Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Ναι ναι!!! Το αποφάσισα!!!

Γεια σας φίλες μου!!!
Είμαι η Μαριφάνη!!!


Πολλές ίσως με ξέρετε από το τις λιχουδιές μου 
(το άλλο blog μου με τίτλο www.lixoudiesmarifanis.blogspot.com, blog συνταγών μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής)..

Πήρα λοιπόν κι εγώ την απόφαση να στήσω άλλον ένα "ψηφιακό" χώρο, όπου θα συζητάμε γυναικεία πραγματάκια αυτή τη φορά, θα εκφράζουμε τις ανησυχίες μας πάνω σε θέματα που ενδεχομένως μας απασχολούν, θα ανταλλάσσουμε απόψεις και το κυριότερο: Θα κριτικάρουμε προϊόντα περιποίησης!!!
Ωθούμενη από άλλα κορίτσια που έχουν ιστολόγια με αντίστοιχη θεματολογία και ξεκαθαρίζοντας ότι ΔΕΝ είμαι αισθητικός ή επαγγελματίας, απλώς αποφάσισα να εναποθέσω τις απόψεις μου ως ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΡΙΑ, που επιλέγει διάφορα προϊόντα με ΔΙΚΑ ΤΗΣ χρήματα ώστε να καλύψει ορισμένες ανάγκες της είτε κάποιες μικρές...ματαιοδοξίες της.
Γνωρίζουμε όλες πολύ καλά ότι οι καιροί που διανύουμε δεν είναι καθόλου εύκολοι και οι περιττές σπατάλες αποτελούν παρελθόν. Όμως, απαιτούμε ακόμη κι αυτά τα λίγα και συγκεκριμένα που επιλέγουμε να είναι καλά και να κρατούν το λόγω τους σε αυτά που υπόσχονται.
Κάποιες φορές κάνω αυστηρή αλλά αντικειμενική κριτική και άλλοτε...δίνω μια ακόμη ευκαιρία....


Σταματάω εδώ όμως και δε σας ζαλίζω άλλο!!!

Το blog αυτό το στήνω σταδιακά και επισημαίνω ότι ταυτοχρόνως ενημερώνω τις πολύ αγαπημένες μου Λιχουδιές!!!!

Σας ευχαριστώ και σας περιμένω στην παρέα μου!!!

Πολλά φιλιά

Μαριφάνη

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή θα χαρώ να ανταλλάσουμε απόψεις!!Βάλε από δίπλα και επιλογή να γίνω μέλος σου όπως έχεις και στο άλλο σου blog!
    Φιλιά!!
    www.desertrose2012.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ Θεοδότα μου!!!
    Είσαι η πρώτη που μου έκανε ποδαρικό χαχαχα!!!
    Επίσης και οι Λιχουδιές μου σε ευχαριστούν πολύ!!!
    Θα κάνω τις απαραίτητες ρυθμίσεις!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή