Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Νέο απόκτημα: VICHY Normaderm Solucion Micelar!!!

 Kαλημέρα σας κορίτσια!!!



Εδώ και μερικές μέρες έψαχνα στο διαδίκτυο να βρω μια λοσιόν ή νερό καθαρισμού που να είναι κατάλληλο για πρόσωπο και μάτια. Ξέρετε, γι' αυτά τα βράδια πριν τον ύπνο που σκουντουφλάω από τη νύστα και που σκέτο βάσανο είναι η διαδικασία ντεμακιγιάζ/ καθαρισμού. Έχουμε πει άλλωστε άπειρες φορές ότι είναι ανεπίτρεπτο να κοιμηθούμε με ένα κάρο πράγματα πάνω στο δέρμα μας.... Τέτοιου είδους προϊόντα τελευταία έχουν γίνει πολύ αγαπητά και πολύ γρήγορα διάφορες εταιρείες δερμοκαλλυντικών ή και ευρείας κατανάλωσης βγάζουν στην αγορά τη δική τους εκδοχή. Μην ξεχνάμε και τον ανταγωνισμό.
Οπότε μετά από μια στοιχειώδη έρευνα που έκανα κατέληξα στο νερό καθαρισμού  για πρόσωπο και μάτια Normaderm Solucion Micelar της Vichy, ιδανικό για λιπαρά δέρματα ή ευαίσθητα με ατέλειες. Απ' όσο μου είμαι η φαρμακοποιός και όντως αναγράφεται στην ετικέτα  είναι νερό κατάλληλο για πρόσωπο και μάτια που δεν χρειάζεται περαιτέρω ξέβγαλμα. Δεν περιέχει οινόπνευμα, παραβίνες και άλλες επιβαρυντικές για το δέρμα ουσίες.
Προτίμησα τη μικρή εκδοχή των 200ml σε πρώτη φάση και κόστισε 10 ευρώ. Διατίθεται όμως και σε μεγαλύτερη ποσότητα με αντλία στη συμφέρουσα τιμή των 14 ευρώ.



Ακόμα δεν πρόλαβα να το δοκιμάσω στο πρόσωπό μου γι΄αυτό περιμένετε αναλυτικό review εντυπώσεων μόλις θα έχω ολοκληρωμένη άποψη. 
Για την ώρα απλά σας αναφέρω ότι έκανα μια μικρή δοκιμή στο χέρι μου όπου έκανα 2 γραμμές από αδιάβροχα μολύβια ματιών και παραδίπλα μια μικρή ποσότητα foundation. Εμπότισα ένα δίσκο ντεμακιγιάζ με μια μικρή ποσότητα απ' το νεράκι αυτό, ακούμπησα για λίγα δευτερόλεπτα πάνω στις "λερωμένες" περιοχές και καθάρισα το χέρι μου. Ναι, διαλύθηκαν τα πάντα. Για να δούμε όμως θα γίνει το ίδιο και με το πραγματικό μακιγιάζ του προσώπου και των ματιών που είναι και ευαίσθητα? 

Παρέα με τη λοσιόν μου έδωσαν 3 δείγματα της ενυδατικής κρέμας προσώπου της ίδιας σειράς αλλά και ένα μικρό σωληνάριο με το καθαριστικό τζελ που αγαπώ πολύ!

Εσείς έχετε προλάβει να δοκιμάσετε το συγκεκριμένο ή ανάλογο προϊόν?

Φιλάκια πολλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου