Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

DIADERMINE ενυδατική κρέμα προσώπου για ματ αποτέλεσμα!!!

Καλησπέρα σας Περλένιες μου, πως είστε?

Ένα ένα που τελειώνουν τα "φρουφρουδάκια" μου....σειρά είχε η ενυδατική κρέμα μου...Με την ευκαιρία θα σας κάνω κάποια στιγμή ένα post με όλα τα "άδεια" μου...

Λοιπόν τι έλεγα?... Α ναι...ήθελα που λέτε να αντικαταστήσω την ενυδατική κρεμούλα μου, μόνο που αυτή τη φορά δεν ήθελα να "σκάσω" πάλι 15 ευρώ για κάποια κρέμα από το φαρμακείο....
Στο σούπερ μάρκετ πέτυχα αυτήν τη κρεμούλα από την εταιρία ευρείας "DIADERMINE" και μου φάνηκε ενδιαφέρουσα ως λύση.































Γιατί την επέλεξα--->Χωρίς πολλά και περιττά λόγια, διότι είναι εξαιρετικά συμφέρουσα η τιμή της. Με δελέασε εκτός των άλλων και το γεγονός ότι είναι ένα δερματολογικά τεσταρισμένο από ειδικούς προϊόν που μάλιστα φέρει την ένδειξη "DERMOCERT" για το "πατεντάρισμά" της...

Μάθετε σχετικά---> Αυτή η κρέμα ημέρας υπόσχεται ότι ενυδατώνει ενώ αφήνει ματ αποτέλεσμα ως εκ τούτου  ελέγχει τη γυαλάδα. Προσφέρει φρεσκάδα, βελτιώνει την γενική όψη της επιδερμίδας του προσώπου και προστατεύει από τους παράγοντες που πυροδοτούν την εμφάνιση πρόωρης γήρανσης..Περιέχει αντηλιακά φίλτρα UVA/UVB και Βιταμίνη Ε και είναι κατάλληλη για κανονικά-μικτά και ευαίσθητα δέρματα σαν το δικό μου.  Επίσης αποτελεί καλή βάση για το μακιγιάζ.



































Η γνώμη μου---> Πρώτα απ' όλα τη χρησιμοποιώ ήδη 3 μέρες. Μπορεί να είναι κατάλληλη για μέρα εγώ όμως και το βράδυ μετά τον καθαρισμό απλώνω μια μικρή ποσότητα μόνο στα σημεία που τα νιώθω να "τραβάνε". Η ενυδάτωση που προσφέρει είναι όντως πολύ πολύ καλή. Η υφή της δεν θα έλεγα ότι είναι λεπτόρευστη μα ούτε και βαριά. Μπορώ να πω μάλιστα ότι μια σχετική φρεσκάδα προσφέρει..Το άρωμά της είναι διακριτικό όχι όμως και ανύπαρκτο. Όσον αφορά αυτό το "ματ" που υπόσχεται δεν θα το έλεγα ότι ισχύει τουλάχιστον στο δικό  μου δέρμα στο 100%. Κι αυτό όχι γιατί προκαλεί επιπλέον λιπαρότητα όσο διότι η σύστασή της είναι τέτοια που δίνει μιας μορφής γυαλάδας και λάμψης. Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι δίνει άσχημο εφέ. Αυτό που δεν μ'αρέσει καθόλου είναι ότι δυστυχώς περιέχει παραβίνες..εδώ που τα λέμε όμως βρε κορίτσια ακόμη και οι περισσότερες κρέμες για τα μωρά περιέχουν, μη λέμε και ό,τι θέλουμε...Την καταευχαρηστήθηκα κι εγώ ως βάση, ειδικά κάτω από την πούδρα μου! Ναι ναι, νομίζω θα με βολέψει!

Πληροφορίες---> Η κρεμούλα αυτή είναι "ντυμένη" με μακρόστενο πλαστικό σωληνάριο των 50 ml και η τιμή που τη βρήκα είναι 6, 90 ευρώ!!!

Συμπέρασμα---> Ικανοποιητικό για προϊόν της κατηγορίας του που μπορεί να "κερδίσει" λίγο χρόνο από μια ακριβότερη επένδυση ενυδατικής κρέμας. Δοκιμάστε τη, γιατί όχι?!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου