Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Λατρεμένα ρουζ!!!!

Γεια σας όμορφές μου!!!!

Αποφάσισα να κάνω ένα post για τα πιο αγαπημένα μου ρουζ!!! Γενικά τα ρουζ είναι το πιο αγαπημένο μου είδος από τα καλλυντικά και έχω δοκιμάσει πάρα πολλά.

Παρακάτω σας παρουσιάζω ΜΟΝΟ τα πιο αγαπημένα μου!!!

Περιμένω τη γνώμη σας!!!

1. Στην κορυφή των αγαπημένων μου ρουζ βάζω τα Seventeen Silky Blush στις αποχρώσεις Νο 10, Νο10 peach rose και Νο 41 Crystal. Αυτά τα ρουζ μου αρέσουν πολύ διότι όπως λέει και το όνομά τους έχουν μεταξένιο τελείωμα και δίνουν πολύ φυσική όψη!!! Τα παίρνω ξανά και ξανά!!! 

2. Έπειτα το Νο03 heather pink της σειράς colour cheek  των ΒΟDY SHOP είναι σκέτη τρέλα. Παλαιότερα είχε άλλη ονομασία, αν θυμάμαι καλά έλεγε Νο10 fard a joues. Απαλό, βελούδινο και ευκολοφόρετο ρουζάκι με ματ τελείωμα...

3. Πριν μερικά χρόνια κι ενώ ήμουν φοιτήτρια είχα ανακαλύψει εντελώς τυχαία το stand της essence. Ήταν τότε που πρωτοκυκλοφόρησαν τα προϊόντα αυτά αλλά τα έβρισκες δύσκολα και δεν ήταν πολύ γνωστά. Θυμάμαι ότι τα έβρισκα στα Hondos center της πλατείας Ν.Σμύρνης στην Αθήνα αλλά πουθενά αλλού. Το πρώτο πραγματάκι που πήρα απ' την essence και στην κυριολεξία λάτρεψα για τη σχέση ποιότητας-τιμής του ήταν αυτό εδώ το 2 in 1 mineral powder blush στην απόχρωση Νο2 Μiss Pretty. Όταν διαπίστωσα ότι είχε κοινά χαρακτηριστικά με τα ρουζ της seventeen το έπαιρνα συνεχώς. Μάλιστα έπαιρνα και την απόχρωση 01 Αlmost Famous και είχα τρελαθεί. Δυστυχώς τη σειρά αυτή δεν την ξαναβρίκα...Αλήθεια τα έχει πάρει πουθενά την έχει πάρει πουθενά το μάτι σας???

4. Eπόμενο αγαπημένο ρουζάκι από την εφηβεία μου μάλιστα είναι το Νο 603 natural της σειράς Crazy Priorities των SHEPHORA. 

5.Συνεχίζω με το ρουζάκι True Match Blush της L' oreal στο Νο265 Golden Apricot. Πολύ πρακτική συσκευασία 2 επιπέδων  με ενσωματωμένο καθρεφτάκι και πινελάκι. Ματ ρουζ με ελαφρώς ιριδίζοντα στοιχεία. 
6. Τέλος αυτήν την εποχή έχω καταβολευτεί και λατρέψει πολύ το Νο. 240 Blush της MD Professional. Οπωσδήποτε θα το ξανά πάρω, ίσως σε μια ροζέ απόχρωση την άλλη φορά για αλλαγή!!! Ματ ρουζ με ενσωματωμένο πινελάκι και καθρεφτάκι με καταπληκτική απόδοση χρώματος...




2 σχόλια:

  1. Σε βρήκα τώρα !! πολλά like για το blog σου ομολογώ !!!
    Τα Silky Blush της Seventeen είναι αγαπημένα μου ever !!!! Εγώ έχω το ροζάκι και το φορώ καθημερινά...
    Αν είχα λεφτά θα τα αγόραζα όλα !!!!!
    Ρίξε μια ματιά και στο δικό μου post αν θέλεις !

    http://maroulaki-serres.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά! Τα sleek είναι σκέτη λατρεία...!!! Φιλιά

      Διαγραφή