φορά φαγούρα. Από αυτή τη σειρά της Wella δε νομίζω να πάρω ξανά ποτέ τίποτα...

Αυτά κορίτσια μου! Τώρα η σακουλίτσα θα πάει όπως είναι στον κάδο απορριμάτων...
Έχετε χρησιμοποιήσει κάποια από τα παραπάνω? Κι αν ναι πως σας φάνηκε???

Σας φιλώ 
Μαριφάνη 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου