Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Τα αγαπημένα...της μαμάς μου!!!!!

Γεια σας κορίτσια!!!

Στο σημερινό post θα σας παρουσιάσω προϊόντα περιποίησης που αρέσουν πολύ στη μαμά μου!!!
Η μαμά μου λοιπόν είναι μια κοπέλα γύρω στα 50, μελαχρινή, πανέμορφη και πραγματικά ο χρόνος της έχει φερθεί πολύ ευγενικά.....!

Ξεκινώ με την αγαπημένη της body lotion την οποίο σας την έχω ξαναδείξει, αλλά αρέσει πολύ και στη μαμά μου....
Είναι η Violer Lilac της Κappus!!! Με μια πολύ μικρή ποσότητα που βάζει η μαμά μου μοσχομυρίζει όλο το σπίτι!!!! Της πηγαίνει πολύ και γι' αυτό όποτε την πετυχαίνω της αγοράζω από ένα μπουκαλάκι!!!
Ασορτί με τη Violet Lilac χρησιμοποιεί και το ίδιο σαπουνάκι της σειράς....
Η  συσφιγκτική κρέμα προσώπου που λατρεύει για την καθημερινή της περιποίηση είναι της σειράς Solutionς, η Ageless Accolade Day Cream Spf 15 της Avon, κρέμα για ώριμες επιδερμίδες.
Σε συνδυασμό με την παραπάνω κρέμα, χρησιμοποιεί τα τελευταία χρόνια τις αμπούλες  EVIOL CARE για επανόρθωση της ώριμης επιδερμίδας.

Το αγαπημένο αφρόλουτρο της μαμάς μου είναι το Palmolive με γάλα αμυγδάλου. Το παίρνει ξανά και ξανά τουλάχιστον 5 χρόνια τώρα.....!



Κι αφού πιάσαμε τις "σαπουνόφουσκες", το λατρεμμένο all time clasic σαμπουάν της είναι το Dove  από την αντιπυτιριδική σειρά μαζί βέβαια με τo conditioner του.


Το άρωμα που αγόραζε μανιωδώς πριν 10 χρόνια και συνεχίζει ακόμη (είχε πάψει να κυκλοφορεί για ένα μεγάλο διάστημα, αλλά ευτυχώς επανήλθε)είναι το Tobacco Flower των Body Shop.Τόσο ιδιαίτερο και τόσο γοητευτικό αυτό το άρωμα. Της ταιριάζει τόσο πολύ της μαμάς μου....!!!!

Τα αγαπημένα της ενυδατικά χειλιών είναι το lip balm καρύδα της Cappus και το τριαντάφυλλο της apivita!!!

Tέλος για ντεμακιγιάζ χρησιμοποιεί συνήθως τα μαντηλάκια Pom-Pon για ξηρά κι ευαίσθητα δέρματα, αλλά τώρα τελευταία τη βλέπω να χρησιμοποιεί και τα γνωστά με το κυδώνι της Bioten.


Ίσως σε ένα μελλοντικό post να σας "δείξουμε" και τα αγαπημένα της καλλυντικά μακιγιάζ....


Αφιερωμένο σε όλες τις μαμάδες <3
Σας φιλώ
Μαριφάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου