Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

SEVENTEEN Natural Matte Silky Blusher O3--->Εντυπώσεις και πως το χρησιμοποιώ

Περλένια μου κορίτσια τι κάνετε?
Είμαι εξαφανισμένη αλλά τώρα σιγά σιγά επανέρχομαι. Η σεζόν βλέπετε ήταν ιδιαιτέρως απαιτητική εδώ στο νησί....
Ελπίζω να περνάτε καλά στις διακοπές σας (ειδικά για όσες από εσάς τολμήσατε και απομακρυνθήκατε από τη βάση σας).

Σ' αυτό το post θα σας πω δυο λόγια για ένα υπέροχο και πρακτικότατο προϊόν από τη SEVENTEEN. Συγκεκριμένα για το ρουζ 03 από τη σειρά Natural Matte Silky Blusher το οποίο με έχει κατενθουσιάσει.Η τιμή του από  συνοικιακό κατάστημα του νησιού μου είναι στα 12 ευρώ.



Αρχικά να σας πω ότι το επέλεξα προκειμένου να το χρησιμοποιήσω ως bronzer στην πορεία όμως διαπίστωσα ότι κάλλιστα μπορεί να πάρει κι άλλους σημαντικούς ρόλους στο μακιγιάζ προσώπου.

Η υφή του όπως λέει και το όνομα της σειράς του είναι μεν μεταξένια αλλά με υπέροχο φυσικό ματ τελείωμα. Περίεργος συνδυασμός αλλά πολύ πολύ πετυχημένος. Προσωπικά δεν έχω ξαναπετύχει ρουζ με ανάλογη σύσταση.

Η συγκεκριμένη απόχρωση 03 Cafe Au Lait με με βόλεψε πολύ ως εξής:

***Μόνο του ως φυσικό ρουζ. Με μια μικρή ποσότητα στο πινέλο πετυχαίνω ένα υπέροχο κι ελαφρύ πρωινό αποτέλεσμα καθώς αφήνει ένα πολύ γλυκό και κομψό χρωματάκι.

***Κάτω από bronze πέρλες λάμψης. Ενισχύει πολύ το καλοκαιρινό ηλιοκαμένο εφφέ που θέλω να πετύχω.

***Για contouring. Εξαιρετικό για τα γνωστά "κοψίματα" και "σμιλέματα" που πολλές φορές είναι απαραίτητα ώστε να καμουφλαριστούν ή να ενισχυθούν ορισμένα σημεία του προσώπου όπως π.χ. ζυγωματικά, πλαϊνά μύτης, μέτωπο, περίγραμμα πιγουνιού ή λαιμός.

***Ως σκιά ματιών. Η συγκεκριμένη απόχρωση ρουζ με έχει βοηθήσει πολύ και ως σκιά ώστε να τονίσω ελαφρώς και να δώσω ελαφρύ βάθος στα άνω βλέφαρά μου. Εκτός των άλλων αναμιγνύεται άψογα με πιο σκούρες σοκολά, καφέ ή μπεζ σκιές μου πετυχαίνοντας έτσι πολλά και διαφορετικά στυλ!!!

***Ως σκιά φρυδιών. Ναι ναι! Τα φρύδια μου είναι γεμάτα κενά. Και το συγκεκριμένο ρουζ έχει την πιο κατάλληλη απόχρωση ώστε να σεταριστεί και να σταθεροποιήσει το μολύβι φρυδιών μου το οποίο σταθερά εδώ και χρόνια είναι το Νο07 ή 08 επίσης από την αγαπημένη SEVENTEEN.

Αυτά κορίτσια μου καλά.

Ελπίζω να πήρατε ιδέες απ' το συγκεκριμένο προϊόν!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου