Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Ένα φιλάκι από τον ήλιο: Ηλιοκαμένο απογευματινό/βραδινό look--> Αυτά που χρησιμοποιώ..!!!.

Γεια σας κορίτσια!!!
Είχα αρκετές μέρες να κάνω κάποιο post αλλά όμως έπεσαν πολλές μαζί υποχρεώσεις και δεν έβρισκα χρόνο...

Λοιπόν αυτό εδώ είναι ένα μικρό αφιέωμα για τα προϊόντα μακιγιάζ που ξεκίνησα να χρησιμοποιώ για ηλιοκαμένο look φέτος το καλοκαίρι!!!



Συνδυάζονται αρμονικά μεταξύ τους και οι υφές τους αναμειγνύονται άψογα.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:

Βάση: Αφού έχω καθαρίσει και ενυδατώσει το δέρμα μου με μια ελαφριά καταπραυντική κρέμα, αφήνω να απορροφηθεί πλήρως κι έπειτα απλώνω το foundation. Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ μανιωδώς το Vichy Dermablend στην απόχρωση 25 Nude. Εφ' όσον απλώσω στο χέρι μου μια ποσότητα περίπου όσο 2 φουντουκιών παίρνω μικρές ποσότητες στο δάχτυλό μου. Τις σκορπάω σε μικρές κουκίδες στα μάγουλα και στο Τ και αρχίζω να απλώνω ομοιόμορφα συνήθως με τα δάχτυλα. Είναι πολύ πρακτικό καθώς η υφή του είναι ιδιαίτερα εύπλαστη ενώ μου επιτρέπει να το "χτίσω" όπως θέλω εγώ αναλόγως με την ώρα που θα βαφτώ ή την κάλυψη που θέλω να πετύχω. Το συγκεκριμένο μακιγιάζ συνηθίζω να το κάνω τις απογευματινές με βραδυνές ώρες οπότε δεν βαραίνει το δέρμα μου.

Διόρθωση μαύρων κύκλων/λάμψη ματιών: Στο χέρι μου, αναμιγνύω 1 μικρή σταγόνα από το Vichy Dermablend Νο 25 Νude όπως αναφέρθηκα και προηγουμένως μαζί με με 2 μικρές σταγονίτσες από το concealer Ρόδι του Κορρέ στην ανοιχτή του απόχρωση ΝοPC1. Τα ανακατεύω καλά και με ταμποναριστές κινήσεις απλώνω κάτω από τα μάτια σχηματίζοντας ένα νοητό τρίγωνο προς τα κάτω, στα πλάγια της μύτης που συνήθως είναι κόκκινα, στο σημείο ενδιάμεσα στα μάτια και ακριβώς πάνω από το άνω χείλος.

Σετάρισμα/σταθεροποίηση: Με ένα πινέλο φουντωτό για πούδρα "περνάω" ελαφρά όλο το πρόσωπο και λίγο κάτω από τα μάτια με τη πούδρα Maybelline Fit ME στην απόχρωση 220. Η συγκεκριμένη πούδρα με έχει βολέψει πολύ, έχει αέρινο αποτέλεσμα και δεν αλλοιώνει το χρώμα της βάσης μου καθώς είναι σχεδόν διάφανη η απόχρωσή της.

Contouring/ Κοψίματα: Με το Blush Stick του Κoρρέ στην απόχρωση Νatural, πιάνω με το δάχτυλό μου και παίρνω μικρή ποσότητα. Απλώνω ακριβώς πάνω στο κόκκαλο των ζυγωματικών μου και αρχίζω απαλό ανακάτεμα ούτως ώστε να αναμειχθούν και να "δέσει" ομοιόμορφα μαζί με τη βάση μου. Αυτό θα σταθεροποιήσει αργότερα το bronzer μου έτσι ώστε να αποκτήσει περισσότερη διάρκεια .

Bronzer: Με της πέρλες για ηλιοκαμένο αποτέλεσμα AVON Glow (το οποίο και πέτυχα στο τεύχος Ioυνίου γυναικείου περιοδικού) και τη βοήθεια ενός πινέλου για ρουζ περνάω προσεχτικά από τις μπρονζέ αυτές πέρλες και τοποθετώ ακριβώς πάνω στα ζυγωματικά μου. Συνεχίζω με απαλό άπλωμα αριστερά και δεξιά στο μέτωπο, λίγο στη μύτη και κάτω στο λαιμό ώστε να αποτρέψω τυχόν δυσχρωμίες αλλά να πετύχω ομοιόμορφο αποτέλεσμα.

Mάτια: Οι τόνοι τους έρχονται σε αρμονία με το υπόλοιπο πρόσωπο χρησιμοποιώντας απλά προϊόντα. Αφού απλώνω μια μικρή ποσότητα από τη σκιά Stay All Day No01 Coppyright της Essence σε όλο το κινητό βλέφαρο, συνεχίζω με την σοκολά σκιά από την 4απλή παλέτα Island Breeze της  AVON σε όλο το "καπάκι" και  με τη μονή σαμπανιζέ Νο58 Cappuccino please της Essence στο τόξο των φρυδιών, στην εσωτερική γωνία των ματιών για περισσότερη φωτεινότητα και λίγο πάνω ακριβώς από το άνω χείλος. Με τη μπεζ λαμπερή σκιά Chrome Shine Νο165 Golden Rose της L'oreal και με τη βοήθεια ενός νωπού πινέλου τοποθετώ ακριβώς στο κέντρο του βλεφάρου μια μικρή ποσότητα για να δώσει μια πιο "glam" νότα.
Επίσης με το bronze αδιάβροχο και μαλακό μολύβι της Seventeen Super Smooth No03 Bronze κάνω μια πολύ μικρή γραμμή σύριζα στις κάτω βλεφαρίδες, από τα μισά των ματιών και λίγο προς τα έξω  και "μαλακώνω" λίγο τις γραμμές σβήνοντας ελαφρά. Με το ίδιο μολύβι κάνω το ίδιο και στα άνω βλέφαρα ενώνοντας την κάτω γραμμούλα με την πάνω για να δείχνουν τα μάτια μου λίγο πιο αμυγδαλωτά. Κάνω ελαφρύ σβήσιμο της άνω γραμμής ώστε να ενωθεί με τη σκιά μου. Ολοκληρώνω τη διαδικασία με 2 στρώσεις από τη μάσκαρα The Falsies Volume Expresss της Maybelline.

Xείλη: Στα χείλη έχω λατρέψει το βερυκοκί κραγιόν "FLIRT" Κiss & Go αλλά και το "ΟRANGE" από την ίδια σειρά το οποίο και συνδυάζω με το lipgloss No44 Orange από τη συλλογή του Κορρέ!!!

Όσο κι αν φαίνεται περίπλοκο και βαρύ στην πραγματικότητα δεν είναι! Ρυθμίζοντας απλά τις ποσότητες του κάθε προιόντος και απλώνοντάς τα σωστά και απαλά αποφεύγουμε το εφφέ "μάσκας".

Ελπίζω να σας άρεσε το συγκεκριμένο αφιέρωμα και να μη σας μπέρδεψα πολύ!!!

Αλήθεια, υπάρχουν συγκεκριμένα προιόντα μακιγιάζ που να αγαπάτε και να σας δίνουν ηλιοκαμένη όψη???

Περιμένω να μου πείτε!

Σας φιλώ γλυκά
Μαριφάνη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου