Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Αρώματα και καημοί!!! (Τα αγαπημένα μου αρώματα)

Αχ....αρώματα και καημοί!!!

Παρακάτω σας παρουσιάζω τα πιο αγαπημένα μου αρώματα που είχα από έφηβη μέχρι και τώρα!!!

Το πρώτο μου άρωμα από μεγάλο οίκο το απέκτησα στα 13 και μου το έκανε δώρο η αδερφή μου!!!
Ήταν το κλασικό πια Moschino Cheap and Chic!!! Έβαζα πάρα πολύ μικρή ποσότητα γιατί ήταν λίγο βαρύ αλλά όμως ιδιαίτερα γλυκό!


Όταν λοιπόν μου τελείωσε η Olive η αδελφή μου πάλι μου χάρισε το πολύ ελαφρύ και δροσερό
Dolce&Gabbana Light Blue..


Κι αφού από εκεί και ύστερα δεν με ενδιέφερε και πολύ το θέμα, απλώς έπαιρνα ξανά και ξανά τη CTHRU Magic...

Στα 17 μου απέκτησα με μεγάλη μου χαρά πάλι απ' την αδελφή μου την φανταστική και ανεπανάληπτη Bulgari Blue η οποία ήταν μέσα σ'ένα πανέμορφο σουεντ στρογγυλό πορτοφολάκι!!!


Όταν τελείωσα το σχολείο απέκτησα άλλο ένα δροσερό άρωμα το Dior Addict στην πρώτη πρώτη του έκδοση στο λιλά μπουκαλάκι...


Και ναιιιι!!!!Όταν ανέβηκα στην Αθήνα, ως πρωτοετής φοιτήτρια αγόρασα το τέλειο-φανταστικό πανάλαφρο και διακριτικό Versace Bright Crystal!!! Μάλιστα σε φουλ σετ με αφρόλουτρα κρέμες και μινιατούρες...2 συνεχόμενες φορές το πήρα αυτό το αρωματάκι!!!


Κι αφού για 3 χρόνια δεν ακουμπούσα σταγόνα πάνω μου λόγω του ότι με ενοχλούσαν τα πάντα από άποψη μυρωδιάς, βολευόμουν ίσα ίσα με διάφορα δειγματάκια που τυχαία έβρισκα. Άλλοτε πάλι αγόραζα αρώματα που τελικά τα άφηνα στην άκρη και στο τέλος τα χάριζα, κι έψαχνα διαρκώς να βρω κάτι που να μη με ενοχλεί και να μη μου προκαλεί δυσφορία...(απ' ό,τι αποδείχθηκε αργότερα όλα μες στο μυαλό μου ήταν :p)...
Βρήκα λοιπόν το ιδανικό άρωμα για μένα, που να μου πηγαίνει, να είναι ελαφρύ, να είναι διακριτικό, να είναι και δροσερό και που μέχρι τώρα το αγοράζω μανιωδώς!!!
Το Mary Me της Lanvin!!!!



Αλήθεια εσάς ποιο είναι το αγαπημένο σας άρωμα???





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου