Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Τα πρώτα καλλυντικά της εφηβείας μου και το story τους!!! (μακιγιάζ-part1)

Καλησπέρα σας περλένια κορίτσια!!!

Σήμερα σκέφτηκα να κάνω ένα post αφιερωμένο στα πρώτα καλλυντικά που απέκτησα ως έφηβη, γύρω στα 15-16 μου. Tι όμορφα που ήταν τότε...Μπορεί να μην απέχουμε πολύ χρονολογικά αλλά όπως καταλαβαίνετε όλη αυτή η ψυχολογική κούραση λόγω των καιρών μας κάνει να νιώθουμε αθέλητά μας απότομα μεγάλους....Τέλος πάντων....ας τα αφήσουμε αυτά.
Όπως τα περισσότερα κορίτσια. έτσι κι εγώ επέλεγα προϊόντα πάρα πολύ διακριτικά σε αποτέλεσμα καθώς ήμουν πολύ ντροπαλή και δεν ήθελα να νιώθω άβολα...

Περιττό να σας πω ότι κι εγώ είχα πάρα πολύ μεγάλη χαρά όταν ξεκίνησα με την κλασική 
"ροζ σκιούλα" :)

Προσπάθησα να βρω στο ίντερνετ φωτογραφίες των καλλυντικών αυτών με την παλιά τους συσκευασία, έτσι τουλάχιστον όπως τα γνώρισα εγώ..Σε ορισμένα όμως όσο κι αν έψαξα δεν κατάφερα να βρω την παλιά τους εμφάνιση....

Ξεκινώ με το πρώτο πρώτο "καλλωπιστικό" που δεν είναι άλλο από τη ροζ σκιά που προανέφερα.

Ήταν μια ροζ παλ μονή σκιά της Maybelline που μάλιστα ήθελα να τη συνδυάσω με ένα μάξι ίσιο φόρεμα με μεγάλα ροζ τριαντάφυλλα γιατί ήταν να πάω σε έναν γάμο. Έβαλα το φορεματάκι μου, μου έφτιαξε και μια φίλη μου ωραίες μπούκλες, έβαλα τη ροζ σκιά μου και πήγα....


Την ίδια εποχή είχα φάει κόλλημα με τα liposan. Όλα τα 13χρονα κορίτσια σέρναμε μαζί στο σχολείο από ένα τέτοιο. Μόλις είχε κυκλοφορήσει το liposan pearl and shine το οποίο υποσχόταν μαργαριταρένια ροζ χείλη. Ε, και προφανώς έτρεξα και το πήρα κι εγώ. Κάθε 10' λεπτά πασάλειβα τα χείλη μου μ΄αυτό το πράγμα και κανέναν δεν άκουγα όταν μου έλεγε ότι αυτό το "frost pink" περλέ ασπρουλιάρικο κολοκύθι δεν μου πήγαινε καθόλου...Σταμάτησα να το βάζω όταν μια μέρα είχα απλώσει από πάνω του ένα ροζ liposan lip gloss της ίδιας σειράς και πρήστηκαν τα χείλη μου.....

Επόμενο προϊόν για το οποίο έσκαγα από περηφάνια όταν το αγόρασα ήταν ένα "COUVRANCE" compact foundation της Avene το οποίο είχα αγοράσει από φαρμακείο...Αφορμή για να το πάρω ήταν ο γάμος (πάλι) μιας ξαδέλφης μου τον Ιούλιο του '04, όταν ήμουν 15 (έτσι για την ιστορία).Όλα καλά με το συγκεκριμένο, το αγαπούσα πολύ, είχε βλέπετε και ωραία συσκευασία, είχε και σφουγγαράκι, είχε και καθρεφτάκι μόνο που κανείς δεν με συμβούλεψε ότι έπρεπε να βάλω και κανένα απαλό ρουζάκι στα μάγουλα επειδή φαινόμουν κάτασπρη όταν το έβαζα....αααααχ......


Η πρώτη μου μάσκαρα ήταν μια MaybellineVolume express αδιάβροχη μάλιστα, μόνο που τότε αν θυμάμαι καλά το βουρτσάκι της δεν ήταν κυρτό....Με τράβηξε η όμορφη σιέλ συσκευασία της και ότι θα έκανε της βλεφαρίδες μου πιο πυκνές (και καλά...).Την είχα αγοράσει από σούπερ μάρκετ με 10 ευρώ τότε. Επίσης αυτό που θυμάμαι καλά ήταν ότι η θεία μου είχε νευριάσει πολύ που ξόδεψα εκείνη την ημέρα όλο σχεδόν το χαρτζιλίκι μου για να πάρω μια "σαχλαμάρα"...Το θέμα είναι ότι όντως είχε βγει σαχλαμάρα η συγκεκριμένη μάσκαρα, αφού κολλούσαν όοοοοολες οι βλεφαρίδες μου μαζί και δεν έφευγε με τίποτα απολύτως (waterproof καθώς ήταν)...Από τότε και για πολλά χρόνια περέμενα δύσπιστη με τις mascara της Maybelline...




΄Οταν τον Απρίλιο του 2005 ήρθαν σπίτι μας η αδελφή μου με τον αρραβωνιαστικό της και τους γονείς του για να "γνωριστούμε" όλοι μαζί καλύτερα, η αδελφή μου μου έφερε δώρο για τα γεννέθλιά μου που φτάνανε λίγες μέρες μετά, ένα πανέμορφο lipgloss της Clinique στην απόχρωση Air kiss 323. To θυμάμαι καλά. Ήταν ένα πανέμορφο φούξια-ροδί lipgloss που αρχικά ένιωθα ότι ήταν λίγο έντονο αλλά στην πορεία διαπίστωσα πόσο γεμάτα χείλη και λαμπερό χρώμα μου έδινε. Εκείνη επέμενε άλλωστε ότι λόγω του φυσικού μελί-ξανθού μου μαλλιού το έντονο ροζ μου πήγαινε γάντι. Αυτό το lipgloss ήταν το πρώτο προϊόν "μεγαλίστικης" μάρκας που απέκτησα. 



Τον Μάρτιο του '07 στην επιστροφή μας από την πενταήμερη στην Κρήτη έκανα μια στάση στην Αθήνα για 3 επιπλέον μέρες. Κάνοντας μια βόλτα, μπήκα στο πανέμορφο κατάστημα Beauty Shop (τωρινό SEPHORA) στην Ομόνοια αποφασισμένη να ψωνίσω καλλυντικούλια. Ζήτησα λοιπόν απ' την υπάλληλο ένα καφέ μολύβι, ένα ρουζ κι ένα "μέικαπ". Εκείνη μου έδωσε ένα απίθανο ροδακινί ρουζ απ' τη σειρά Crazy Priorities, ένα μολύβι καφέ χρώματος απ' την ίδια σειρά κι ένα υγρό foundation πάλι Crazy. Το ρουζ αυτό όποτε το πετυχαίνω το αγοράζω ακόμη και τώρα! Όσο για το foundation δεν μπορώ να ξεχάσω πόση δροσιά ένιωθα στο πρόσωπό μου όταν το έβαζα. Μάλιστα είπα να πάρω κι ένα lipgloss, οπότε η κοπέλα μου διάλεξε ένα μυρωδάτο κοραλί της Maybelline από τα Shine Sensational (δυστυχώς την παλιά συσκευασία δεν την βρήκα στο google, αφήστε πόσο απογοητεύτηκα όταν μου είπαν αργότερα ότι είχαν αποσυρθεί). Την επόμενη μέρα ο αδελφός μου μου πήρε απ' το ίδιο κατάστημα ένα μικρό στρογγυλό νεανικό kit με κραγιόν κι ένα αντίστοιχο λεοπάρ κασετινάκι με lipgloss, ξέρετε από εκείνα τα πολύ χαριτωμένα μικρά κοριτσίστικα που πουλάνε ακόμη και τώρα τα Sephora και για να τα ταιρριάξω μου πήρε μαζί τους και μια μονή ματ λιλά σκιά Colours and Beauty.  Μαζί τους μου πήρε κι ένα όμορφο μικρό φούξια νεσεσέρ Colours and beauty κι αυτό. Kι έτσι το  το νεσεσέρ μου άρχισε σιγά σιγά να γεμίζει...!

           


















Αυτά λοιπόν ήταν τα πρώτα μου καλλυντικά...
Ελπίζω να το απολαύσατε!!!!

Στο επόμενο post θα σας παρουσιάσω τα εφηβικά μου "φρου φρου" περιποίησης

Σας φιλώ γλυκά
Μαριφάνη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου