Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

#....Empties empties empties....#

Ο τίτλος τα λέει όλα και για να μη σας κουράζω μπαίνω κατευθείαν στο θέμα....!




Προϊόντα περιποίησης:

Timotei φρεσκάδα και δύναμη με εκχυλίσματα από βότανα των Άλπεων: Το λατρεύω αυτό το σαμπουάν γιατί είναι κατάλληλο για συχνή χρήση ενώ καθαρίζει βαθιά. Το άρωμά του μου θυμίζει φθινόπωρο και σίγουρα θα το ξαναπάρω κάποια στιγμή...

Apivita Κρεμώδης αφρός με ελιά και λεβάντα: Εξαιρετικό προϊόν!! Αφαιρεί από το πρόσωπο το μακιγιάζ και μπορώ να πω ότι τα πάει πολύ καλά και στο ντεμακιγιάζ ματιών!!! Η αλήθεια είναι ότι μια μικρή ξηρότητα στα μάγουλα κάποιες φορές της ένιωθα αλλά όχι πάντα. Το αγαπώ...και αν το πετύχω σε προσφορά σίγουρα θα το ξανά αγοράσω!

Palmolive Mediterranean Moments Φράουλα και Βερίκοκο: Μόλις το μύρισα στο σούπερ μάρκετ ένιωσα σαν να μυρίζει φρεσκοκομμένη φρουτοσαλάτα...Μετά το μπάνιο όμως η μυρωδιά εξαφανιζόταν απ' το δέρμα...Κάτι δεν πήγαινε καλά και με τη σύστασή του η οποία παρά ήταν υδαρής για αφρόλουτρο palmolive...Αυτό σήμαινε ότι έπεφτε μεγάλη ποσότητα απ' το μπουκάλι....κι ο αφρός του ανύπαρκτος...Το μόνο που του αναγνωρίζω είναι η απίστευτη ενυδάτωση που προσφέρει. Μόνο. Δεν θα το ξαναπάρω όμως το συγκεκριμένο...

Bioderma Sensibio Solution Micellaire: Ένα αξιόλογο προϊόν που από τόσα που άκουγα γι' αυτό ήταν αδύνατον να του αντισταθώ...Εδώ όμως κορίτσια μου θα σας πω τη δική μου αλήθεια. Δεν με ενθουσίασε...Στο δικό μου δέρμα χρειαζόμουν τουλάχιστον 4 περάσματα για να πω ότι καθαρίζει ολοκληρωτικά. Το ένιωθα σαν απλό νερό και τίποτα άλλο. Ούτε καν τις σκιές απ' τα βλέφαρά μου δεν μπορώ να πω ότι τις αφαιρούσε με ευκολία. Θεωρώ ότι το αντίστοιχο της La Roche Posay είναι πολύ πιο αποτελεσματικό πάνω στο δικό μου πρόσωπο απ' ότι αυτό εδώ. Δεν θα το ξανα αγοράσω (μην ξεχνάμε και την τιμή του που τσιμπάει), λυπάμαι Bioderma... 

Προϊόντα μακιγιάζ:

Μaybelline  One By One mascara: Μια αρκετά καλή μάσκαρα που προσφέρει ικανοποιητικότατο όγκο. Το βουρτσάκι της μεγάλο και λαστιχένιο που με βόλεψε πολύ...δεν θα την ξαναέπαιρνα για το λόγο του ότι το "ξαδερφάκι" της η Rocket τα συνδυάζει όλα...μήκος-όγκο-χρώμα-καμπυλότητα σε αντίθεση με αυτή που προσφέρει μόνο όγκο. 

Οriflame Wonder lash mascara: Την είχα πετύχει ως δώρο σε περιοδικό. Εξαιρετικά εύχρηστη και πολύ αποτελεσματική στο θέμα του διαχωρισμού και του μήκους. Δεν κοκαλώνει τις βλεφαρίδες, αντιθέτως τις αφήνει πολύ απαλές. Το μόνο της μειονέκτημα ότι μετά από λίγο"βάραιναν" κατά κάποιο τρόπο οι βλεφαρίδες μου και χάνανε την καμπυλότητά τους. Αυτό το αποδίδω στην αρκετά υγρή σύσταση του προϊόντος.. Σκέφτομαι να κρατήσω το βουρτσάκι της γιατί το θεωρώ καλό "εργαλείο" για κάποια άλλη μάσκαρά μου που δουλεύετε δύσκολα. Δεν είμαι σίγουρη αν θα την επέλεγα όμως  ξανά. 

Avon Extra Lasting mascara: Πολύ καλή μάσκαρα με τέλειο βουρτσάκι και καλό διαχωρισμό. Ό,τι πρέπει για πρωινό μακιγιάζ..δεν βαραίνει καθόλου τις βλεφαρίδες και είναι αρκετά εύχρηστη. Ο δε διαχωρισμός που προσφέρει άψογος. Το σφαλματάκι της ότι στεγνώνει εύκολο και ξεραίνεται μέσα στο μπουκαλάκι της. Εάν τυχόν την πετύχω σε κάποια προσφορά μπορεί και να την επέλεγα ξανά.

Clinique high lengths mascara: Στην ουσία ήταν ένα δείγμα της. Πολύ καλή η ποιότητά της και "ευφάνταστο" το βουρτσάκι της. Δεν θα την αγόραζα σε full size λόγο της τιμής της. Θεωρώ ότι υπάρχουν κι άλλες αξιόλογες μάρκες ευρείας κατανάλωσης που προσφέρουν το ίδιο αποτέλεσμα σε πολύ χαμηλότερο κόστος.

L'oreal Τrue Match Powder: Ημιδιάφανη πούδρα για ελαφρύ αποτέλεσμα...Αξιόλογο σαν προιόν μόνο για δέρματα που δεν έχουν πολλές ατέλειες. Τσιμπημένη η τιμή της για πούδρα "ευρείας"...Δεν θα την ξαναπάρω.

Μaybelline Fit Me Powder: Απαλή και βελούδινη πουδρίτσα για σετάρισμα και ανάλαφρο αποτέλεσμα. Αν και δεν παρέχει κάλυψη αναγνωρίζω ότι προσφέρει ομοιόμορφη χρωματική ομοιομορφία στο πρόσωπο!! Οικονομική..και να γιατί όχι? Μπορεί και να την ξαναπροτιμήσω (θα κρατήσω το κουτάκι της και θα το επαναχρησιμοποιήσω!!!)

Κορρές cherry lipgloss Νο44 Οrange: Αγαπημένο μου lipgloss!!! Πολύ ζουμερό το χρώμα του και πολύ ευχάριστο κατά την εφαρμογή του στα χείλη. Σίγουρα θα το αγόραζα ξανά!!!

Αvon Blemish Clearing Stick: Δεν μπορώ να πω ότι η δράση του ενάντια σε μικρά σπυράκια ήταν...το κάτι άλλο. Η δε μυρωδιά του ανυπόφορη...Δεν το ξαναπαίρνω για κανέναν λόγο..

Dream Lumitouch Concealer: Εξαιρετικό κονσίλερ για ελαφρά κάλυψη και υψηλή φωτεινότητα. Ήδη τελειώνω και το δεύτερο. Το μειονέκτημά του η μικρή του ποσότητα σε σχέση με την τιμή του....

Αυτά κορίτσια ήταν...τα σκουπιδάκια μου....

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά?

Σας φιλώ :*






8 σχόλια:

  1. Έχω δοκιμάσει το lipgloss του Κορρέ σε ένα αλλο χρώμα και μου αρέσει πολύ! Έχει τέλεια μυρωδιά και απόδοση χρώματος! Επισης την one by one την είχα δοκιμασει κι εγώ αλλά ούτε κι εγώ νομίζω ότι θα την ξανααγόραζα. Μου άρεσε αλλά δεν τρελάθηκα κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To lip gloss της εταιρείας Korres την έχω σε άλλη απόχρωση (ένα βαθύ κόκκινο) και μου αρέσει πολύ!
    Το Bioderma κρίμα που δεν έκανε την ίδια δουλειά που έκανε στο δικό μου δέρμα! Εγώ το έχω λατρέψει! Όμορφα τα empties σου :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Η αλήθεια είναι ότι το bioderma δεν μου ταίριαξε...Το αντίστοιχο της La roche το έχω βολευτεί..Είναι ανάλογα το δέρμα..Σε φιλώ Αλεξάνδρα μου :*

      Διαγραφή
  3. καλησπερα το στικ της avon για τα σπυρακια ,συμφωνω ουτε στο δικα μου σπυρακια κάνει τιποτα, συν οτι δεν κάνει για concealer επειδη δεν μπορεις να το δουλεψεις, είναι άχρηστο για εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχεις βραβείο!!! http://desertrose2012.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html
    Περιμένω link σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου είμαι η Μάρω και είμαι νέο μέλος στο blog σου!!!Πολύ ωραία τα empties σου!Δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο προιόν από αυτά αλλά έχω σκοπό σύντομα να πάρω κάποιο lipgloss από Κορρέ.
    Επίσης σκέφτομαι να πάρω και το Bioderma Sensibio Solution Micellaire αλλά έχω δοκιμάσει το αντίστοιχο ''νερό'' από L'Oreal και μου άρεσε πολύ οπότε το σκέφτομαι πολύ για αυτό από Bioderma.

    http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία τα ''σκουπιδάκια' σου!! Λατρεύω τα lipgloss του Κορρέ! Απίστευτη ποιότητα και χρώματα! Η μάσκαρα της Maybelline, δίνει όγκο αλλά και εγώ δεν ενθουσιάστηκα από τη δοκιμή της! Vasiliki,
    tell-a-beauty-story.blogspot.gr :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή