Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Mini Review: LE PETIT MARSEILIAIS Μάσκα μαλλιών Λευκή Άργιλος-Γιασεμί

Γεια σας κορίτσια!!! Τι κάνετε?





Σήμερα θα σας μιλήσω για μια ωραία μάσκα μαλλιών..
Όπως έχω αναφερθεί σε άλλα post αγαπώ πολύ τη μάσκα Repair από τη Syoss. Εκπληκτικό προϊόν για τα δικά μου τουλάχιστον δεδομένα (που είμαι και λίγο παράξενη :p). Mου ταίριαξε απίστευτα καλά στα δικά μου λεπτά μαλλιά που έχουν την τάση να εμφανίζουν εύκολα ψαλίδα και να ταλαιπωρούνται πολύ με το styiling. Toυλάχιστον σε ό,τι αφορά τις άκρες. Την τελείωσα όμως και είπα να δοκιμάσω και κάτι άλλο.
Το μαλλί το δικό μου αν και "λεπτό-τριχο" είναι λίγο πιο φουντωτό στις άκρες απ' ότι στις ρίζες. Οι ρίζες μου έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ότι λαδώνουν πιο γρήγορα σε σχέση με άλλοτε....
Όταν πέτυχα τη συγκεκριμένη μάσκα της Le Petit Marseiliais είπα ότι αυτό είναι ό, τι πρέπει για μένα.
Συγκεκριμένα απευθύνεται σε μαλλιά που είναι μεν κανονικά αλλά έχουν την τάση να λαδώνουν οι ρίζες τους. Επίσης και σε εντελώς λιπαρά μαλλιά.
Τα βασικά φυσικά συστατικά της είναι η Λευκή Άργιλος και το Γιασεμί. 
Έχει πολύ όμορφη μυρωδιά και είναι πολύ πολύ απολαυστική στη χρήση της.
Την έχω δοκιμάσει 2 φορές μέχρι τώρα και όντως τα μαλλιά μου διατηρούνται καθαρά για περισσότερο. Εκτός των άλλων μένουν πανάλαφρα, από τη ρίζες μέχρι κάτω στις φουντωτές και λίγο ταλαίπωρες άκρες μου.

Όταν τελειώσω το τωρινό μου σαμπουάν σκοπεύω να πάρω το "ασορτί" σαμπουάν και τη μαλακτική κρέμα...Νομίζω ότι η Petit Μarseiliais είναι μια εκπληκτική μάρκα ευρείας κατανάλωσης. Το ίδιο καλή σειρά είναι και αυτή με χαμομήλι για ανοιχτόχρωμα μαλλιά! Αλλά και τα αφρόλουτρά της κορίτσια...σου' ρχεται να τα φας!!!

Η τιμή της μασκούλας από το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μου ήταν 5,93. Αυτό είναι κατά προσέγγιση καθώς εγώ βρίσκομαι σε νησί και οι τιμές στην επαρχεία απέχουν αρκετά. Πολύ τακτικά, έχω τσεκάρει ότι στα Hondos η συγκεκριμένη μάρκα βάζει προσφορές τύπου 1+1 ή μειωμένες τιμές σε κάθε προϊόν μεμονωμένα.

Δοκιμάστε την αν θέλετε να εξισορροπήσετε ρίζες-άκρες! Θεωρώ ότι κάνει καλή δουλειά!

Αυτά κορίτσια μου για την ώρα.
Σας φιλώ 
Μαριφάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου