Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Crazy about lipsticks tag....!!!

Γεια σας κορίτσια μου περλένια!!!
Τον τελευταίο καιρό κυκλοφορεί από διάφορες Ελληνίδες και μή youtubers ένα πολύ ενδιαφέρον κατά τη γνώμη μου tag που σχετίζεται με κραγιόν. Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω κι εγώ το ίδιο tag υπό μορφή blogpost!!!

Eλπίζω να το απολαύσετε!!!





Ερωτήσεις-Απαντήσεις

1) Ε: Πόσα κραγιόν συνολικά έχεις στη συλλογή σου?
    Α: Τα μετράω πρώτη φορά και....μαθαίνω ότι έχω 14!!!

2) Ε: Πόσων ετών ήσουν όταν πρωτοέβαλες κραγιόν?
   Α:Στα 18 μου ένα υπέροχο βαθύ κόκκινο-μπορντώ από μια παλιά σειρά ματ κραγιόν της      SEVENTEEN.

3) E: Ποιο είναι το κραγιόν που παίρνεις πάντα μαζί σου πριν φύγεις απ' το σπίτι?
    Α: Χωρίς πολύ σκέψη το "Flirt" από τη σειρά Colortrend της Avon, ένα φανταστικό και ευκολοφόρετο ανοιχτό βερυκκοκί και 
σχεδόν ενυδατικό κραγιόν......

4) Ε: Δείξε μας ένα κραγιόν το οποίο φοράς όταν θέλεις να ξεχωρίσεις....
    Α: Είναι το "Doll Pink" της σειράς Colortrend της AVON ένα έντονο ματ φούξια κραγιόν με απίστευτα μεγάλη διάρκεια το οποίο και συνδυάζω με διακριτικό μακιγιάζ στα μάτια. Το καλοκαίρι όλες με ρωτούσαν ποιο κραγιόν φοράω...


5) E: Ποιο είναι το τελευταίο κραγιόν που αγόρασες?
    Α: Δεν είναι μόνο ένα αλλά 4!!! Το πρώτο είναι το Red 2000 από τη σειρά Ultra Color Rich της AVON ένα τέλειο κατακόκκινο με μπλε υποτόνους  creamy κραγιόν, το δεύτερο είναι το Νο 25 από τη σειρά στυλό της Lovie ένα πολύ μοδάτο βουργουνδί ημι-ματ τελειώματος, το τρίτο είναι το Νο 63 από την κλασική σειρά κραγιόν της Lovie και είναι ένα  σάπιο-μήλο και το τέταρτο (δεν το αγόρασα ακριβώς αλλά μου το δώρισε πριν λίγες μέρες μια φίλη μου για τη γιορτή μου) το νέο "Jungle fever" από τη σειρά colortrend της AVON ένα ανοιχτό κι ευκολοφόρετο κόκκινο-φραουλί.


6) E: Ποιο κραγιόν μετάνιωσες που αγόρασες?
    Α: Δυστυχώς μετάνιωσα για το Νο 05 από τη σειρά στυλό της Lovie. Στο χέρι μου όπως το δοκίμασα απ' το tester που φάνηκε ότι πέτυχα το πιο κοντινό χρώμα το χειλιών μου στο τέλος όμως φορεμένο είναι πολύ ανοιχτό neutral καφέ το οποίο δεν μου πάει καθόλου μα καθόλου. 


7) Ε: Ποιο είναι αυτή τη στιγμή το πιο αγαπημένο σου κραγιόν?
    Α: Έχω ενθουσιαστεί με το Νο 25 κραγιόν-στυλό της Lovie που σας ανέφερα στην ερώτηση 5...! Το έχω ερωτευθεί!!!
Στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο σκούρο...



8) Ε: Ποιο είναι το ακριβότερο και ποιο το φθηνότερο κραγιόν που έχεις στη συλλογή σου?
    Α: To ακριβότερο που έχω είναι το "Rouge pur couture" του Υves Saint Laurent ένα πανέμορφο και κομψότατο τριανταφυλλί-σάπιο μήλο ματ κραγιόν και το οικονομικότερο που έχω είναι το Νο 63 που σας ανέφερα ως και ως τελευταία μου αγορά από την κλασική σειρά κραγιόν της Lovie ένα επίσης σάπιο-μήλο-κόκκινο ενυδατικό κραγιόν.


9) Ε: Δείξε μας ένα κραγιόν που αγαπάς...
   Α: Το all time clasic αγαπημένο μου είναι το Νο 58 Wine Red του ΚΟΡΡΕ το οποίο το έχω αγοράσει 3 φορές και θα το αγοράζω για όσο ακόμη κυκλοφορεί στην αγορά. Είναι το απόλυτο διακριτικό κόκκινο του κρασιού χρώμα το οποίο κολακεύει απίστευτα το χρώμα των χαρακτηριστικών μου.


10) Ε: Σου αρέσουν, αγαπάς ή είσαι εθισμένη στα κραγιόν?
    Α: Τελευταίως έχω μια αγάπη η οποία πολύ φοβάμαι με τον πέρασμα του χρόνου ότι θα....μου γίνει εθισμός....!!!!


11) E: Δείξε μας ένα κραγιόν που σου θυμίζει κάποιον ξεχωριστό!!
    Α: Το L' absolu Nu της Lancome σ'αυτό το υπέροχο ροζ χρώμα το οποίο μπορεί να ήταν σε ειδικό μέγεθος παρέα με περιοδικό, την εποχή όμως που κυκλοφόρησε ήμουν άρρωστη με γρίπη κλεισμένη σπίτι και μόλις είπα του μπαμπά μου ότι το περιοδικό αυτό απωσδήποτε το θέλω...ο καημένος έψαχνε σε όλο το κέντρο της Αθήνας περίπτερο μπας και μου το βρει!!!! Χαχαχαχα ανατρεπτική απάντηση όμως έτσι??? :)


Αυτό κορίτσια ήταν το tag!!! Όποια θέλει μπορεί να κάνει το αντίστοιχο!!! Εγώ πάντως το καταευχαριστήθηκα!!!!

Φιλί :*
Mαριφάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου