Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Αγαπημένα Ιουνίου!!!

Γεια σας κορίτσια μουυυ!!!

Είχαμε πολλές μέρες να τα πούμε αλλά έτρεχα και δεν προλάβαινα!!!
Σήμερα όμως είμαι ξανά εδώ για να μοιραστώ μαζί σας τα προιόντα που με βόλεψαν περισσότερο τον μήνα που μας έφυγε!!!


Ξεκινάω λοιπόν με μία κρέμα ποδιών την οποία είχα αποκτήσει με το συνδρομητικό κουτί ομορφιάς BeautytestBox την Herbs Of Bulgaria Lavender Cream. Περιέχει λεβάντα από τη Βουλγαρία γνωστή για τις θεραπευτικές-καλλωπιστικές της ιδιότητας. Mου πρόσφερε μια αίσθηση ξεκούρασης στα ταλαίπωρα απ' το περπάτημα πόδια μου ενώ ταυτοχρόνως  μου παρείχε ικανοποιητικότατη αντιβακτηριακή προστασία ενάντια στους μύκητες που προκαλούνται από τον ιδρώτα. Σίγουρα θα συνεχίσω να την χρησιμοποιώ και τον μήνα που μας ξεκινάει.

Συνέχεια έχει το σαμπουάν από την Timotei  Φρεσκάδα και Δύναμη με βότανα από τις Άλπεις για κανονική τρίχα το οποίο αν και το απέκτησα πριν λίγες μέρες ήθελα οπωσδήποτε να σας το δείξω. Το έπαιρνα και στο παρελθόν και τώρα μου κέντρισε ξανά την προσοχή καθώς οι συσκευασία πλέον είναι πιο εύχρηστη και πολύ πολύ μοντέρνα. Ως προϊόν το θεωρώ εξαιρετικό για καλοκαίρι διότι δροσίζει πολύ το τριχωτό του κεφαλιού μου και μου προσφέρει αίσθηση καθαριότητας και φρεσκάδας. 

Τα μαλλιά μου ξεδίψασαν και στα αλήθεια έλαμψαν απ' τη χαρά τους με το ξηρό λαδάκι Νuxe Huile Prodigieuse!!! Οι περισσότερες φαντάζομαι θα ξέρετε γι' αυτό!!! Μου εστάλει με το Glowbox σε ειδικό μέγεθος και με βοήθησε ειδικά πριν από το λούσιμο ή πριν από το στέγνωμα σε μικρότερη ποσότητα. Εκπληκτικόοοο!!!!

Για την ενυδάτωση του σώματός μου εμπιστεύτικα και λάτρεψα όλον αυτόν τον καιρό την ενυδατική λοσιόν Dove Silky Nourishment. Εκτός του ότι έχει μη λιπαρή σύνθεση που απορροφάται άμεσα και πολύ αποτελεσματική ενυδάτωση, χαρίζει πολύ διακριτική λάμψη και φωτεινότητα στο δέρμα χάρις τα μικροσκοπικά χρυσαφί shimmer στη σύστασή του. Η μυρωδιά του γλυκιά αν και εξατμίζεται μετά από 2 ώρες. Η γυαλάδα όμως στο δέρμα παραμένει και είναι πολύ κολακευτική!!!

Ως αντηλιακό προσώπου χρησιμοποιούσα καθημερινά αυτό της Apivita με θαλάσσια λεβάντα και δείκτη προστασίας Spf 50+που περιέχονταν στο συνδρομητικό κουτί ομορφιάς Glowbox. Καταπληκτική κρέμα η οποία απορροφάται πλήρως από το δέρμα χωρίς να αφήνει λευκά σημάδια και λιπαρότητα!!! Δεν φαίνεται στην φωτογραφία επειδή σήμερα τη δάνεισα στην κολλητή μου για να πάει για μπάνιο καθώς ξέμεινε...Οι φίλοι στα δύσκολα φαίνονται LoooooL!!!

Αυτές οι λαμπερές μπρονζέ-χρυσαφί πέρλες Avon Glow τις οποίες πέτυχα σε περιοδικό ομορφιάς τον μήνα αυτό, στα αλήθεια ήταν ό,τι χρειαζόταν ο τόνος του δέρματός μου για να δείξει ελαφρώς "πιασμένος" από τον ήλιο. Αφήνει πολύ όμορφη χρυσομπρονζέ χρωματάκι σε όλο το πρόσωπο και το βολεύτικα πολύ μόνο τους ως ρουζ ή κάτω από ρουζ!!!

Η μάσκαρα που λάτρεψα και βολεύτικα τον μήνα Ιούνιο ήταν...2!!! Μία για όγκο συνδυαστικά με άλλη μία για μήκος. Συγκεκριμένα η  Maybelline The Falsies Volume Express....συνεργάστηκε άψογα με την Oriflame Wander Lash!!!

Αγαπημένο βερνίκι για τα νύχια είναι αυτό το πολύ καλοκαιρινό τιρκουάζ χρωματάκι από τη νέα καλοκαιρινή σειρά χρωμάτων της Εταιρείας Bereris Cosmetics. Το χρώμα του φανταστικό και η διάρκειά του...αιώνια!!!

Για τα χείλη μου δεν ήταν λίγες οι φορές που βαριόμουν να ανανεώσω με κάποιο βαρύ κραγιόν ή lipgloss το μακιγιάζ μου και για το λόγο αυτόν, έβγαζα από το νεσεσεράκι μου το απολαυστικότατο αντηλιακό και προστατευτικό gloss Hawaiian Tropic Island Berry με Spf 25 που συχνά έπαιρνε και το ρόλο .... επιδορπίου εξαιτίας της εξαιρετικά γλυκιάς και "ευκολοφάγωτης" γεύσης του!!!

Τέλος ένα ακόμη προϊόν (λίγο άσχετο) πολύ χρήσιμο και αποτελεσματικό ήταν για όλες τις βραδιές που ζουζούνιζαν και είχαν άγρια σχέδια για μένα τα ατίθασα κουνουπάκια. Και ποιο ήταν αυτό? Το γαλάκτωμα Μύρτιλο και Σιτρονέλα από τον αγαπημένο ΚΟΡΡΕ. Πρέπει να είναι πέμπτη φορά που το εμπιστεύομαι και μπορώ να πω ότι είναι ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό φυσικό προϊόν με καθόλου δυσάρεστη οσμή για τους...τριγύρω μας, αρκετά "εκνευριστική" όμως για τα κουνούπια λόγω της ξινής γεύσης των συστατικών του....!!!

Αυτά όμορφές μου Περλένιες!!!

Εσείς τι αγαπήσατε περισσότερο τον μήνα που μας έφυγε???

Σας φιλώ γλυκά
Μαριφάνη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου