Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

All time classic αγαπημένα προϊόντα περιποίησης!!!

Καλησπέρα σας κορίτσια!!!

Αν και περασμένη η ώρα είπα να κάνω το πρώτο μου blogpost...

Αποφάσισα λοιπόν να ξεκινήσω με προϊόντα περιποίησης που παίρνω πολύ συχνά και που αγαπώ για τη σχέση ποιότητας-τιμής!!!




1.Ξεκινάω λοιπόν με ένα καθαριστικό για το πρόσωπο, το λατρεμένο μου Effaclar Deep Cleansing Foaming Cream της La Roche-Posay!!!
Πρόκειται για ένα αντι-σάπουνο σε μορφή κρέμας που μετατρέπεται σε απαλό αφρό. Είναι ό,τι πρέπει για το μεικτό μου δέρμα που κατά καιρούς -και ανάλογα τα κέφια του- παρουσιάζει μικρές ατέλειες.
Δεν μου προκαλεί ξηρότητα, όμως πάντα μετά τον καθαρισμό απλώνω λίγη ενυδατική κρέμα γιατί όσο να' ναι ένα μικρό τράβηγμα από κάποια στιγμή και μετά, όοοοσο απαλό και ελαφρύ να είναι το καθαριστικό πάντα προκαλείται.
Η ποσότητά του είναι καλή, αν αναλογιστούμε ότι χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα για να γίνει αφρός.
Ένα μικρούλι αρνητικό είναι ότι τσούζει λίγο στα μάτια, αλλά το συγχωρώ επειδή με προειδοποιεί το καημένο πάνω στη συσκευασία του, οπότε κι εγώ έχω μάθει να τα προφυλάσσω...
Η τιμή του είναι 11 ευρώ για 125 ml και το αγόρασα από΄το φαρμακείο!!! 




2. Αγαπημένo μου bodylotion που το χρησιμοποίησα πολύ το περασμένο καλοκαίρι και το αγόρασα ξανά και για χειμώνα είναι το Lait Hydratant Peaux seches της Le Petit Marseiliais με περγαμόντο, γλυκό αμύγδαλο, αλόη και ενυδατικά έλαια στην πράσινη συσκευασία. Γενικά μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα που έχουν μέσα αλόη και ευωδιάζουν εσπεριδοειδή ή πράσινο τσάι.
Αυτό το γαλάκτωμα κορίτσια χωρίς υπερβολές μοσχοβολάει τόσο γλυκά λες και τρώτε λουκούμι.
Είναι πολύ ενυδατικό, απορροφάται γρήγορα και αφήνει μια υπέροχη αίσθηση στο σώμα.Το καλοκαίρι ούτε άρωμα δεν έβαζα, αυτό μου έφτανε...
Εκτός των άλλων η πρακτική του αντλία με βολεύει πολύ γιατί βγάζει πάντα όση ποσότητα χρειάζεται.
Η τιμή του είναι γύρω στα 4 ευρώ και η ποσότητά του ικανοποιητική!!!


3. Άλλο ένα αγαπημένο body lotion που το εναλλάσσω με τo προηγούμενo είναι το Violet Lilac της Κappus. Για να λέμε την αλήθεια στην αρχή την αγόραζα εγώ αλλά μετά τη λάτρεψε και η μαμά μου και βέβαια της την...παραχωρώ πότε πότε.
Είναι μια μοσχομυρωδάτη λοσιόν που περισσότερο την χρησιμοποιώ σαν άρωμα στο λαιμό και στα χέρια. Είναι 2η φορά που την αγόρασα και η τιμή της είναι 5.50 ευρώ!!! Αναζητήστε τη σε μεγάλα καταστήματα καλλυντικών...


4.Σειρά έχει το φανταστικό ντεμακιγιάζ ματιών και χειλιών 2 φάσεων,  L' oreal DERMO-EXPERTISE.
Έχω δοκιμάσει πολλά  2 φάσεων σαν αυτό , αλλά αυτό μου "ταίριαξε" καλύτερα καθώς δεν προκαλεί κανέναν ερεθισμό στα ευαίσθητα  μάτια μου αφού αφαιρεί ολοκληρωτικά το μακιγιάζ και δεν ξηραίνει το δέρμα.
Η ποσότητα του βέβαια σε σχέση με την τιμή του δεν με ευχαριστεί πολύ αφού κοστίζει 5.60 ευρώ για 125 ml όμως με μια μικρή ποσότητα διαλύει τα πάντα ΚΑΙ το αδιάβροχο μακιγιάζ.


5. Όσον αφορά το ντεμακιγιάζ προσώπου μου, την τελευταία φορά επέλεξα ένα γαλάκτωμα της NIVEA από το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μου το οποίο ήταν 1+1 δώρο.
Με άφησε ικανοποιήμενη παρά τις αμφιβολίες μου και τώρα τελειώνω το δεύτερο μπουκαλάκι.
Αναφέρομαι στο γαλάκτωμα NIVEA VISAGE  pure and natural με βιολογικό έλαιο argan και βιολογική aloe vera για όλους τους τύπους δέρματος.
Η τιμή του πακέτου ήταν 6.43 ευρώ.



6. Προτελευταία προϊόντα τα οποία συνδύασα εγώ είναι ένα φανταστικό σαμπουάν μαλλιών και ένα κοντίσιονερ της ELVIVE.
Συγκεκριμένα το σαμπουάν είναι της σειράς NUTRI-GLOSS Crystal για ανάλαφρη αίσθηση και όμορφη λάμψη. Αυτό το σαμπουάν λοιπόν προχθές το πήρα για 2η φορά. Εάν παρατηρήσετε από κοντά μέσα έχει μικρά glitter τα οποία δεν μένουν στα μαλλιά αλλά τους προσθέτουν λάμψη στην ανάκλαση του φωτός. Μυρίζει απίστευτα ωραία και όντως αφήνει ανάλαφρη αίσθηση. Στα συν, η όμορφη κοριτσίστικη συσκευασία του.
Μαζί λοιπόν με το σαμπουάν αυτό, συνδίασα το κοντίσιονερ ΘΡΕΨΗ ΚΑΙ ΛΑΜΨΗ για μακριά/θαμπά μαλλιά το οποίο αφήνει και αυτό ανάλαφρη αίσθηση χωρίς κατάλοιπα.  Για να σας πω την αλήθεια βολεύομαι πολύ τα σαμπουάν 2 σε 1, όμως όταν δοκίμασα αυτά τα προιόντα στο σπίτι μιας φίλης μου τα λάτρεψα.
Η τιμή που τα πήρα εγώ είναι 3,20 το σαμπουάν (μετά από 30% έκπτωση) και 2,85 ευρώ το contitioner!!!


7. Έβδομο και τελευταίο αγαπημένο προϊόν τουλάχιστον των 2 τελευταίων ετών είναι αυτά εδώ τα εμποτισμένα μαντηλάκια ματιών για ήπια αναζωογόνηση και "απολύμανση" των βλεφαρίδων και της περιοχής γύρω από τα μάτια. Τα Optofresh της εταιρίας InterMed περιέχουν 20 μαντηλάκια σε ατομικά φακελάκια, περιέχουν χαμομήλι και αμαμελίδα και τα χρησιμοποιώ κάθε φορά που νιώθω ερεθισμένα τα βλέφαρά μου και κάπως ξηρά τα μάτια μου. Είναι ιδιαίτερα απαλυντικά και πρακτικά σε μικρομολύνσεις των ματιών. Η τιμή τους στο φαρμακείο είναι 10 ευρώ.



Αυτά καλές μου και λαμπερές φιλενάδες μου.
Δεν σας κουράζω άλλο.
Ελπίζω να απολαύσατε το πρώτο μου beauty-post και περιμένω τα σχόλιά σας!!!!
Σε επόμενη ανάρτηση θα αναφερθώ σε αγορές που πρόκειται να κάνω λόγω....ελείψεων!!!

Σας φιλώ γλυκά
Μαριφάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου