Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Review: Scrub καθαρισμού Ρόδι, ΚΟΡΡΕΣ

Καλησπέρα περλένιες μου!!!!
Πως είστε? Τελειώσατε τις ετοιμασίες για τα Χριστούγεννα? Πάντως εγώ όχι ακόμα...

Λοιπόν, σήμερα θα σας πω την άποψή μου για ένα scrub που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό...
Πρόκειται για το scrub καθαρισμού προσώπου με Ρόδι του Κορρέ για μικτές και λιπαρές επιδερμίδες.


Το συγκεκριμένο το προτίμησα διότι όσα scrub έχω πάρει στο παρελθόν για το πρόσωπο, αφ' ενός τα πιο οικονομικά μου προκαλούσαν ερεθισμούς, αφ' εταίρου τα scrub μεγάλων εταιρίων ήταν μεν αποτελεσματικά αλλά αρκετά ακριβά.

Γι' αυτό λοιπόν, το αυτό scrub το επέλεξα λόγω της πολύ πρακτικής mini συσκευασίας του που το καθιστούσε και πάααρα πολύ οικονομικό έστω κι ως δοκιμαστική λύση οπότε σε περίπτωση που δεν μου ταίριαζε, ε δεν χάθηκε κι ο κόσμος....

Κορίτσια, δεν περίμενα ένα τέτοιο scrub που μάλιστα δεν περιέχει καθόλου (απ' ό,τι ισχυρίζεται) βλαβερά συστατικά να έχει τόση γρήγορη δράση. 
Για να καταλάβετε  από το καλοκαίρι και ύστερα σε ένα συγκεκριμένο σημείο στο μάγουλό μου εμφανίζονται 3 μικρά  κόκκινα σπυράκια. Αυτό δείχνει ότι εκείνο το σημείο δεν έχει καθαρίσει καλά εσωτερικά όλον αυτό τον καιρό οπότε και επανεμφανίζονται με την πρώτη ευκαιρία.



Το εφάρμοσα σε βρεγμένο δέρμα τη μέρα που είχα πάλι έντονο πρόβλημα, έκανα ελαφρές κυκλικές κινήσεις επιμένοντας σ' αυτό το σημείο και ξέβγαλα με χλιαρό νερό. Ήδη διαπίστωσα το πρόσωπό μου ότι είχε "λευκάνει" και τα σπυράκια μου ότι φαίνονταν πιο απαλά κι όχι τόσο κόκκινα. 
Από τότε το έχω χρησιμοποιήσει 3 φορές και τα σπυράκια μου δεν φάινονται σχεδόν καθόλου!!!
Χθες μάλιστα που ήταν η τρίτη φορά χρήσης, μετά το peeling άπλωσα την μάσκα καθαρισμού από την ίδια σειρά με ρόδι του ΚΟΡΡΕ και το αποτέλεσμα ήταν θεαματικό!!!

Πάρα πολύ καλό προϊόν από τον πολύ αγαπημένο ΚΟΡΡΕ...

H τιμή του από το φαρμακείο της γειτονιάς μου ήταν 3,20Ε τα 16 ml!εε

Δοκιμάστε το!!!!

Αυτά κορίτσια μου
Σας φιλώ :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου