Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Review Apivita Serum λάμψης και αναζωογόνησης + μάσκα λάμψης ρόδι!!

Γεια σας κορίτσια μου τι κάνετε???
Εδώ στο νησί έχει κατακαλόκαιρο τις τελευταίες μέρες, σαν να ξεκινάει τώρα το καλοκαίρι!!!

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα υπέροχο πακέτο ομορφιάς που πέτυχα σε προσφορά από την αγαπημένη εταιρία  Apivita. 

Aρχικά να σας αναφέρω ότι το πακέτο περιλαμβάνει ένα  serum λάμψης και αναζωογόνησης σε κανονικό μέγεθος και μαζί του έρχεται δώρο μια υπέροχη και απολαυστική μάσκα επίσης για λάμψη και αναζωογόνηση με βασικό συστατικό το ρόδι επίσης σε κανονικό μέγεθος. Το συγκεκριμένο πακέτο το απέκτησα από το ηλεκτρονικό φαρμακείο  pharmaboots στην πολύ συμφέρουσα τιμή των 20, 67  μετά από έξτρα έκπτωση που παρέχει το site.


Το serum/ Ενδείξεις
Καταρχήν να σας ενημερώσω ότι βασικοί πρωταγωνιστές στον συγκεκριμένο ορό είναι το Μύρτιλλο και η βιταμίνη C  ενώ η σύνθεσή του προέρχεται κατά 96% από συστατικά φυτικής προέλευσης. Σ' αυτό το προϊόν parabens και άλλες βλαβερές ουσίες...απουσιάζουν. 
Ο ορός αυτός υπόσχεται να εξομαλύνει των χρωματικό τόνο της επιδερμίδας, να ομαλοποιήσει το μικρό-ανάγλυφο, να ενισχύσει και να διατηρήσει τη ζωτικότητα των κυττάρων και βέβαια να χαρίσει λάμψη. H  υφή του είναι σχετικά παχύρρευστη και είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος.

Η άποψή μου.
Τον συγκεκριμένο ορό των χρησιμοποιώ ήδη 2 εβδομάδας αντικαθιστώντας την ενυδατική μου κρέμα με αυτόν. Μια πολύ μικρή ποσότητα αρκεί για να απλωθεί σε όλο το πρόσωπο ενώ μάλιστα απορροφάται σχετικά εύκολα.
Λόγω του ότι το πρόσωπό μου εμφανίζει μικρές κοκκινίλες λόγω μερικών ευρυαγγειών στα μάγουλα οφείλω να ομολογήσω ότι με βοήθησε πολύ ο ορός αυτός προσφέροντας όντως μια σχετική ομοιομορφία στον χρωματικό μου τόνο. Μου άρεσε πολύ η ενυδάτωση που μου παρέχει ενώ παράλληλα παρατήρησα ότι προσφέρει μια διακριτική φωτεινότητα στην περιοχή των ζυγωματικών και στην περιοχή ανάμεσα στα φρύδια. Γενικά μου άρεσε πολύ το serum αυτό και πιστεύω ότι μέχρι να το τελειώσω θα έχω δει ικανοποιητικότατα αποτελέσματα. Πάντως σαν πρώτη μου επαφή με  serum θεωρώ ότι είναι μια καλή λύση για όσες από εμάς θέλουμε να κάνουμε μια αλλαγή στον τρόπο ενυδάτωσης με φυσικό τρόπο και να δούμε άμεσα αποτελέσματα στο θέμα της αναζωογόνησης. Μάλιστα να σας πω ότι τα τελευταία βράδια την εφαρμόζω μετά τον καθαρισμό και σε συνδυασμό με λίγη μάσκαρα κι ένα λαμπερό lipgloss μου δίνει ένα υπέροχο λαμπερό εφέ το οποίο είναι ιδιαίτερα κολακευτικό στην ελαφρώς μαυρισμένη μου επιδερμίδα, κολακεύοντας ειδικά τα σημεία που χτυπάει το φως όπως π.χ. το κόκκαλο των ζυγωματικών. Σας τη συνιστώ!!!

Η μάσκα/ Ενδείξεις
Η μάσκα αυτή έχει ως βασικό της συστατικό το ρόδι το οποίο ειδικεύεται στην εξισορρόπηση και την αντιοξειδωτική προστασία του δέρματος ενώ παράλληλα προσφέρει πλούσια ενυδάτωση και λάμψη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους τύπους δέρματος και υφή της είναι λεπτόρρευστη και πολύ απολαυστική. Το άρωμά της είναι πολύ ελαφρύ και καθόλου ενοχλητικό όση ώρα περιμένουμε να δράσει και η χρήση της ενδείκνυται για 1-2 φορές την εβδομάδα μετά τον κλασικό καθαρισμό του προσώπου.

Η άποψή μου
Με ξετρέλανε!!! Είδα άμεση φωτεινότητα στο πρόσωπό μου ενώ λάτρεψα την απίστευτη αίσθηση καθαριότητας και φρεσκάδας που ένιωσα αμέσως μετά το ξέβγαλμα. Μάλιστα να σας πω ότι με βοήθησε πολύ σε μικρά σπυράκια που έχω βγάλει από τον ήλιο και τον ιδρώτα!! Δεν ένιωσα καθόλου ξηρότητα, αντιθέτως ελαφριά ελαστικότητα που μάλιστα σε συνδυασμό με το παραπάνω serum τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακά!!! 

Γενικά θεωρώ ότι το συγκεκριμένο πακέτο ομορφιάς αξίζει να το δοκιμάσετε!!!


Αυτά κορίτσια μου!!!
Θα τα πούμε σε ένα επόμενο post! Μέχρι τότε να είστε όλες καλά!


Σας φιλώ
Μαριφάνη






1 σχόλιο:

  1. Αχ φαίνονται και τα 2 απίθανα.! Αν και το serum μου τράβηξε λίγο παραπάνω την προσοχή.!
    Θα το αναζητήσω..
    Σε ευχαριστούμε για το υπέροχο review..

    Αν θέλεις ρίξε μια ματιά και στο δικό μου κόσμο :)
    Φιλιά

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή