Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Madame Figaro Φεβρουαρίου/13+ δώρo μάσκαρα Oriflame

Εναλλακτικός τίτλος "Madame Figaro Φεβρουαρίου/13+ δώρo μάσκαρα Oriflame και κριτική για τα περιοδικά)

Kαλημέρα σας κορίτσια...



Μιας και δεν είχα ξαναδοκιμάσει μάσκαρα από την εταιρεία Oriflame, ήταν η κατάλληλη ευκαιρία! Μάλιστα μου τελειώνουν οι δικές μου και προσπαθώ να γλιτώσω λίγο χρόνο μέχρι να αγοράσω κάποια άλλη.
Πρόκειται για τη Wonder Lash μαύρου χρώματος για αύξηση του μήκους των βλεφαρίδων.
Έχει εκπληκτικό λαστιχένιο βουρτσάκι που εγώ προσωπικά εκτιμώ βαθύτατα. Απ' τη μία πλευρά μάλιστα έχει πιο κοντές τριχούλες και από την άλλη πιο μακριές!
Εχθές τη δοκίμασα και την είχα όλη μέρα! Όντως έδωσε μήκος στις μικρές και άτονες βλεφαρίδες μου ο οποίος κράτησε τουλάχιστον 8 ώρες...Το μόνο μειονέκτημα που βρήκα ήταν ότι η συγκεκριμένη "έκδοση" αυτής της μάσκαρα δεν είναι αδιάβροχη, οπότε όσο βράδιαζε και άρχιζα να ψιλοχασμουριέμαι...υποχωρούσε....Πιστεύω όμως σε γενικές γραμμές ότι είναι πολύ καλό προϊόν  πόσο μάλιστα αν βγαίνει (δεν ξέρω αλήθεια, βγαίνει?) και σε αδιάβροχη εκδοχή....!

Η τιμή του τεύχους μαζί με το δωράκι είναι στα 4,40 ευρώ!

Κριτική στα περιοδικά: Διαπίστωσα ότι αυτόν τον μήνα τα τεύχη μεγάλων περιοδικών είναι κάπως "λειψά"....Ούτε πολλά θέματα, ούτε δείγμα...από δείγμα όπως άλλες φορές ούτε τίποτα...Δικαιολογημένα, σημάδια των καιρών....Οπότε σου λέει, ας βάλουμε ένα full size δωράκι (το οποίο πληρωμένο το' χουμε αλλά καλοδεχούμενο όπως και να'χει αλλιώς να μην το παίρναμε) να θολώσουμε τα νερά και να τους τσιμπήσουμε τα 5 "ευρά"....Σημειωτέον ότι είναι αμφίβολο για το αν σε μια κατά τα άλλα full size αδιαφανή συσκευασία είναι γεμάτα μέχρι τα μισά...Επίσης είναι γνωστό ότι γι' αυτούς έχει κοστίσει ελάχιστα η αγορά τους αν αναλογιστούμε ότι τα περισσότερα είναι κάτι σαν στοκ προϊόντα  είτε γιατί αλλάξαν οι συσκευασίες τους, είτε γιατί άλλαξε ένα εξάρτημά τους, είτε γιατί μπορεί να έχει γίνει ένα τυπογραφικό λάθος στο barcode από πίσω και χίλια 2 άλλα πόσο μάλλον όταν τα αγοράζουν μαζικά)..Ως γραφίστρια στην ειδικότητά μου, μπορώ να πω ότι το κανονικό " εμπορικό κόστος" τέτοιου είδους περιοδικών δεν ξεπερνάει τα 2,50 ευρώ κανονικά.Εύκολα μπορείτε να διαπιστώσετε ότι όσο πάει και πιο δυσανάγνωστες γίνονται οι σελίδες τους καθώς προσπαθούν να γλιτώσουν σελίδες,  άρα χαρτί, άρα χρήμα. Σταματάω εδώ, γιατί πολύ πατριωτικά το πήρα το θέμα...!

Συγχωρέστε με για τη σημερινή μου "φόρτσα" αλλά  γι' αυτό λατρεύω το blogging, επειδή μου επιτρέπει χωρίς κανένα απολύτως όφελος από πουθενά,  να λέω την άποψή μου. ΔΕΝ ΕΠΙΚΡΙΝΩ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΟΦΕΛΟΣ ΟΎΤΕ  ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ/ ΟΥΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ/ ΟΥΤΕ ΕΤΑΙΡΙΕΣ. Είμαι απλή καταναλώτρια και λέω την άποψή μου καθώς τίποτα δεν μου χαρίζεται. Είμαι ΚΡΙΤΗΣ και ΟΧΙ ΕΠΙΚΡΙΤΗΣ.

Φιλάκια κορίτσια μου

4 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραίο post και οφείλω να συμφωνήσω σε όλα όσα λες.. Εγώ πλέον δεν αγοράζω περιοδικά που δίνουν "δώρο" καλλυντικά αν δεν είναι κάτι που πραγματικά να με εντυπωσιάζει ή να έχω ανάγκη γιατί κάθε άλλο παρά δώρα είναι! Τα πληρώνεις και τα παραπληρώνεις! Αν δεν είχα αγοράσει πρόσφατα ένα κάρο μάσκαρα θα το έπαιρνα, αλλά τώρα δε βρίσκω το λόγο, πάντως έχω δοκιμάσει πολλές mascara από oriflame και κάποιες ήταν αρκετά καλές!

    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που υπάρχουν τελικά και "μάτια" που βλέπουν τα ίδια πράγματα με μένα :)

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ πολύ στο θέμα που θίγεις με τα δώρα των περιοδικών! Όλες τα προτιμάμε, αλλά ας είμαστε γνώστες του τι παραμύθι μας πουλάνε. Anyway! Σε έχω κάνει tag εδώ: http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/2013/02/tag-211.html
    Αν θέλεις, δες το :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή