Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

"Δειγματοληπτικός έλεγχος"!!!! Review προϊόντων από δείγματα!

Καλησπέρα σας κορίτσια!!!

Σήμερα θα σας κάνω ένα review για διάφορες  κρέμες  προσώπου που έχουμε δοκιμάσει εγώ και η μαμά μου κατά καιρούς μέσα από δείγματα. Είχα 2-3 φακελάκια από την καθεμία οπότε έχουμε δοκιμάσει τουλάχιστον 2 δείγματα.



Ξεκινώ με την κρέμα aqua vita της Apivita.
H συγκεκριμένη απευθύνεται σε νεαρές ηλικίες κυρίως και σε 2 τύπους δέρματος (κανονική/ξηρή και μικρή/λιπαρή). Μετά από την δοκιμή μου και των 2 τύπων έχω  να σας πω ότι πρόκειται για μια , απόλυτα ενυδατική επί 24ώρου βάσεως και δροσερή κρεμούλα.. Τα συστατικά της είναι κατά 98% φυσικής προέλευσης με βασικούς πρωταγωνιστές τη Λυγαριά και το Μέλι. Μεγάλο της ελάττωμα για τα δικά μου γούστα η τρομερά έντονη μυρωδιά της που πιστεύω θα ενοχλήσει κάποιες ευαίσθητες μύτες σαν και τη δική μου. Προσωπικά θα την χρησιμοποιούσα εναλλάξ με κάποια άλλη όχι σε καθημερινή βάση :D 
Αποτέλεσμα τεστ: Απορρίπτεται

Σειρά έχει η κρέμα λάμψης, αναζοωγόνησης και επανόρθωσης μικρών γραμμών και ρυτίδων, η IDEALIA της Vichy. Αν και δεν έχω ακόμα πρόβλημα ρυτίδων μου κίνησε την περιέργεια αυτό το "lumiere lissante" που αναγράφεται πάνω στο φακελάκι δηλαδή η φωτεινότητα που προσφέρει. Το συγκεκριμένο δείγμα απευθυνόταν σε κανονικό/μεικτό/ευαίσθητο δέρμα οπότε μου ταίριαξε άψογα. Μπορώ να πω ότι είναι μια υπέροχης υφής κρεμούλα που δίνει μια ελαφριά και διακριτική λάμψη στα σημεία που αντανακλά το φως προσφέροντας ένα πολύ "κομψό" εφέ στην επιδερμίδα. Δεν είμαι σε θέση να κρίνω την αποτελεσματικότητά της απέναντι στης ρυτίδες καθώς δεν είμαι το "κατάλληλο" μοντέλο για την εφαρμογή της. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι στο σημείο που έχω μια-δύο γραμμούλες έκφρασης (μεταξύ των ματιών πάνω απ΄τη μύτη) ένιωσα ένα μικρό τραβηγματάκι που το απέδωσα στην προσπάθεια να λειάνει το σημείο εκείνο. Πιστεύω ότι είναι μια πολύ καλή κρέμα. Το άρωμά της πολύ διακρητικό και ευχάριστο.
Αποτέλεσμα τεστ:Εγκρίνεται


Το επόμενο δείγμα είναι μιας γενικά πολύ αγαπητής κρέμας της σειράς Normaderm από τη Vichy. Η Νormaderm ως γνωστόν απευθύνεται σε νεανικά κατα βάσην δέρματα με προβλήματα ατελειών και ελαφριάς ακμής. Για πολύ καιρό χρησιμοποιούσα τα καθαριστικά προϊόντα προσώπου της σειράς αυτής και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη. Στη δοκιμή της ενυδατικής της ομώνυμης σειράς εξεπλάγην με το πόσο απολαυστική στην υφή της είναι αλλά και για την ενυδάτωση που προσφέρει ειδικότερα στη ζώνη Τ. Εκπληκτική υποαλλεργική μή φαγεσωρογόνα κρέμα για καθημερινή χρήση, άψογη βάση μακιγιάζ όμως με εξαιρετικά βαρύ άρωμα και αυτή, που μπορώ να πω ότι μου προκάλεσε μέχρι και ανακάτεμμα. Μεγάλο σφάλμα όταν μιλάμε για μια κρέμα που απευθύνεται σε δέρματα με ατέλειες άρα και περισσότερο ευάλωτα σε μυρωδιές και αρώματα. Μη με πείτε παράξενη και μυγιάγγιχτη πλιζ!!!
Αποτέλεσμα τεστ:Απορρίπτεται


Συνεχίζω με  ένα πολύ καλό δείγμα της Nuxe την Creme Nirvanesque, με δράση κατά των πρώτων γραμμών έκφρασης. Κι αυτή την κρέμα την δοκίμασα εγώ στο σημείο ανάμεσα στα μάτια. Πανάλαφρη κρεμούλα, που δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας ούτε γυαλάδας και με άρωμα πολύ πολύ φρέσκο και "καθαρό". Κι αυτό το δείγμα κατάλαβα ότι με συχνή χρήση της πρέπει να "δουλεύει" αν λογαριάσω μια κάποια λείανση στο προβληματικό μου σημείο. Κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος. Πολύ καλή εντύπωση έχω σχηματίσει για την κρέμα αυτή!!!
Αποτέλεσμα τεστ: Εγκρίνεται και επαυξάνεται!!!!

Μαύρη Πεύκη, Κορρές. Τα δείγματα αυτά τα δοκίμασε η μαμά μου καθώς η κρέμα τους αναφέρεται σε ώριμες ηλικίες 50+. Αυτή η κρέμα ημέρας είναι συσφιγκτική και αντιρυτιδική για κανονικές και μεικτές επιδερμίδες. Κατά 97,7% περιέχει οργανικά και φυσικά συστατικά, χωρίς σιλικόνες και όλα τα σχετικά. Πλούσια σύνθεση χωρίς να είναι βαριά, δροσερή και αναζωογονητική απ', ο,τι υποστηρίζει η μητέρα, με ελαφριά "τραβηγματάκια" που τα απέδωσε στη δράση της άρα και αποτελεσματική. Το άρωμά της πραγματικά είναι σαν να έχει μέσα κλαδιά πεύκου. 
Αποτέλεσμα τεστ: Εγκρίνεται

Εσείς χρησιμοποιείτε κάποια από τις παραπάνω κρέμες??



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου