Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Κόβεται στο τεστ: "Anti Cernes stick Tommy G"

Καλημέρα σας κορίτσια!!!!
Τι όμορφη Κυριακή!!!!

Πριν μερικές μέρες αγόρασα της μαμάς μου ένα κονσίλερ με την προοπτική να μην μαζεύει στις ρυτιδούλες αλλά να τις λειαίνει όσο γίνεται και ταυτόχρονα να δίνει λίγη φωτεινότητα. 
Η μαμά μου δεν έχει έντονο πρόβλημα "σπασμένου προσώπου" γενικά. Όμως ως 50άρα (στα τέλη της 10ετίας μάλιστα) έχουν γίνει πιο ορατές οι ρυτίδες έκφρασης στην εξωτερική γωνία των ματιών.
Εδώ και πολλά χρόνια χρησιμοποιεί το φανταστικό κονσίλερ Doublewear της Estee Lauder (και δικό μου αγαπημένο!). Της τελείωσε όμως και μου ζήτησε ένα κονσίλερ ευρείας κατανάλωσης που να κάνει την ίδια δουλειά. Και της βρήκα το εν λόγω προϊόν ....Η κοπέλα στο κατάστημα μου το πρότεινε καθώς όπως μου είπε "τραβιέται" πολύ ως προϊόν σ' αυτή την εταιρία. Δεν ήταν  ακριβό (νομίζω 9 ή 10 ευρώ κόστιζε) και της το πήρα στην απόχρωση που προσεγγίζει καλύτερα τα Doublewear της.............




Α Π Ο Τ Υ Χ Ι Α


Όπως διαπίστωσα δεν κάνει απολύτως τίποτα αυτό το κονσίλερ. Τ Ι Π Ο Τ Α!!!!!!!! 
Δεν λύαινε καθόλου τις ρυτιδούλες όπως ισχυρίζεται το μεγαλοπρεπές του όνομα "Αnti Cernes", χανόταν σα να γινόταν διαφανές πάνω στο δέρμα με αποτέλεσμα να μη  χαρίζει καθόλου φωτεινότητα, και το άλλο....έχει μια ανυπόφορη μυρωδιά σαν ταλκ που βάζουν οι γιαγιούλες....έλεος...
Και για το λόγο του αληθές, το δοκίμασα κι εγώ στα δικά μου μάτια που δεν έχουν καθόλου ρυτίδες αλλά ελαφρύς μωβ-ροζέ κύκλους αυτές τις μέρες στην εσωτερική γωνία και όντως εξαφανιζόταν, λες και δεν είχα βάλει τίποτα απολύτως.Καμία απολύτως κάλυψη.....Η μυρωδιά δεν υποφέρεται στα αλήθεια. Το μόνο που δεν μπορώ να του αρνηθώ ως προϊόν είναι η ενυδάτωση που χαρίζει καθώς δεν είναι τόσο ξηρό όσο πίστευα......Λυπούμαστε αλλά δεν περνάει το τεστ........
Γιατί κύριε Tommy G??????

Αυτά λοιπόν από μένα (και τη μαμά μου)....
Κρίνετε και αποφαασίζετε!

Σας φιλώ
Μαριφάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου