Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Τα πρώτα καλλυντικά της εφηβείας μου (προϊόντα περιποίησης-part2)

Γεια σας όμορφα κορίτσια!!!!

Αυτό είναι το δεύτερο μέρος του post με τα πρώτα μου καλλυντικά κι έχει ως θέμα τα προϊόντα περιποίησης για το σώμα, το πρόσωπο και τα μαλλιά που αγόραζα στην εφηβεία μου!!!

Ξεκινώ με το πρόσωπο:

Το καθαριστικό που εμπιστευόμουν για το πρόσωπό μου ήταν το κλασικό πλέον Avene Cleanance Gel. Ήταν ό,τι χρειαζόταν το εφηβικό μου δέρμα που αν και δεν είχε πρόβλημα ακμής χρειαζόταν μια ήπια αντισηψία για μικρές ατέλειες.


Η ενυδατική κρέμα που λάτρευα όταν ήμουν 17, κι έκανε πολύ καλή δουλειά ήταν η Nivea Shine Control μια ανάλαφρη μή λιπαρή κρέμα ειδικά σχεδιασμένη να απορροφά η λιπαρότητα και τη γυαλάδα και να εξυγιαίνει τυχόν ατέλειες. Την έβαζα και ως βάση κάτω από το foundation...

Περιποίηση σώματος:
Δύο κρέμες σώματος έπαιρνα στην εφηβεία μου, η μία ήταν η Johnson's 24 h body lotion και η άλλη η κλασικά αγαπημένη Nivea Cream soft.

Eίχα όμως και αγαπημένα σαμπουάν!
Έπαιρνα συχνά το αγαπημένο johnson's baby sampoo με το χαμομήλι ως ξανθιά που ήμουν και το ροζ conditioner. Αυτό το σαμπουάν το αγόραζα εναλλάξ με το Herbal Essenses της Clairol επίσης με χαμομήλι μαζί με την αντίστοιχη κρεμούλα του.

Κι αφού είχα αγαπημένα σαμπουάν, δεν θα΄χα και αφρόλουτρο????
Κι αυτή τη φορά 2 διαφορετικά ήταν που τα χρησιμοποιούσα εναλλάξ κι αυτά.
Το ένα ήταν το Johnson baby softwash και το άλλο το Palmolive milk and honey!!!


Μέχρι και αγαπημένα φρου φρου για τα μαλλιά είχα:
To Fructis Tamimg water ας πούμε, το αγαπούσα πολύ. Ήταν τότε της μόδας το wet look και ψέκαζα τα μαλλιά μου συνέχεια. Μύριζα σαν φρουτοσαλάτα!!!
Συμπληρωματικά με το Taming Water έπαιρνα και τον κλασικό αφρό για μπούκλες που επίσης μύριζε "φρουτοσαλατί"....

..κι όταν ένα χειμώνα τα χέρια μου είχαν κατά καεί από το κρύο και με έτσουζαν, έτρεξα στο σούπερ μάρκετ να βρω κανένα ματζούνι..Και βρήκα μια καταπληκτική κρέμα χεριών  με μέλι της Hand-san που ακόμη και τώρα μερικές φορές την επιλέγω. Πραγματικά είναι φανταστική..




Τέλος το πολυλατρεμένο μου άρωμα ήταν το CTHRU Magic στη μωβ συσκευασία....Τρελαινόμουν...



Αυτά κορίτσια ήταν τα προϊόντα περιποίησης που χρησιμοποιούσα όταν πήγαινα σχολείο, από τα 15 μέχρι τα 18 μου....

Τώρα μου' ρχονται οι μυρωδιές στη μύτη μου....

Σας φιλώ
Μαριφάνη









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου