Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Liebster Award

Γεια σας κορίτσια μου!!!

Τo blog μου πήρε ένα όμορφο βραβείο, το LIEBSTER  AWARD που πολλές από εσάς σίγουρα θα το έχετε ακουστά!
Την τιμή μου την έκανε η Νατάσα και το όμορφο blog της womensstuff83.blogspot.com και την ευχαριστώ θερμότατα γι' αυτό!!!


Οι κανόνες του βραβείου είναι:
1. Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
2. Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
3. Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις  και έχουν λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. (Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε.)
4. Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
5. Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.
 
Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις είναι οι ακόλουθες:
 
 
1. Πως αποφάσισες να ξεκινήσεις το blog σου; Ποια ήταν η αφορμή;
Αποφάσησα να ξεκινήσω το beauty blogging επειδή είχα την ανάγκη να εκφράσω την προσωπική και ειλικρινή μου άποψη μέσα από την δοκιμή διάφορων προΪόντων ομορφιάς που η ίδια αγόραζα. Επίσης επειδή είχα την ανάγκη να μοιράζομαι μαζί σας ό,τι σκέψη μπορεί να περνάει απ' το μυαλό μου πάνω σε θέματα που αφορούν τη γυναίκα, τους φίλους, τις σχέσεις, την υγεία κλπ.
 
2. Έχεις σκεφτεί να σταματήσεις να ασχολείσαι με το blog  σου;
 Όχι δεν το έχω σκεφτεί, όμως πολλές από εσάς γνωρίζετε ότι διατηρρώ κι ένα δεύτερο blog συνταγών μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής (www.lixoudiesmarifanis.blogspot.com ) στο οποίο δίνω όλο το βάρος. Είναι η μιας μορφής "γμωριμία" με τον κόσμο αλλά και μιας μορφής "διαφήμιση" τα οποία με βοηθούν βήμα-βήμα να γίνω γνωστή και να υλοποιήσω σιγά σιγά τα επαγγελματικά μου όνειρα πάνω στον τομέα της εστίασης. Και τα 2 μου bloggακια τα αγαπάω πολύ.Αλλά  καλύτερα ας μην είμαστε απόλυτοι. Δεν ξέρουμε  ποτέ το μέλλον τι εκπλήξεις μας επιφυλλάσει. 

3. Πόση ώρα σου παίρνει για να γράψεις μια ανάρτηση;
 Ανάλογα με το θέμα που κάθε φορά θέλω να αναπτύξω μπορεί να χρειαστεί από 1 έως 3 ώρες.

4. Γλυκά ή φαγητό;
Ως δοκιμασμένη πλέον foodblogger και μετά από 4 χρόνια εντατικής ενασχόλησης με την παρασκευή αλλά...και κατανάλωση λιχουδιών κατέληξα κι επίσημα στο συμπέρασμα ότι προτιμάω ΓΛΥΚΑ.

5. Πως περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου;
 Προτιμώ να βγω μία βόλτα με φίλους για ένα καφέ ή περπάτημα...αλλά και βέβαια να επιδοθώ στο μαγείρεμμα!!!! 

6. Προϊόντα περιποίησης ή μακιγιάζ;
Μακιγιάζ!!!

7. Τι είναι αυτό που δεν σου αρέσει να συναντάς σε άλλα blogs;
Οι συγκεχυμένες σκέψεις που μετατρέπονται σε ασύνδετες δίχως νόημα προτάσεις και καταλήγουν σε πονοκέφαλο
 
 
8. Ποια ανάρτηση που έκανες στο προσωπικό σου blog είναι από τις αγαπημένες σου; Η ποια στήλη στο blog σου αρέσει περισσότερο από τις υπόλοιπες;
Αγαπημένη ανάρτηση δεν υπάρχει. Αγαπημένη μου  όμως στήλη υπάρχει και είναι η στήλη με τα Reviews.


9. Που θα ήθελες να ταξιδέψεις;
Όσο πιο μακρυά γίνεται....!!! χααχαχαχα

Τώρα, ήρθε η ώρα να βραβεύσω και εγώ με την σειρά μου μερικές blogger ακόμη...
Οι blogger που θα απαντήσουν στις ερωτήσεις μου και θα παραλάβουν το βραβείο είναι οι εξής:

 
http://mind-the-gasp.blogspot.gr/
http://travellingaroundbeauty.blogspot.gr/
http://mairanoir.blogspot.gr/
http://labellavistadellavita.blogspot.gr/
 
Ένα μεγάααααλο "ευχαριστώ" και πάλι στη Νατάσα!!!
Σας φιλώ γλυκά 
Μαριφάνη



6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου! Σου εύχομαι να αξιοποίησης επαγγελματικά το όνειρό σου και να γίνεις μια μεγάλη σεφ!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το post σου! Μόλις ανακάλυψα το blog σου και ήταν ότι έπρεπε αυτό το άρθρο για να σε γνωρίσω λίγο καλύτερα! Σου εύχομαι να κάνεις όσα ονειρεύεσαι πραγματικότητα! Μου αρέσει πολύ η vintage αισθητική του blog σου! Πολλά φιλιά.

    Marylooo
    Από: http://marylooo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ (διστυχώς δεν ανεβάζω τακτικά νέο άρθρο λόγω αυξημένων υποχρεώσεων με το μαγειρικό μου site) Θα κάνω ό,τι μπορώ να το βελτιώσω κι αυτο... Όσο για αυτό το blog ..μάλλον η γραφιστική που σπούδασα μου χρησίμευσε σ' αυτην την περίπτωση χαχαχαχα <3

      Διαγραφή
  3. Hello, we have noticed that you have very nice beauty blog and would like to offer you to test some of our quality products for free and write a review about them. If you are interested, please visit our eshop and contact us. Thank you for sharing our eshop: https://www.parfimo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή