Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Mini review: Garnier Essentials Sensitive ντεμακιγιάζ 2 σε 1

Καλημέρα σας κορίτσια τι κάνετε?




Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα εξαιρετικό για τα δικά μου κριτήρια προϊόν καθαρισμού. Συγκεκριμένα για το διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών essentials της Garnier..
Έχω αναφέρει πολλές φορές ότι το αγαπημένο μου εδώ και καιρό είναι το L' oreal Dermoexpertise.Τελευταίως όμως το βρίσκω στα ράφια των σούπερ μάρκετ ξαφνικά σε αρκετά ανεβασμένη τιμή και με στεναχωρεί....μάλιστα στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μου το πέτυχα 7 ευρώ τα 125 ml Ε Λ Ε Ο Σ!!!! Βρίσκομαι στην επαρχία το τελευταίο διάστημα και κατανοώ ότι τα ΦΠΑ και όλα αυτά είναι μεταβλητά σε σχέση με την πρωτεύουσα αλλά μέχρι ένα σημείο....Τέλος πάντων, αυτό δεν είμαι σε θέση να το λύσω εγώ....
Όπως και να' χει όμως δεν μπορώ (και δεν είναι και σωστό) να ξυπνώ και να φαίνομαι σαν "κοάλα" απ' τη μάσκαρα που ενδεχομένως δεν έχει βγει επαρκώς με το απλό ντεμακιγιάζ,  εκτός των άλλων τα μάτια μου είναι υπερευαίσθητα και ευπαθή σε αλλεργίες και μικρομολύνσεις που πυροδοτούνται από ελλειπή καθαρισμό...
Για να μη φλυαρώ και σας κουράζω, πήγα σε μικρό συνοικιακό κατάστημα καλλυντικών κοντά στο σπίτι  μου και αγόρασα με 7 ευρώ αυτό το διφασικό λάδι το οποίο μάλιστα είναι στα 200 ml , πολύ συμφέρουσα σχέση ποσότητας-τιμής!
Για την Garnier δυσπιστούσα κατά καιρούς γιατί μπορεί να πετύχαινα ένα φοβερό  ποιοτικά προϊόν αλλά με απογοήτευε ένα άλλο που δεν λειτουργούσε καθόλου και κατέληγε στα σκουπίδια. Τα 2 άκρα δηλαδή......
Το συγκεκριιμένο διφασικό λαδάκι ευτυχώς ανήκει στην πρώτη κατηγορία! Εξαιρετικό προϊόν  αφαιρεί τα πάντα, είναι πάρα πολύ απαλό, δεν περιέχει άρωμα και όλα τα συναφή, δεν αφήνει κατάλοιπα και είναι ό,τι πρέπει για τα υπερ-ευαίσθητα ματάκια μου!!!! Μάλιστα είναι κατάλληλο και για το πρόσωπο και το λαιμό! Πολυεργαλείο δηλαδή!
Σας το συνιστώ! Φαντάζομαι ότι στα μεγάλα καταστήματα καλλυντικών θα το βρείτε σε καλύτερη τιμή, όπως και να' χει όμως θα σας διαρκέσει πολύ καιρό!!!!
Δοκιμάστε το!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου