Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Glowbox Ιουνίου!!!! Ο "κρυμμένος" θησαυρός του και οι πρώτες εντυπώσεις μου!!!

Γεια σας κορίτσια μου!!!


Έπεσα κι εγώ στον πειρασμό του νέου συνδρομητικού κουτιού ομορφιάς Glowbox...ε τί..σιγά μην είχα τη δύναμη να αγνοήσω την ύπαρξή του...!

Αρχικά να σας πω ότι αυτό που εκτίμησα πολύ είναι ότι στο κεντρικό site του www.glowbox.gr αναφέρει συγκεκριμένα ποια προϊόντα περιέχει μέσα το κουτί ώστε να μη βρεθείς προ-εκπλήξεως...
Εκτός των άλλων οι εταιρείες που είναι συμβεβλημένες με το συγκεκριμένο κουτί ομορφιάς είναι πολύ πολύ αξιόλογες και πολύ γνωστές.
Η συνδρομή που επέλεξα εγώ αρχικά είναι η μηνιαία για να μη δεσμευτώ και η τιμή του μαζί με τα μεταφορικά (βρίσκομαι και σε δυσπρόσιτη υποτίθεται περιοχή) ανερχόταν στα 15 ευρώ.

Οι ποσότητες των προϊόντων που περιέχονται στο Glowbox του τρέχοντος μήνα είναι travel size ή και full size!!! Αφήστε που κάποια απ' αυτά από μόνα τους έχουν μεγάλο κόστος και κάποια άλλα είναι ολοκαίνουρια στην αγορά οπότε με τη συνδρομή που έδωσα πάνω κάτω έχω κάνει...απόσβεση και με το παραπάνω αν αναλογιστούμε ότι οι χρήσεις που μπορώ να κάνω μ' αυτά θα είναι αρκετές!!!


Η συσκευασία πολύ προσεγμένη σχεδόν πολυτελής, ασπρόμαυρο κουτί αρκετά σκληρό με ασημί γράμματα.
Ανοίγοντάς το με καλωσόρισε ένας λαμπερός καλοκαιρινός ήλιος πάνω σε μια κάρτα. Στην πίσω όψη της αναφέρονται αναλυτικά τα προϊόντα και οι χρήσεις τους.
Ξετυλίγω το φούξια ριζόχαρτο και ανακαλύπτω...το θησαυρό που περίμενα πως και πως!!!

Unboxing λοιπόν!!!

Nuxe Huile Prodigieuse 30 ml---> Το πολυλατρεμμένο ανά τον κόσμο πολυχρηστικό ξηρό λαδάκι που σύμφωνα με το επίσημο site της εταιρείας  πωλείται 1 μπουκάλι του σε full size ανά λεπτό!!!
Ιδανικό για πρόσωπο, μαλλιά και σώμα για στοχευμένη ενυδάτωση, θρέψη και λάμψη!!!
Ως ανυπόμονη που είμαι δοκίμασα 1-2 σταγόνες στα χέρια μου και παρατήρησα πόσο καλά απορροφάται από τα ξηρά τους σημεία. Αφήνει μια διακριτικότατη γυαλάδα και μια αίσθηση "γιασεμιού" στην ιδιότροπη μύτη μου...η οποία για να λέμε την αλήθεια δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκε. Δεν με απογοητεύει όμως καθόλου!!! Έχω σκοπό να το χρησιμοποιήσω σαν μικρή θεραπεία μαλλιών πριν το λούσιμο, ιδικά στις άκρες τους όπως επίσης και στους αγκώνες μου!!!
Η μαμά μου ξετρελάθηκε και το δοκίμασε ήδη 1-2 φορές από τη  μέρα που τα παρέλαβα, ως άρωμα πίσω από τα αυτιά της και στο εσωτερικό των καρπών της! Της θύμισε λέει τα παλιά κλασικά λαδάκια από τα BODY SHOP...Ίσως να έχει δίκιο...!

Αvon Mega Effects mascara (full size)---> Το νέο μέλος της Avon οικογένειας βρέθηκε μέσα στο Glowbox και υπόσχεται...λέει...να με καταπλήξει...Στα αλήθεια πιο παράξενο "εργαλείο" μακιγιάζ δεν έχω ξαναπιάσει στα χέρια μου....! Και γιατί παράξενο? Διότι η συσκευασία του είναι πλατιά σαν μαρκαδόρος "επισήμανσης" και το βουρτσάκι σαν μικρό σκουπάκι νεροχύτη... :p Μάλιστα η λαβή της βούρτσας κατά κάποιο τρόπο λυγίζει ούτως ώστε να ρυθμίσεις την κλίση της και να την κτίσεις με μεγαλύτερη ακρίβεια στα βλέφαρά σου...Λίγο δύσκολα την πρώτη φορά να την αφαιρέσεις από το στόμιο..μετά όμως παίρνεις το "κολάι"...και ξεκολάει μια χαρά...!Για να δούμε και στην πράξη...

Jane Iredale Lip and Cheek Stain (mini size)--->Αυτό το μικρούτσικο και γλυκούτσικο κραγιονορουζάκι που είχε μπερδευτεί μέσα στο ριζόχαρτο του κουτιού, θεωρείται ένα ευφυές προϊόν καθώς προσαρμόζεται στον τύπο και τη χημεία της επιδερμίδας και των χειλιών κάθε γυναίκας. Μυρίζει σαν πορτοκαλάκι και ήδη το δοκίμασα. Αφήνει ένα πολύ διακριτικό ροδαλό χρωματάκι και είναι πολύ ενυδατικό για τα χείλη...Άλλωστε γι' αυτό συνεργάζονται το έλαιο αβοκάντο και ελιάς,το  κερί μέλισσας και το τριαντάφυλλο...! Όμορφο φαίνεται!

Τhat's Better Face Lift Mask (full size)---> Η δουλειά του να ξεκουράζει, να συσφίγγει, να ενυδατώνει και να προσφέρει γενικότερη λάμψη στη θαμπή και ξηρή επιδερμίδα...Δεν έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα κάποιο προϊόν από τη συγκεκριμένη εταιρεία και αυτή εδώ είναι η κατάλληλη ευκαιρία. Με ένα μικρό δισταγμό λόγου του ότι οι ανάγκες του δέρματός μου δεν απαιτούν μια τέτοιου είδους μάσκα θα τη δοκιμάσω σίγουρα...το ίδιο και η μαμά μου :)

Sephora Βερνίκι Νυχιών (Full size)---> Μου έτυχε το συγκεκριμένο πολύ παιχνιδιάρικο και κοριτσίστικο τριανταφυλλί από την private label σειρά των Sephora!!! Με μια πρώτη ματιά με ενθουσίασε το χρώμα του...Με μια δεύτερη όμως θα φανούν η ποιότητά και η διάρκειά του....

Apivita αντηλιακή κρέμα προσώπου spf50 (travel size)---> Σύμμαχος των ευαίσθητων επιδερμίδων που χρειάζονται μια έξτρα προστασία απέναντι...στον κακό τον ήλιο :p Με θαλάσσια λεβάντα, βιταμίνη Ε, πρόπολη και λυκοπένιο δημιουργούν ένα προστατευτικό φιλμ χωρίς να αφήνει δυσχρωμίες καθότι μπεζουλί και όχι λευκό, γυαλάδα κλπ κλπ. Η υφή του απ΄ ότι διαπιστώνω απορροφάται πλήρως και δεν αφήνει καμία αίσθηση λιπαρότητας ενώ έχει ανεπαίσθητη μυρωδιά!!!

Αυτά κορίτσια μου!
Είμαι σίγουρη ότι πολλές από εσάς πέσατε στον πειρασμό του Glow box!!!

Σας φιλώ
Μαριφάνη





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου