Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Giveaway στο blog "Οι λιχουδιές της Μαριφάνης"

Γεια σας κορίτσια!!!

Αρχικά να σας ενημερώσω ότι πρόκειται να απουσιάσω από τη βάση μου για λίγες μέρες...!


Για όσες όμως ενδιαφέρεστε και γενικά έχετε αγάπη με τη μαγειρική με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω ότι στο μαγειρικό μου blog Οι λιχουδιές της Μαριφάνης έχω ξεκινήσει διαγωνισμό-giveaway προκειμένου να ευχαριστήσω θερμά το κοινό μου για την υποστήριξή του στα 2 χρόνια ύπαρξής μου στη μαγειρική blogοσφαιρα αλλά και γιατί θεώρησα ότι εν όψη χριστουγεννιάτικων εορτών θα ήταν όμορφα να κάνω κι εγώ λίγα δωράκια σε 3 τυχερούς.



Ο διαγωνισμός λήγει τα μεσάνυχτα της 20ης Δεκεμβρίου και στις 21 θα γίνει η κλήρωση για την ανάδειξη 3 τυχερών μέσω της εφαρμογής random.org. 
Τα δώρα θα είναι χρηστικά αντικείμενα-εργαλεία κουζίνας για 2 τυχερούς και 1 επώνυμη έκδοση βιβλίου μαγειρικής!!!!

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη γι' αυτόν τον πρώτο μου διαγωνισμό και έχω σκοπό σύντομα να οργανώσω και το πρώτο giveaway για τις "πέρλες". Γι' αυτό θα ενημερωθείτε εν καιρώ.

Παρακάτω σας δίνω το link το οποίο θα σας οδηγήσει στο σχετικό άρθρο του διαγωνισμού.
http://lixoudiesmarifanis.blogspot.gr/2013/11/giveaway.html
Πατήστε απλώς και ακολουθήστε τις πολύ απλές οδηγίες!!!
Διαδώστε το αν θέλετε και σας κάνει κέφι!!!

Θα χαρώ πολύ να δω και τις δικές σας συμμετοχές!!!

Σας φιλώ γλυκά και καλή μας αντάμωση!!!

Μαριφάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου