Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Καταπληκτικά foundation!!!!!

Καλημέρα σας κορίτσια!!!!

Καλή Κυριακή σας εύχομαι!!!!


Σήμερα θα ασχοληθούμε με ωραία και ποιοτικά foundation...
Παρακάτω σας δείχνω όσα έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα, από λίγο πιο ακριβά μέχρι πολύ οικονομικά...

Ας βάλουμε όμως τα πράγματα σε μια τάξη: Όταν ορίζω ένα foundation "καλό" εννοώ να καλύπτει κάποιες συγκεκριμένες ανάγκες του δέρματός χωρίς να φαίνεται "ψεύτικο". 
Συγκεκριμένα, ψάχνω foundation που να μου χαρίζουν ομοιόμορφο χρωματικό τόνο, να "σβήνει" κάποιες μικρές ευρυαγγείες που έχω στα μάγουλά μου κάποιες φορές, να καμουφλάρει κάποια μικρά σπυράκια που μερικές φορές προκύπτουν και να μην επιβαρύνει τη λιπαρότητα ή την ξηρότητα στο μικτό μου δέρμα.

Και ξεκινώ ευθύς αμέσως με foundation απ' το φαρμακείο.

                  

        UNIFIANCE FLUIDE MAT La Roche-Posay 
Ανάλαφρο μέικ-απ με πουδρένιο τελείωμα, απορροφά το περιττό σμήγμα στα μικτά και λιπαρά δέρματα και χαρίζει ματ όψη. Δεν φράσσει τους πόρους, κατ' επέκταση δεν επιβαρύνει τα σπυράκια. Εκτός των άλλων είναι κατάλληλο για δυσανεκτικές/ευαίσθητες επιδερμίδες!!!








                                                      DERMABLEND Vichy
Το πλέον αγαπημένο φαρμακευτικό foundation που προσφέρει πολύ καλή κάλυψη σε κοκκινίλες και μικρά σπυράκια χωρίς να βαραίνει το δέρμα. Έχει απολαυστική υφή που απλώνεται εύκολα και δίνει ματ όψη. 







CORECTEUR DE TEINT COUVRANCE 
Το συγκεκριμένο έχει κόμπακτ σύσταση, εξαιρετικό και υπερ-διορθωτικό για σοβαρότερες ατέλειες. Απορροφά τη λιπαρότητα και δεν φράσσει τους πόρους. Ήταν το πρώτο μου foundation όταν ήμουν έφηβη και χρειαζόμουν περισσότερη κάλυψη. Κατά την άποψή μου είναι καλό να χρησιμοποιείται πάντα πάνω από ενυδατική κρέμα.



Προϊόντα ευρείας κατανάλωσης



LASTING PERFORMANCE Max Factor
Καλυπτικό/ενυδατικό/μακράς διαρκείας  μέικ-απ που προσφέρει ομοιόμορφο χρωματικό τόνο και διακριτική λάμψη. Από τα πλέον αγαπημένα.







SECOND SKIN FOUNDATION Max Factor
Το χρησιμοποιώ αυτήν την εποχή, μ' αρέσει πολύ η ανάλαφρη μη-λιπαρή υφή του που ενσωματώνεται με το χρώμα του δέρματός μου. Έτσι χαρίζει ανάλαφρη,δροσερή και πάρα πολύ φυσική όψη.







      PERFECT COVER MAKE-Manhattan                                                                  
Εξαιρετικό και οικονομικό foundation για ενισχυμένη κάλυψη κάθε είδους ατέλειας, μακράς διαρκείας με ματ αποτέλεσμα και κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος.






Προϊόντα μεγάλων Brand


DOUBLE WEAR STAY-IN-PLACE MAKE-UP Estee Lauder
Μα πως ήταν δυνατόν να μην αναφερθώ σ' αυτό το φανταστικό και πολυλατρεμμένο foundation. Δεν χρειάζονται πολλά λόγια γι' αυτό. Μένει στη θέση του για ατεεεεελειωτες ώρες, έχει τη μέγιστη κάλυψη, ενυδατώνει, κολακεύει απίστευτα το δέρμα, κρεμώδες αλλά όχι λιπαρό κλπ κλπ κλπ! Αγαπάμε Double-wear!





BOBBI BROWN Skin Foundation
Εξαιρετικά καλυπτικό, ανάλαφρο, ενυδατικό με υπέροχο τελείωμα και μακράς διάρκειας!!! Ενσωματώνεται με τον φυσικό χρωματικό τόνο της επιδερμίδας!!!







Αυτά έχω να σας προτείνω περλένιες μου. Έχω δοκιμάσει πολλά μέχρι τώρα αλλά δεν με έχουν ικανοποιήσει όλα, γι' αυτό σας διάλεξα αυτά που θεωρώ ότι πραγματικά αξίζουν τον κόπο...

Σας φιλώ γλυκά
Μαριφάνη

4 σχόλια:

  1. sumfwnw me max factor,avene,kai ennoeite to theiko to double wear ths estee lauder...magiko...marifanh mou einai polu wraia ta post sou ...filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Βάσω μου!!!! Αλήθεια προτείνεις και κάποιο άλλο? :)

      Διαγραφή
  2. molis anakalupsa to blog sou kai exw na pa pws einai katatopistikotato!!sumfwnoume se para polla proionta!!!opote tha summerizomai tis protaseis sou...
    yg..auto to lip balm katuda pou eixes se allo post exw faei ton kosmo na to brw..den to vrika oute sta hondos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλως ήλθες στην μικρή μου παρέα Βανέσσα μου! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Δυστυχώς πολλά καταστήματα Ηοndos έχουν περιορίσει δραματικά την ποικιλία τους προφανώς λόγω οικονομικών θεμάτων. Οπότε έχω την εντύπωση ότι είτε στέλνανε σε κάποια φάση μαζικά πίσω στις εταιρείες τους πολλά είδη προιόντων είτε δεν ανανέωναν τις ελλείψεις που προέκυπταν..Οπότε έχω καταλάβει ότι πλέον διαθέτουν περισσότερο, γνωστά και "κλασικά" προιόντα. Στην προκειμένη περίπτωση διαθέτουν περισσότερο LIPOSAN ή Johnsons..Κρίμα γιατί τα Corpus ήταν φανταστικά και με τέλειες γεύσεις...μέχρι και σοκολάτα υπήρχε. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή