Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Review:APIVITA handcare αλόη-μέλι!!!!

Φρέσκες καλημέρες Περλένιες μου..!!!
Μόνο 3 μέρες για τα Χριστούγεννα απέμειναν!!!!

Λοιπόν, στο σημερινό post θα σας παρουσιάσω μια πάρα πολύ καλή κρεμούλα για τα χέρια και τα νύχια που την έχω αγοράσει περίπου 10 μέρες! Πρόκειται για την ενυδατική κρέμα χεριών με αλόη και μέλη της Apivita!!!Τη χρησιμοποιώ υπέρ του δέοντος όλες αυτές τις μέρες και θέλω να σας πω τις εντυπώσεις μου!!!



 Με το που αντιλήφθηκα ότι τα χέρια μου αρχίσανε να ζορίζονται από το απότομο κρύο έπρεπε να προλάβω τα επακόλουθα (έντονη ξηρότητα, ξεφλούδισμα, μικρές επώδυνες πληγές, τσούξιμο) που πολλές φορές με εμποδίζουν κι από απλές δραστηριότητες. Πόσο μάλιστα όταν έχω το (κακό, καλό δεν ξέρω) συνήθειο να τα πλένω Σ Υ Ν Ε Χ Ε Ι Α με ό,τι θερμοκρασία νερού κι αν πέφτει απ' τη βρύση :p

Γιατί επέλεξα τη συγκεκριμένη?
Όπως έχω αναφέρει σε παλαιότερο post, έχω ένα θεματάκι με τις έντονες μυρωδιές. Ακόμη κι αν πρόκειται για ένα προϊόν που περιποιείται τα χέρια, θέλω να μυρίζει από πολύ διακριτικά έως και καθόλου αν είναι δυνατόν. Oπότε σκέφτηκα αυτή τη φορά να πάρω κάτι απ' το φαρμακείο. Και μόλις είχαν παραλάβει τις συγκεκριμένες...τους εγκαινίασα μάλιστα και το tester. Κι  αφού πέρασε τις απαραίτητες δοκιμασίες, είπα να την πάρω. 

Τα χαρακτηριστικά της:
Τα συστατικά της είναι κατά 98% του συνόλου  φυσικά. ΔΕΝ περιέχει παραβίνες και διάφορες άλλες βλαβερές συντηρητικές ουσίες. ΔΕΝ αφήνει λιπαρότητα αφού απορροφάται αμέσως σχεδόν εξ'ολοκλήρου και μυρίζει πάρα πολύ όμορφα και διακριτικά σαν να έχει μέσα στη συσκευασία φρέσκα μυρωδικά (εμένα μου "ακούγεται" και κάτι σαν φασκόμηλο-όχι δεν μπερδεύτικα με το μαγειρικό μου blog)! Το ντουετάκι αλόη και μέλι είναι φανταστικό, τα χέρια μου μένουν ενυδατωμένα ακόμη και μετά το πλύσιμο των χεριών και απ' ό,τι καταλάβατε είμαι πολύ ευχαριστημένη. Σκέφτομαι μάλιστα να πάρω άλλες 2 συσκευασίες να τις έχω σκόρπια μες στις τσάντες μου :). Εκτός των άλλων τα ενδυναμώνει τα αδύναμα νυχάκια..όντως όλες αυτές τις μέρες δεν ξέφτισαν καθόλου τα νύχια μου και οι παρανυχίδες μου έχουν σχεδόν θρέψει!!!

Τιμή/Ποσότητα:
4,80E το σωληνάριο των 50 ml!!!


Λοιπόν κορίτσια, αυτά για την κρεμούλα μου!!!



Σας φιλώ 
Μαριφάνη







2 σχόλια:

  1. Αχ αν και μου μύρισε Χριστούγεννα το post σου,λατρεύω Apivita και εγκρίνω οποιοδήποτε προιόν της!Απ'ότι βλέπω έχει καλή τιμή και εφόσον θρέφει και τα νυχάκια θα την δοκιμάσω και εγώ.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Θεοδότα μου!!!! Αυτή η κρεμούλα μυρίζει σαν αποξηραμένα μυρωδικά, και μόνο από το τόσο φυσικό της άρωμα νομίζω αξίζει να τη δοκιμάσεις!!! Προσωπικά, στις δικές μου ανάγκες δέρματος λειτούργησε αν και αργότερα είδα ότι οι απόψεις διίστανται...Πάντως και τις 3 φορές που την αγόρασα με ικανοποίησε πολύ...!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή