Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

TAG: 5 PRODUCT FACE!!!

Γεια σας κορίτσια!!!

Αυτό είναι ένα tag το οποίο το βρήκα μέσα από το blog this is a girl's world της Μελίνας και μου άρεσε πολύ!!!
Το θέμα είναι ένα μακιγιάζ που έφτιαξα με μόνο 5 προϊόντα...!

Παρακάτω σας έχω τα 5 προϊόντα που χρησιμοποίησα για να κάνω ένα από smokey μακιγιάζ όπως επίσης και μια...βιαστική φωτογραφία μου με το τελικό αποτέλεσμα!!!








Πάμε λοιπόν!!!

Τα 5 προϊόντα που χρησιμοποίησα είναι τα εξής:

  • Radiant Natural Fix Foundation "Caramel"
  • Seventeen  Natural Matte Silky Blusher No03 Cafe Au Lait
  • Cosart Eye-Liner  No01
  • Radiant Studio Perfect Mascara No01 Black
  • Lovie Lipstick No05


H διαδικασία ήταν η εξής:

  1. Άπλωσα σε όλο μου το πρόσωπο μια μικρή ποσότητα από το foundation. Επέλεξα το συγκεκριμένο καθώς η κάλυψή του είναι high definition ώστε να μου εξασφαλίσει καί καμουφλάζ των μαύρων κύκλων αλλά και των όποιων δυσχρωμιών μου. Παράλληλα με βοήθησε το γεγονός ότι αφήνει ματ το δέρμα αποφεύγοντας έτσι τη χρήση πούδρας.
  2. Στη συνέχεια χρησιμοποίησα μια μικρή ποσότητα του blush της Seventeen στα μήλα μου καθώς με τη συγκεκριμένη ουδέτερη σκούρα μπεζ απόχρωσή του δεν έκανε το τελικό αποτέλεσμα υπερβολικό. 
  3. Με το μαύρο μηχανικό μολύβι της Cosart που γράφει πάρα πολύ έντονα "ζωγράφισα" τα κινητά μου βλέφαρα και υπογράμμισα και τα κάτω. Με τη βοήθεια ενός πινέλου έσβησα το μολύβι ομοιόμορφα ανεβάζοντάς το προς τα πάνω και σβήνοντάς το ελαφρά προς τα έξω. Έπειτα με μια μπατονέτα έσβησα και τις γραμμές των κάτω βλεφάρων μου ενώνοντάς τις προσεχτικά με αυτές τις εξωτερικής γωνίας των πάνω βλεφάρων μου, έτσι ώστε να εξασφαλίσω ένα πιο "καθορισμένο"  και αμυγδαλωτό σχήμα στα μάτια μου.
  4. Πήρα ξανά μια μικρή ποσότητα του του blush μου και με ένα πινέλο για blending πέρασα ακριβώς πάνω στο "βαθούλωμα" των κινητών μου βλεφάρων ώστε να μαλακώσω λίγο το τελείωμα του σβησμένου μολυβιού και να δώσω λίγη περισσότερη ένταση κι ευκρίνεια στα μάτια μου.
  5. Με τη μάσκαρα της radiant δούλεψα τις πάνω και κάτω βλεφαρίδες μου ώστε να πετύχω το επιθυμητό μήκος και όγκο.
  6. Ολοκλήρωσα το μακιγιάζ μου με το nude σατινέ κραγιόν της Lovie και.....έτοιμο!!!


Ελπίζω να μη σας μπέρδεψα πολύ...!!!

Κάνω tag όποια κοπέλα δει το συγκεκριμένο post μου και της αρέσει!!! Όποια θέλει είναι ελεύθερη να κάνει το αντίστοιχο....

Ραντεβού στο επόμενο post!!!

Φιλί :*
Mαριφάνη

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο μακιγιάζ με 5 μόνο προιόντα!! Τα ρουζ της seventeen μου αρέσουν παρα πολύ!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ να' σαι καλά!!! Κι εγώ τα αγαπώ!!! Φιλιά!!! <3

      Διαγραφή
  2. Ωστε το έκανες το tag!!! Πολύ ωραίο αποτέλεσμα, και ειδικά τα μάτια είναι τέλειο το χρώμα και τέλεια σβησμένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή