Λαμπερά μέλη, όμορφες παρουσίες!

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Pink and blue jeans make-up tutorial

Γεια σας περλένιες μου!!!


Σήμερα σας έχω ένα φωτογραφικό αφιέρωμα για ένα απαλό και εύκολο μακιγιάζ που συνδυάζει δύο αγαπημένες μου για την Άνοιξη αποχρώσεις, το παστέλ ροζ (σε ρόλο "backround") μαζί με το μπλε.....σε φιλική συμμετοχή!!! Είναι ένα ελαφρύ και διακριτικό μακιγιάζ καθώς -όπως μπορεί να έχετε καταλάβει- δεν "πατώ" πολύ έντονα τις σκιές...τα μάτια μου άλλωστε είναι hooded "κουκουλωτά" κοινώς, που δεν νομίζω να είναι και πολύ βολικό το layering πολλών σκιών μαζί. Λένε ότι στα κουκουλωτά "μπιρμπιλοτά" ματάκια το παν είναι να τους δώσεις πιο αμυγδαλωτό σχήμα. Γι΄αυτό το λόγο προσπάθησα στο συγκεκριμένο μακιγιάζ να περιορίσω το ρόλο της πιο σκούρας απόχρωσης (εν προκειμένω του μπλε μολυβιού) χρησιμεύοντας περισσότερο ως "διορθωτή" του σχήματος των βλεφάρων μου.  Τα ροζ-glossy bebe χείλη δε, δεν υπήρχε περίπτωση να απουσιάζουν σ' αυτό το μακιγιάζ...
Κι επειδή οι "περιγραφές" δεν ξέρω αν είναι το δυνατό μου σημείο ας περάσουμε στο προκείμενο....!

Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες τόσο με φλας όσο χωρίς, με ήλιο, με σκότος  με αναμμένα φώτα, με σβησμένα φώτα....μόνο κερί που δεν άναψα για να δούμε το αποτέλεσμα (δυστυχώς η ανάλυση της κάμεράς μου δεν είναι η ιδανική) χαχαχαχα



Τα εργαλεία μου...:
Essence  stay  all day concealer 16h long lasting (20 soft beige)
Essence mattifying compact powder (10 light beige)
Avon eyeshadow base (light beige
Shiseido satin face color blush ( RD 103)
Wet n' Wild  coloricon trio eyeshadow pallete (E381B sweet as candy)
L' oreal color Infaillible (004 forever pink)
Oriflame Pure Color Mono eyeshadow (taupe)
Seventeen Longstay eyebrow shaper (08)
Adamo Unique Touch eyepencil (No116)
Tommy G Double satin eyepencil (Black-Beige)
Seventeen X-Traodinaire mascara (01 black)
Wet n' Wild lipstick (E904B Rose-bud)
Avon Glazewear lipgloss (tickled pink)

Διαδικαασία:
  1. Επειδή δεν είχα πολλές δυσχρωμίες αυτή τη φορά αλλά ούτε και έντονα σημάδια που έπρεπε να καλυφθούν, χρησιμοποίησα το κονσίλερ της essence τόσο κάτω απ' τα μάτια μου όσο και σε ρόλο foundation στις μικρές μου ευρυαγγείες στο πλάι, ανάμεσα στα φρύδια, στο πιγούνι και στη βάση της μύτης αφού αρχικά ενυδάτωσα το πρόσωπό μου.
  2. Συνέχισα περνώντας μια στρώση απ' την πούδρα για ματ όψη.
  3. Πέρασα στο κέντρο των μήλων μου και λίγο προς τα πίσω από το ρουζ της shiseido. Έτσι πετυχαίνω πιο ζουμερό αποτέλεσμα. Με ό,τι απέμεινε στο πινέλο πέρασα τα κινητά μου βλέφαρα.
  4. Σχημάτισα τα φρύδια μου με το μολύβι της seventeen και άπλωσα μια γενναία στρώση απ' τη βάση στα κινητά βλέφαρα με ταμποναριστές κινήσεις.
  5. Με ένα πινέλο άπλωσα στο καπάκι τη ροζ-κουφετί σκιά απ΄την παλέτα της W n'W.
  6. Έβρεξα λίγο το πινέλο μου και ακριβώς από πάνω της, πέρασα μια μικρή ποσότητα απ' τη σκιά της L'oreal.
  7. Με ένα φουντωτό πινέλο τόνισα ελαφρά τις κόγχες των ματιών μου με την taupe σκιά της oriflame ώστε να δώσω λίγο περισσότερο βάθος στα μάτια μου.
  8. Στα τόξα των φρυδιών μου πέρασα ελαφρά την σαμπανιζέ σκιά της τριπλής παλέτας W n' W.
  9. Mε το μπλε μολύβι μου υπογράμμισα μέχρι τα μισά και προς τα έξω τα κάτω βλέφαρά μου. Με το ίδιο μολύβι έκανα την ίδια κίνηση αυτή τη φορά απ' τα μισά των βλεφάρων μου και προς τα έξω ενώνοντας την κάτω γραμμή με την επάνω.Με αυτόν τον τρόπο προσπάθησα να πετύχω πιο "αμυγδαλωτό" σχήμα στα μάτια μου.
  10. "Καθάρισα" την υγρή γραμμή των κάτω βλεφάρων με την μπεζ μύτη του διπλού μολυβιού της Tommy G. Με το ίδιο χρώμα επέμεινα στις εσωτερικές γωνίτσες των ματιών.
  11. Έβαψα τις πάνω βλεφαρίδες μου με 1-2 στρώσεις από τη μάσκαρα της seventeen επιμένοντας στις εξωτερικές. Με ό,τι απέμεινε στο βουρτσάκι πέρασα λίγο χρώμα τις κεντρικές βλεφαρίδες των κάτω βλεφάρων μου.
  12. Ολοκλήρωσα το μακιγιάζ μου με το τριανταφυλλί-ρο κραγιόν της W n' W και τέλος με το lipgloss της Avon  στο κέντρο των χειλιών μου για λίγο πιο "γεμάτα" εφφέ.
Σημ: Το ιδανικό θα ήταν μια navy μπλε μάσκαρα ή ηλεκτρίκ μόνο που αυτή τη στιγμή δεν έχω διαθέσιμη!


Αυτό ήτανε τελειώσαμε!

Σας ευχαριστώ για την ανάγνωση !!!! XD

Μαριφάνη




2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα μου άρεσαν τα χρώματα που χρησιμοποίησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ...!!!! Θα κάνω κι άλλα ανοιξιάτικα εύκολα μακιγιάζ!!!! Φιλιά

      Διαγραφή