Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Vichy Normaderm Solucion Micelar εντυπώσεις!!!

Καλημέρα σας κορίτσια μου τι κάνετε?
Στο αμέσως προηγούμενο post σας έκανα μια πρώτη παρουσίαση του "νεοαποκτηθέντος" μου καθαριστικού νερού της Normaderm από τη Vichy. Στα πλαίσια της νέας μου αγοράς αναφέρθηκα και σένα μικρό-τεστ που έκανα πάνω στο χέρι μου με το συγκεκριμένο προϊόν.
Κι αφού χθες επέστρεψα σπίτι μου μακιγιαρισμένη και νυσταγμένη, χρησιμοποίησα κανονικά το συγκεκριμένο προϊόν. Σήμερα θα σας πω τις εντυπώσεις μου.



Λοιπόν κορίτσια, κατ' αρχήν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ ένα τέτοιο προϊόν και δεν έχω μέτρο σύγκρισης. Για την ώρα όμως μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι πρόκειται για ένα δροσερό και "ευγενικό" με το δέρμα καθαριστικό με την επίσης χαρακτηριστική αλλά διακριτική ευτυχώς...ευωδιά φαρμακείου που εντάξει, δεν είναι κι από τις πιο ευχάριστες...Το παρακάμπτουμε αυτό.
Όσον αφορά τη δράση του, όντως αφαιρεί το μακιγιάζ χωρίς να αφήνει υπολείμματα αλλά με πολλές ροδέλες βαμβακιού....Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι και από τις πιο συμφέρουσες λύσεις όσον αφορά αυτό το κομμάτι.
Είναι πολύ απαλό και αναζωογονητικό, δεν μπορώ να πω ότι ξηραίνει το δέρμα, δεν ερεθίζει και αφήνει ματ όψη.
Δεν τσούζει στα μάτια αλλά όμως δεν αφαιρεί την αδιάβροχη μάσκαρα με αποτέλεσμα να ξυπνήσω με "αρκουδίσια" όψη....Αυτό σημαίνει ότι δεν γλιτώνω την επιπλέον σπατάλη-και βάσανο- της χρήσης ειδικού ντεμακιγιάζ ματιών άρα και  επιπλέον χρονοβόρας διαδικασίας. Τις σκιές μου τις αφαίρεσε δε λέω....
Θα το χρησιμοποιήσω όμως μια που το αγόρασα αντικαθιστώντας τα μαντηλάκια καθαρισμού ή το γαλάκτωμα απλώς θα χρειάζεται να εφαρμόζω και το λαδάκι για το αδιάβροχο μακιγιάζ ματιών....

Από εκεί και πέρα δεν το απορρίπτω αλλά όμως δεν το συστήνω από τη στιγμή που θέλετε ένα πολυχρηστικό νεράκι για πλήρες ντεμακιγιάζ...
Στην περίπτωση που απλώς χρειάζεστε ένα νεράκι καθαρισμού μόνο για το πρόσωπο είναι οκ.

Αυτά κορίτσια μου
Τα συμπεράσματα δικά σας...

Σας φιλώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου