Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Ανοιξιάτικο tag!!!


Γεια σας κορίτσια!





Σήμερα θα κάνω ένα post με αφορμή το όμορφο video από το youtube-κανάλι της Λίνας (Joy of beauty).

Βλέποντας λοιπόν χθες βράδυ αυτά που μας έλεγε ότι της αρέσουν την Άνοιξη απαντώντας σε 11 ερωτήσεις tag, είπα να κάνω κάτι αντίστοιχο γράφοντας κι εγώ αυτά που λατρεύω την Άνοιξη.


Όποια κοπέλα blogger θελήσει είναι ελεύθερη να κάνει κάτι αντίστοιχο.

Οι 11 πρώτες ερωτήσεις είναι αυτές που απάντησε και η Λίνα στο βίντεό της. Οι υπόλοιπες είναι οι δικές μου.

Αγαπημένο βερνίκι νυχιών για την άνοιξη?

Το Νο20 της εταιρείας Farmasi. Ένα ανοιχτό σωμόν που απέκτησα πρόσφατα.




Ποιo είναι για εσάς το Must have κραγιόν για την άνοιξη?
Υπέρ ανοιξιάτικο και φρέσκο για μένα είναι το L'ABSOLU NU της LANCOME



Δείξε μας το αγαπημένο σου ανοιξιάτικο φόρεμα.
Δυστυχώς δεν φοράω πολύ συχνά φορέματα, ως εκ τούτου δεν έχω κάποιο αγαπημένο.

Ποιo είναι το αγαπημένο σου λουλούδι?

Λευκό-ροζ Οριεντάλ




Αγαπημένο ανοιξιάτικο μαντήλι/αξεσουάρ?

Αγαπώ πολύ ένα φλοράλ λιλά-βεραμάν-εκρού φουλάρι που μου έχει δωρήσει η κολλητή μου.



Για ποιο ανοιξιάτικο Trend για φέτος είσαι ενθουσιασμένη?
Με κάθε είδους ρούχο-αξεσουάρ που είναι από δαντέλα.


Αγαπημένο κερί/η άρωμα η body spray για την άνοιξη?

Το all time clessic αγαπημένο μου άρωμα "Marry me" της LANVIN.



Πως είναι η άνοιξη στο μέρος που ζεις?
Τώρα πια μένω στο νησί μου. Η Άνοιξη εδώ στην Τήνο είναι πανέμορφη. Ανθίζουν οι μικροί κάμποι μας με πρασινάδα και πολύχρωμα λουλούδια. Ακόμη και η πιο μικρή ρίζα στα πλαϊνά του οδοστρώματος βγάζει μπουμπουκάκι...Κι εκτός των άλλων έχει πανέμορφο λαμπερό ήλιο. Ό,τι και να πω δεν περιγράφεται!!!


Το αγαπημένο σου "πράγμα" την άνοιξη?
Εάν η ερώτηση έχει το νόημα του τι είναι αυτό που μ' αρέσει περισσότερο την Άνοιξη, όπως π.χ. δραστηριότητες, αλλαγή του κλίματος κλπ, τότε εγώ θα απαντήσω ότι μ'αρέσουν οι περίπατοι, ο γλυκός καιρός από άποψη θερμοκρασίας, τα χρώματα των λουλουδιών και γενικά η "αισιοδοξία" και η θετική ενέργεια που με κάνει να νιώθω αυτή η εποχή.




Είστε από τα άτομα που συνηθίζουν την καθαριότητα την άνοιξη????

Προσωπικά την καθαριότητα τη συνηθίζω όλο το χρόνο..




Έχεις κάποια σχέδια για διακοπές σύντομα?

Δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο στα άμεσα σχέδια.





Aυτά από μένα 
Σας φιλώωωωω

2 σχόλια:

  1. Τι ωραίο tag!Πόσο σε ζηλεύω που μένεις στην Τήνο,από δω και πέρα είναι χαρά Θεού!Ευλογημένος τόπος με πολλές ομορφιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Θεοδότα μου! Η Άνοιξη και το Φθινόπωρο είναι οι ωραιότερες εποχές στην Τήνο! :) Σε φιλώ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή