Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Το καθημερινό μου μακιγιάζ!!!!

Καλησπέρα σας κορίτσια!!!

Αποφάσισα κι εγώ με τη σειρά μου να κάνω ένα αφιέρωμα στο καθημερινό μου μακιγιάζ!!! Πολύ απλό και ευκολοφόρετο....! Το παρακάτω μακιγιάζ είναι αυτό που κάνω σχεδόν καθημερινά τώρα τελευταία. Οι αποχρώσεις που επιλέγω είναι πάνω κάτω οι ίδιες, μόνο που αναλόγως την εποχή τα προϊόντα μπορεί να είναι διαφορετικά....

*Λοιπόν ξεκινώ με τη βάση μου που τον τελευταίο καιρό είναι το Second Skin Foudation της Max Factor στην απόχρωση 040 creamy ivory που προσφέρει φυσική και δροσερή όψη!


*Για κονσίλερ τιμώ ιδιαιτέρως τώρα τελευταία το υγρό  Stay Natural της essence στην απόχρωση 03..
*Ακολουθεί η πούδρα για απορρόφηση της λιπαρότητας της σειράς color trend της AVON.

*Δίνω λίγη λάμψη στα ζυγωματικά και στη μύτη με το highlighter 5 αποχρώσεων Shimmer Waves 02 των BODY SHOP.

*Στα μάτια μου απλώνω τις σκιές της διπλής παλέτας Healthy Glow της AVON. Τη σαμπανιζέ την εφαρμόζω σε όλο το κινητό βλέφαρο, στην εσωτερική γωνία των ματιών και κάτω από το τόξο των φρυδιών. Τη σοκολά την απλώνω είτε απ' τα μισά του βλεφάρου μέχρι έξω δημιουργώντας και μια αχνή γωνίτσα ή μόνο στο "βαθούλωμα" των βλεφάρων για να δώσω λίγο περισσότερο βάθος.



*Σειρά έχει ένα μπεζ μολυβάκι στο κάτω βλέφαρο σύρριζα στις βλεφαρίδες για να δώσει λίγο πιο "ανοιχτό" βλέμμα, συγκεκριμένα η μπεζ απόχρωση από τα φανταστικά διπλά μολύβια Double Sattin της Tommy G. 


*Στις εξωτερικές γωνίτσες των πάνω βλεφαρίδων τραβάω μια μικρή γραμμούλα λίιιιγο προς τα πάνω με ένα καφέ μαλακό μολύβι. Λατρεύω το super smooth waterproof eye pencil στην απόχρωση bronze της SEVENTEEN.


*Δίνω λίγο όγκο και λίγο μήκος στις πάνω κυρίως βλεφαρίδες μου με την ΟΝΕ ΒΥ ΟΝΕ της Maybelline.


*Ολοκληρώνω το μακιγιάζ μου με ένα lipgloss σε φυσική απόχρωση. Αγαπώ πολύ το Tickled Pink της σειράς glazewear shine της AVON....



Αυτά κορίτσια μου!!!!

Σας φιλώ 
Μαριφάνη

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα χρωματάκια, τη μάσκαρα αυτή την είχα και δε μου άρεσε τόσο.
    Σε προσκαλώ να πάρεις μέρος στο giveaway μου αν θέλεις!
    http://toothfairygardy.blogspot.gr/2013/01/international-giveaway-ultraflesh.html
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή