Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Ανοιξιάτικο μακιγιάζ 2014 (neutral-coral)

Γεια σας κορίτσια μου!

Σήμερα είχα απογευματινή έξοδο με τις φίλες μου και ετοίμασα ένα μακιγιάζ το οποίο να ταιριάζει με το ανοιξιάτικο πλέον κλίμα. Περιέχει απλά υλικά και είναι εύκολο σε εκτέλεση. Τα χρώματα που συνδύασα είναι μάτια σε αποχρώσεις του πούρου, κοραλί μάγουλα και απαλά κουφετί χείλη.
Πρέπει να σας επισημάνω ότι σήμερα ξύπνησα με πολύ κακή όψη στο πρόσωπό μου...συμπεριλαμβανομένων των μαύρων κύκλων και του αφυδατωμένου δέρματος καθώς λόγω Άνοιξης ξεκίνησαν και οι αλλεργίες που όσο να' ναι μου μπλοκάρουν μύτες-αφτιά-μάτια! Αυτό σημαίνει ότι χρειάστηκα...γενικό ρεκτιφιέ το οποίο και πέτυχα με πολύ οικονομικά εργαλεία ιδανικά συνδυασμένα μεταξύ τους.



Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα είναι τα εξής:


Maybelline BB For oily skin (Light)
Essence coverstick (o4 true nude)
Essence mattifying compacr powder (10 light beige)
Εssence stay all day long lasting concealer16h (20 soft beige)
Essence Kalinka Beauty Blush (01 East side story)
Avon eyeshadow base (Light beige)
Wet n'wild coloricon (E381B Sweet As Candy trio pallete)
Seventeen Longstay eyebrow shaper (08)
Erre Due silky pencil eye (80)
ADAMO Unique touch eye pencil (No104 Brown-Grey)Radiant Studio Perfect Mascara (01 black)
Essence lipliner (11 in the nude)
Essence stay matt lip cream (01 velvet rose)


Διαδικασία:

  1. Αρχικά καθάρισα με ένα απαλό καθαριστικό το πρόσωπό μου και άπλωσα στα μάτια και στο υπόλοιπο πρόσωπο την ενυδατική μου κρέμα (Johnson's Daily Essentials κανονικές-μεικτές επιδερμίδες).
  2. Στη συνέχεια όποιο σημαδάκι ή κοκκινίλα εντόπισα την κάλυψα με το cover stick της essence απλώνοντάς το ταμποναριστά. Το ίδιο έκανα και κάτω από τα μάτια.
  3. Συνέχιζα απλώνοντας με ένα σφουγγαράκι τη BB cream επιμένοντας στα πλαΪνά των μάγουλων που έχω κάποιες ευρυαγγείες και συνέχισα περνώντας μια μικρή ποσότητα του stay all day υγρού concealer σχηματίζοντας από ένα τριγωνάκι κάτω από τα μάτια απλώνοντάς το πάλι με ταμποναριστές κινήσεις. Επίσης για περισσότερη φωτεινότητα "άφησα" από μια σταγονίτσα ενδιάμεσα στα φρύδια και στο πλάι της μύτης που παρουσιάζει κοκκινίλες.
  4. Ολοκλήρωσα τη βάση μου περνώντας με την πούδρα δίνοντας έμφαση στο Τ.
  5. Τοποθέτησα στο κέντρο των μήλων το κοραλλί ρουζ μου δίνοντας έτσι πιο ζουμερό και φρέσκο εφέ.
  6. Σχημάτισα τα φρύδια μου με το μολύβι της seventeen και άπλωσα μια μικρή ποσότητα του μπεζ μολυβιού κάτω από το τόξο των φρυδιών. Με το ίδιο μολύβι υπογράμμισα την υγρή γραμμή των κάτω βλεφάρων μου για πιο καθαρό, ξεκούραστο και ανοιχτό βλέμμα.
  7. Άπλωσα στο άνω βλέφαρο μια μικρή ποσότητα της βάσης από την Avon.
  8. Xρησιμοποιώντας τη σκούρα απόχρωση της τριπλής σκιάς χρωμάτισα όλο το κινητό βλέφαρο μέχρι και την κόγχη. Επίσης με την σαμπανιζέ-περλέ σκιά της παλέτας έδωσα διακριτική φωτεινότητα στην εσωτερική γωνία των ματιών μου. 
  9. Τράβηξα μικρές ανοδικές γραμμούλες στις εξωτερικές γωνίες των κινητών βλεφάρων μου με το γκρι-καφέ μολύβι.
  10. Στη συνέχεια πέρασα 2 στρώσεις στις πάνω μόνο βλεφαρίδες μου με τη μάσκαρα για πιο ξεκούραστο βλέμμα.
  11. Ολοκλήρωσα το μακιγιάζ μου με το μολύβι χειλιών διορθώνοντας τα...ασύμμετρα χείλη μου και γέμισα με το  κουφετί lip cream από την Essence.



Αυτό ήταν! Πως σας φαίνομαι? Ένα μακιγιάζ πολύ φρέσκο και ανοιξιάτικο το οποίο και καταχάρηκα...!

Μέχρι το επόμενο blogpost να είστε όλες σας καλά!!!

Φιλί :*
Mαριφάνη



4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!! 100% φρέσκο! :)
    Και τα προιόντα πάρα πολύ ωραία!! :)
    Φιλιά & Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάουρά μου σ' ευχαριστώ πολύ!!!! Κρίμα γιατί η φωτογραφική μου μηχανή δεν έχει καλή ανάλυση... Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  2. Ωραιο το αποτέλεσμα και πολύ φωτεινό! Ότι πρέπει για ανοιξιάτικες βολτουλες!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασιλική σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή