Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Το tag των 21+1!!!

Το σημερινό post είναι ένα tag post 22 πραγμάτων που δεν μπορώ να ζήσω χωρίς!!!!
Ευχαριστώ πολύ την Ειρήνη από το blog Dream Of Beauty που με έκανε tag.
Το ανάλογο post της Ειρήνης βρίσκεται εδώ: http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/2013/02/tag-211.html?showComment=1360274796877#c5566880816635809153

Ξεκινάω

 21+ 1 πράγματα που δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτά!!!









1) Σοκολάτα

Η λέξη "γλυκό" είναι για μένα το απόλυτα συνώνυμο της λέξης "σοκολάτα".

2) Καθαριστικό προσώπου

Δεν μπορώ με τίποτα να φανταστώ ούτε μια μέρα το πρόσωπό μου  "λερωμένο". Ακόμη κι αν μου έχει τελειώσει το ειδικό καθαριστικό μου  αντισάπουνο πάντα βρίσκω μια λύση..Ακόμη και με πράσινο σαπούνι αν χρειαστεί  μέχρι να αγοράσω ένα νέο :p

3) Διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών
Φροντίζω πάντα να έχω back-up τέτοιου προϊόντος. 

4) Ενυδατική κρέμα σώματος

Ακόμη κι αν πρόκειται για την πιο απλή του εμπορίου,  βρεφικό προϊόν ή και  απλό δειγματάκι.

5) Το "μελισσάκι" μου

Το "μελισσάκι" είναι μεγάλη ιστορία από μόνο του...Είναι το αγαπημένο  λούτρινο κουκλάκι μου  πολλά χρόνια τώρα. Τι κι αν δεν είμαι πλέον μπέμπα, εγώ θα το αγαπώ πάντα :)

6) Γυναικολογικά "είδη"

Καταλαβαίνετε τι εννοώ, τα "απαραίτητα" των δύσκολων ημερών φροντίζω να τα έχω πολλές μέρες πριν χρειαστούν...Ως παθούσα στο παρελθόν, δεν υπάρχει περίπτωση να ξανατύχει άλλη Κυριακή ή αργία που να ψάχνω εφημερεύον φαρμακείο και να δώσω και 4 ευρώ!!!

7) Πτι-φουρ

Τα αγαπημένα μου βουτήματα :p Έχω φάει τόνους παρέα με τον πρωινό ή απογευματινό καφέ μου :)

8) Eντομοαπωθητικό

Δεν μπορώ να κοιμηθώ το καλοκαίρι με 33 βαθμούς ακούγοντας τις προθέσεις των κουνουπιών που φλερτάρουν αδιάκοπα το απροστάτευτο και τρομερά αλλεργικό στα έντομα δερματάκι μου :p

9) Γυαλιά ηλίου

Όλο το χρόνο, δεν μπορώ να κάνω βήμα χωρίς τα γυαλιά ηλίου μου...Διαφορετικά περπατάω με μισόκλειστα μάτια...Τι ωραίο θέαμα xaxaxax

10) Μολύβι φρυδιών 

Δυστυχώς από την εφηβεία μου έχω μεγάλο πρόβλημα με τα φρύδια μου καθώς τα κατέστρεψα...Τώρα πλέον δεν φαίνονται καλά -δυσκολεύει και το χρώμα τους που είναι ξανθωπό- οπότε για μένα το μολύβι φρυδιών είναι κάτι παραπάνω από καλλυντικό, κάτι σαν φάρμακο μπορώ να πω...

11) Κινητό

...απαραίτητο αξεσουάρ...

12) Αστυνομική ταυτότητα

Ακόμη κι αν έχω σκοπό να πάω στο σούπερ μάρκετ, στην τσέπη μου έχω πάντα μα πάντα την ταυτότητά μου..

13) Κάρτα μονάδων κινητού

Έστω και 1' λεπτό διαθέσιμο για χρόνο ομιλίας ή αναπάντητης,  ή 0,10 λεπτά του ευρώ για ένα σύντομο μήνυμα πρέπει πάση θυσία να βρίσκεται στο κινητό μου. Η μεγαλύτερή μου ανασφάλεια είναι να νιώθω ότι είμαι κάπου μόνη μου, κάτι μπορεί να συμβεί και δεν μπορώ να επικοινωνήσω με κανένα.

14) Κλειδιά

Εδώ και 14 χρόνια που έχω δικά μου κλειδιά, ζήτημα αν έχω ξεχάσει να τα πάρω μαζί μου 4 φορές...

15) Φίλους

Δεν μπορώ να φανταστώ τι ζωή μου χωρίς τους καλούς μου φίλους... Κλαπς...

16) Αποσμητικό

Και άρωμα να μην έχω, οπωσδήποτε θα φροντίσω να έχω ένα καλό αποσμητικό με ελαφρύ αρωματάκι.

17) Ακουστικά hands-free/mp3

Ως "βετεράνος" σε θέματα "εφαρμοσμένης" μουσικής δεν υπάρχει περίπτωση να μην ακούσω έστω και λίγο την ημέρα. Τα ακουστικά του κινητού στην τσάντα μου είναι και θα είναι πάντα απαραίτητα για να ακούσω στο δρόμο ειδικά την αγαπημένη μου μουσική.

18) Καθαριστικά μαντηλάκια χεριών

Ως "τρελή" με τα μικρόβια, παίρνω τα μαντηλάκια για τα χέρια από το σούπερ μάρκετ σε αφθονία. Στην τσάντα μου πάντα υπάρχει μια θέση διαθέσιμη για χάρη τους :)

19) Μαγειρική

Δεν θα επεκταθώ απλώς ανατρέξτε στο άλλο blog μου και θα καταλάβετε http://www.lixoudiesmarifanis.blogspot.gr/

20) Περίπατο

Οι απλοί και χαλαροί περίπατοι είτε στην πόλη είτε στην εξοχή για μένα είναι το καλύτερο φάρμακο είτε από άποψη γυμναστικής είτε ως "αντίδοτο" της κακής μου διάθεσης...

21) Νερό

Κι ας μην πίνω πολύ...δεν μπορώ να ξέρω ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο...

22) Έρωτα

Κινητήριος δύναμη. 

Ελπίζω να σας άρεσαν και τα δικά μου "22 απαραίτητα".


Δεν κάνω tag συγκεκριμένες beauty-blogger. Όποια κοπέλα διαβάσει το δικό μου post και θέλει, φυσικά και είναι ελεύθερη να το κάνει!!! Απλώς ας αναφέρει ότι το διάβασε στο blog μου :))




Σας φιλώ
Mαριφάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου