Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

''Ροδί είναι και γυρίζει"!!!! Μίνι haulaki!!!!!!!!

Καλημέρα σας κορίτσια!!!!!
Πως πήγε η μέρα σας? Αντιμετωπίσατε το κρύο??? Πάντως εγώ όσο κι αν κρυώνω δεν σας κρύβω ότι τρελαίνομαι γι' αυτόν τον καιρό!

Λοιπόν σήμερα έκανα κάτι μικρές αγορές και ήθελα να σας δείξω τα καλούδια μου!

Αφορμή ήταν η σκέψη μου φέτος τα Χριστούγεννα το μακιγιάζ μου αντί να είναι πάλι σε κόκκινες αποχρώσεις στα χείλη και στα νύχια, να είναι σε ροδί!!!

Πήγα λοιπόν και βρήκα τα κατάλληλα σύνεργα. Εκτός των άλλων αγόρασα μια μασκούλα καθαρισμού για το πρόσωπο γιατί μου τελείωσε...




Ξεκινώ με ένα φανταστικό κραγιόν στο απόλυτα καθαρό ροδί, σε καθόλου "πεταχτό" αντιθέτως κολακευτικό τόνο από τον Κορρέ. Συγκεκριμένα είναι η απόχρωση 54 της σειράς Mango Lipstick.
Όλα τα κραγιόν της σειράς είναι εκπληκτικά και σούπερ ενυδατικά...!



Σε συνδυασμό με το συγκεκριμένο κραγιόν πήρα (για δεύτερη φορά) από τα SEPHORA ένα lipgloss το οποίο σας το έχω ξαναδείξει σε παλαιότερο post και τώρα το βρήκα στα SEPHORA με 60% έκπτωση. Ξέρετε, από εκείνα τα μικρά stand που βάζουν κατά καιρούς διάφορα...περισσεύματα σε τιμή ευακαιρίας. Έχει ημιδιάφανο φουξ χρώμα με πάαααρα πολύ φουξ glitter μέσα για τρομερή λάμψη!  Ό, τι ακριβώς χρειάζονται η γιορτές!!! Συγκεκριμένα είναι το Tropical Pink από το private label των SEPHORA!!!!



Εδώ ο συνδυασμός του κραγιόν με το lipgloss


Συνεχίζω με ένα υπέροχο βερνίκι νυχιών για να ταιριάξει με τα χείλη μου, το Νο 331 της σειράς Super Shine της SEVENTEEN. Πολύ όμορφο και πολύ γυαλιστερό χωρίς όμως να περιέχει καθόλου shimmer.

Συγγνώμη για το χάλι του νυχιού μου, το εφάρμοσα ίσα ίσα να το δείτε....



Τέλος, όπως σας προανέφερα αγόρασα τη μίνι μάσκα καθαρισμού με ρόδι από τον ΚΟΡΡΕ. Για το συγκεκριμένο προϊόν θα σας κάνω αναλυτικό review όταν το δοκιμάσω!!!!




Αυτά κορίτσια!
Πως σας φάνηκαν τα μικρά μου αποκτήματα???

Σας φιλώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου