Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

"Χείλη για φίλημα"!!! Τα καλύτερα ενυδατικά χειλιών της αγοράς!!!

Καλημέρα σας κορίτσια μου όμορφα!!!!
Βροχούλα χθες εεεε....? Όμορφα είναι..αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα....
Χειμώνας όμως χωρίς κρύο δεν υπάρχει όπως δεν υπάρχουν και χειλάκια που να μην σκάνε εξ αιτίας του.
Γι' αυτό λοιπόν το λόγο το σημερινό αφιέρωμα έχει ως θέμα ενυδατικά/επουλωτικά προϊόντα για τα χείλη. Έχω χάσει το μέτρημα απ' τα τόσα που έχω δοκιμάσει όμως ξέρω καλά ποια είναι τα πιο αγαπημένα μου και πιο αποτελεσματικά. Άλλωστε μέσα σε κάθε τσάντα/τσέπη/πορτοφολάκι μου βρίσκεται κι από ένα που το κακόμοιρο δεν καταφέρνει να κάτσει σε ησυχία για χάρη μου....

Λοιπόν ξεκινάω !!!



Lip Balm Benefit,

Εξαιρετικό balm πολύ ενυδατικό με λεπτή υφή, θρέφει τα ταλαιπωρημένα χείλη και τους προσφέρει προστασία από το κρύο του χειμώνα και από την θερμότητα του καλοκαιριού καθώς περιέχει αντηλιακό δείκτη. Υπέροχο vintage βαζάκι με το "μαγικό" προϊόν  που ακόμη κι όταν το τελειώσεις το κρατάς για συλλογή!!! Το αγαπώ <3






Μango Lip Butter The Body Shop
Υπέρ υπέρ υπέρ ενυδατικό με υπέροχο φουτένιο άρωμα mango και βουτυρένια υφή  ο,τι πρέπει για το χειμώνα. Κατά καιρούς το πετυχαίνετε και σε special σειρές για ανθρωπιστικό σκοπό!



Κυδώνι, lip butter Κορρές
Θεωρείται από τα πιο πετυχημένα lip butters της αγοράς...Πως όχι? Αφού είναι τόσο απαλό, τόσο φρουτένιο, τόσο θρεπτικό και αφήνει ένα τόσο όμορφο και διακριτικό χρωματάκι στα χείλη χωρίς να κολλάει καθόλου .Το αγαπημένο μου είναι με κυδώνι....Κορρές....!




Καρύδα, Corpus
Αυτή η εταιρεία για όσες δεν την ξέρουν είναι ελληνικότατη. Εκτός του ότι έχει φανταστικά αφρόλουτρα και κρέμες σώματος πρέπει να ξέρετε ότι διαθέτει και ποιοτικότατα lip balm. Φροντίζουν και επανορθώνουν τα ταλαιπωρημένα χείλη, είναι άχρωμα και διατίθενται σε φανταστικά αρώματα. Το αγαπημένο μου είναι με καρύδα. Όμως το βρίσκεται και σε βανίλια, ελιά, φράουλα κεράσι, αμύγδαλο και σοκολάτα...όλα έτοιμα για φάγωμα!!!







Essentials, Vichy
Εάν σκέφτεστε να πάρετε ένα balm φαρμακείου σας προτείνω το συγκεκριμένα καθώς το θεωρώ ένα απ' τα καλύτερα lip balm φαρμακείου. Περιέχει  πολυφαινόλες τριαντάφυλλου, χωρίς παραβίνες, απόλυτα ενυδατικό, αναπλάθει τα κατεστραμμένα απ' τις καιρικές συνθήκες χείλη, μυρίζει όμορφα και έχει τόσο χαριτωμένη συσκευασία...!



Μανταρίνι, βούτυρο κακάο Kορρές
Ακόμη ένα αγαπημένο ενυδατικό προϊόν από τον Κορρέ, περιέχει αιθέρια έλαια και όλες τις αντιοξειδωτικές και επουλωτικές ιδιότητες του μανταρινιού, μυρίζει φοβερά, αφήνει ένα διακριτικό κοραλλί χρωματάκι στα χείλη και έχει ικανοποιητικά μεγάλη ποσότητα το κάθε στικ...!






Strawberry Fruity Shine Liposan
Το αγαπημένο μου από τη συγκεκριμένη σειρά της Liposan! Λατρεύω τη γεύση και τη μυρωδιά του, αντικαθιστά άνετα τα lip gloss  στις καθημερινές τουλάχιστον αφού αφήνει τέλεια λάμψη και χρώμα, δεν κολλάει, προστατεύει από την ξηρότητα που προκαλούν οι θερμοκρασίες του καιρού και είναι η πιο οικονομική και απολαυστική λύση για την προστασία των χειλιών σας!!!






Κορίτσια αυτά είναι τα αγαπημένα μου!!!
Μόλις τελειώσω το τωρινό μου Κυδώνι από τον Κορρέ έχω βάλει στο μάτι ένα ακόμη προϊόν για την επόμενη αγορά lip balm όπου αφού το δοκιμάσω για μερικές μέρες θα σας κάνω αναλυτικό review!!!

Φιλάκια πολλά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου